קצת פרופורציות - התקלה בקלאץ' אכן קיימת בדגמי ה-690\701 אבל היא לא קיימת בכולם. אני חבר בקבוצה של רוכבי 701 בפייסבוק מכל העולם (2500 חברים) ולבודדים מהם קרתה התקלה. בכל אופן, בכלים שהבעיה כן צצה בהם, היא הופיעה אצל חלקם אחרי כמה אלפי קילומטרים ואצל אחרים, אחרי 15,000 ק"מ. (אצלי למשל, דגם 2018, זה קרה רק ב-14,000 ק"מ ומאז ההחלפה במסגרת האחריות, כבר 5,000 ק"מ בלי בעיה).
במילים אחרות - אין סיבה להחליף מראש ולכולם באופן גורף.
בכל מקרה ולעניין המקומי שלנו: לצפות שהיבואן יחליף למשאבה חליפית ולא מקורית במסגרת האחריות, זו דרישה מוזרה ולא לגיטימית. בכל מקרה אחר אפילו הלקוחות היו מתנגדים לכך שיותקן להם חלק באחריות שאינו מקורי. זה מוזר ולא לגיטימי במיוחד כשהיצרנית עומדת מאחורי דרישות התיקון ומאשרת את כולן. אבל רק למק"טים שלה כמובן. לא למוצרים חליפיים.
שקלתי גם אני לרכוש משאבה חליפית של OBERON (כ-100 דולרים לרכישה), והחלטתי שזה מיותר. בתדירות שזה קורה, זו תחזוקה מונעת מיותרת לטעמי.
לי אישית זה קרה פעמיים, מכרתי את האופנוע, ואז זה קרה שוב לבעלים החדש.
כל פעם אחרי 5 אלף קמ.
Sent from my MI 6 using Tapatalk
בברכה,
SM26
אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.