לגבי ה701, אבניר נתנו אחריות מלאה לנושא
בשתי הפעמים זה תוקן ללא עלות.
בפעם הראשונה הם גם גררו את האופנוע על חשבונם למוסך.
יש לזה טיפול אגב, פשוט קונים משאבה תחתונה אפטרמארקט, של חברה בשם Oberon
וזהו...נגמר.
(רק 120$ בערך)
מבחינת משקל, אני פחות יודע להגיד לך מה הטווח המדוייק של הקפיצים, עבורך המצב יהיה יותר טוב
אבל גם לא אידיאלי
אולי מישהו שמבין יותר ממני ידע איך לכוון אותם למשקל הזה.
יש בינהם בערך 30-40 קילו (מוצהר, לך תדע כמה בתכלס) שלפי דעתי זה משמעותי מאוד.
נסיעות של 40 קמ יומי שניהם יעשו בקלות
(אם זה 40 קמ לכיוון זה גם לא בעייתי, פשוט סתם יהיה לך לא נוח עד שתתרגל)
שיוט 150 זה יעד לא ריאלי
ה701 עושה את זה בערך, וגם אז אני לא בטוח כמה זה שיוט רגוע
אבל הSMR משייט על 125-135 (על הצג, לא GPS)
טיפול לSMR עולה בערך 500 ש"ח.
שוב פעם, בשורה התחתונה, לפי דעתי הSWM עדיף
אבל, בגלל שלי יש אחד כזה
ועד היום (מאז מאי) לא היה לי שבוע רצוף ללא תקלות*
אני פשוט לא יכול להמליץ עליו
אם היבואן יצליח לתקן את האופנוע שלי
אז אולי אשנה את דעתי
אבל כול עוד היבואן אומר לי שאין לו מושג למה כל התקלות האלה קורות.....
בעיה
* היה פעם אחת טווח של 3 שבועות שבהם הצלחתי להתגלגל
אבל זה כי היה לי בוסטר (ומוח)
כמות הפעמים שהברזתי לאנשים או איחרתי לעבודה בגלל התירוץ "האופנוע (שוב) לא מניע או במוסך" פשוט מחפירה
אני קניתי חדש מהניילון במאי....
היום ספטמבר ועדיין אני כמעט כל שבוע במוסך לתקן תקלה כזאת או אחרת
אגב, שוב אני חוזר ואומר, אני בטוח שלא כול האופנועים של SWM גרועים
להפך
זה פשוט החוסר עקביות
יכול להיות שאם אתה תקנה SWM אתה תגיד שאני הוזה את כל הבעיות הללו ושלך אין כלום
אבל...האם זה סיכון שאתה מוכן לקחת?



ציטוט ההודעה בתגובה