ציטוט נכתב במקור על ידי רון לבו צפיה בהודעה
אהלן אני לפני קנייה של אופנוע חדש ..
היה לי WR250X ואני מחפש כרגע גם סופרמוטו אבל קצת יותר חזק ..

.על ההוסקוורנה 701 קראתי וראיתי הרבה..

.השאלה שלי היא לגבי הswm 500 sm ..
איך הוא חזק חלש? יהיה הבדל מ-WR250 כי הבנתי שיש לו רק 38 כ"ס ,כאלו הוא 500 סמ"ק לא הבנתי את זה ..
טיפולים כל כמה זמן , ואיפה עושים?
המחיר שלו באמת פלוס גדול ביגלל זה אני מתעניין בו ..
היי,
גם לי היה WR250X (במשך כ5 שנים)
אחריו הייתי חצי שנה ו10,000 קמ עם 701
וכיום עם SWM SM500R

נתחיל מהבסיס, SMR מגיע מוגבל A1 עם 15 כוחות סוס בערך
החלפת מפה (בחינם אצל היבואן) משחררת את כל הכוח של האופנוע, בערך 55 כוחות פוני

טיפולים כל 2000 קמ.


בגדול, למרות שאני חושב שזה אחלה אופנוע
אני לא מרגיש בנוח להמליץ עליו נטו בגלל סיבה אחת: אמינות.

במפעל של SWM בקרת האיכות לא משהו בלשון המעטה, אז גם אם אתה קונה חדש, זה לא הבטחה לכך שהוא יעבוד טוב.
אם אתה יכול לדלג עליו, ממליץ

כל עוד הוא עובד, הוא עובד נפלא
הבעיה זה להגיע לשם (ולהישאר שם)


ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
שני דברים שונים.

כאחד שבעברו עשה את המעבר מwr250x לsmc, הוא נתן לי בדיוק מה שהיה חסר לי, עוד כוח מתפרץ, עוד כוח בשיוט, עוד כוח בסגירה. ובקיצור עוד הרבה כוח.

אם נתייחס לגופו של אופנוע מבלי להכנס למספרים, אדע להגיד שאם הייתי מבלה בגזרת העיר + המון המון במסלול, הswm היה הבחירה העדיפה. (מרווח טיפולים צפוף של כל 2000 ק"מ, מיכל דלק פצפון, נטול מערכות בטיחות)

אם הייתי מבלה בעיר + חדרה- גדרה + מדי פעם מסלול, אז הייתי מעדיף את ה690.


מבחינת חזק\חלש, מבדיקה שלי, עד הילוך שני הswm בורח לsmc, ברגע שמכניסים שלישי... הsmc פשוט בורח בפער, מהירות השיוט, הגדול הפיזי, מרווח הטיפולים, מיכל הדלק, פשוט עושים את ההבדל בחיי היום יום.
יש לו ABS, אז הוא לא נטול לחלוטין.