קצת פרופורציות - התקלה בקלאץ' אכן קיימת בדגמי ה-690\701 אבל היא לא קיימת בכולם. אני חבר בקבוצה של רוכבי 701 בפייסבוק מכל העולם (2500 חברים) ולבודדים מהם קרתה התקלה. בכל אופן, בכלים שהבעיה כן צצה בהם, היא הופיעה אצל חלקם אחרי כמה אלפי קילומטרים ואצל אחרים, אחרי 15,000 ק"מ. (אצלי למשל, דגם 2018, זה קרה רק ב-14,000 ק"מ ומאז ההחלפה במסגרת האחריות, כבר 5,000 ק"מ בלי בעיה).
במילים אחרות - אין סיבה להחליף מראש ולכולם באופן גורף.
בכל מקרה ולעניין המקומי שלנו: לצפות שהיבואן יחליף למשאבה חליפית ולא מקורית במסגרת האחריות, זו דרישה מוזרה ולא לגיטימית. בכל מקרה אחר אפילו הלקוחות היו מתנגדים לכך שיותקן להם חלק באחריות שאינו מקורי. זה מוזר ולא לגיטימי במיוחד כשהיצרנית עומדת מאחורי דרישות התיקון ומאשרת את כולן. אבל רק למק"טים שלה כמובן. לא למוצרים חליפיים.
שקלתי גם אני לרכוש משאבה חליפית של OBERON (כ-100 דולרים לרכישה), והחלטתי שזה מיותר. בתדירות שזה קורה, זו תחזוקה מונעת מיותרת לטעמי.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
לגיטימי לחלוטין לא להסכים לשים חלק מיצרן שלא עובד בשיתוף פעולה עם יצרן האופנוע אבל להחליף חלק בעייתי עם אותו חלק בדיוק זה גם קצת עקום, איפה עקומת הלמידה של היצרן?
נכון להיום החליפי עשה עשרות אלפי קילומטרים אצל מאות אם לא אלפי רוכבים ללא בעיות מה שאי אפשר להגיד על המקורי, השקעה נבונה לפי דעתי
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
מהפורומים באינטרנט אני למד שהבעיה קיימת עוד משנת 2016, מאז ועד היום יש מלא תלונות מכל העולם ככה שהבעיה נפוצה.
הבעיה קיימת גם בשנתון 2020 ולא רק בדגמי 701, כולם מתלוננים.
אני מצפה לקבל מהיבואן פיתרון מכל סוג העיקר שיחזיק מעמד כמה שנים ברציפות.
לא מבקש מימון של חלק חילופי אבל לא מוכן לאבד את האחריות של השנתיים.
באופנועי 701 סופרמוטו (שאין הרבה) מדובר בבעיה בטיחותית שמסכנת את חיי הרוכבים.
רמזורים, פניות חדות, עקיפות ועוד הפתעות כשלפתע אתה מגלה שאין קלאצ
אולי לא עלינו צריך הרוג שיהיה ריקול ב 150$