אין לי הצעצ מחיר לתת לך אבל יש לי שאלה לשאול.
למה הקנייה? יש לך איזה קטע מיוחד עם הכלי הספציפי הזה?
אם זה מטעמי חסכנות אז אני מקווה שאתה יודע שכלי מודרני יצא לך הרבה יותר זול.
שלום חברים
אני לפני קניה של GN250 שנת 88 שדורש טיפול
יש להחליף בולם קדמי+ברקסים+בולם אחורי
במנוע עליון יש נדנדים שצריך לבדוק
קלאץ שכנראה צריך להחליף
סט גלגלי שיינים ושרשרת
טעינת יתר מהמבצר
טלסקופים
מסיבי היגוי
וכדו'... מחפש מוסך פרטי שיעשה לי את זה
אם יש כאן צדקים בסדום, אני מהמרכז, אשמח לקבל הצעת מחיר + -
אין לי הצעצ מחיר לתת לך אבל יש לי שאלה לשאול.
למה הקנייה? יש לך איזה קטע מיוחד עם הכלי הספציפי הזה?
אם זה מטעמי חסכנות אז אני מקווה שאתה יודע שכלי מודרני יצא לך הרבה יותר זול.
אין לי מושג אם זאת מטרת הרכישה אבל אם כן, חיסכון זה בטח לא.
נכון, הביטוח זול אבל אני מניח שכלי בן 30 שנה ייבלה במוסך הרבה, בטח אם המטרה היא נסיעה יומיומית.
הרי מספיקה תקלה אחת רצינית והגעת למחיר שנתי של הביטוח.
טסט זה במילא לא יקר לאופנועים (כ-200 שקל אגרה ועוד 50 שקל למכון).
אני אסתייג אם לפות"ש יש ידע טכני נרחב והוא מתכנן לטפל בעצמו בתקלות שייקרו.
וגם אי אפשר לרכב עליו בין 7:00 ל9:00 בבוקר (לא שאני יודע אם אוכפים את זה בכלל).
אתה נצמד לסטיגמות, ושוב אני אומר זה לא מדוייק, ולגופו של כלי מדובר בכלי מאוד פשוט ומאוד אמין. אם מדובר באקזמפלר במצב לא רע עם מנוע סביר, אחרי ישור קו טוב לא תהיה לו בעיה לעבוד באופן יום יומי, גם אם בעליו אינו מומחה במכונאות / סובל מעודף כסף לשלם למוסכים על תיקונים
לא נראה שיש לו ממש ידע לאור זה שהוא הולך לעשות ומבקש הצעת מחיר לשורה של תיקונים בכלי שתעלה לו כמו בערך אופנוע 250 מודרני משומש.
לכלי אספנות אסור לנוע בכבישים בשעות הבוקר והערב.
לא ביטוח. זה כתוב ברישיון.
מי אמר שזה אספנות?
אמנם זאת האופציה הסבירה, אבל כדי שרכב ישן יהפוך לסטטוס אספנות, צריך להעביר אותו לכזה.
עכשיו,
בתור מי שהחזיק אופנועים ישנים, פשוטים ואמינים (לכאורה), אופנוע בגיל הזה לא נותן שקט, ותמיד יש משהו בדרך להתקלקל.
עלויות תיקון לא תמיד זולות (כי מה לעשות יש גם שעתון), וחלקים הרבה פעמים לא זמינים.
אחרי שכל זה נאמר,
פות"ש לא ביקש עצה האם כדאי או לא. הוא פשוט ביקש המלצה על מכונאי.
אז אני אמליץ על מכונאי במוסך שאיננו ביתי, אבל מכיר ואוהב כל מיני אופנועים כאלו.
משה, מהקליניקה לאופנועים בהוד השרון.
יושב במתחם של "אופנועי השרון" ברח' הרקון, קצת אחרי קניון שרונים. הבחור הוא בחור זהב והמוסך הוא די בייתי (הוא ובחור נוסף- כפיר הם היחידים שעובדים שם, ורוב הלקוחות הם לקוחות ותיקים ונאמנים).
כתוב "רכב אספנות"
זה אומר שאסור לרכוב עליו מבחינה חוקית בשעות הנ"ל.
ולא כמו שנהוג/היה נהוג לחשוב שבסה"כ אין לו כיסוי ביטוחי.
בדוק בציציותיך
https://www.gov.il/he/Departments/Gu...chapterIndex=4
והסיבה שהטרחתי את עצמי להגיב פה בכלל היא האפשרות שהכלי ישמש לרכיבה יומיומית לעבודה.
וכן, זרמתי גם עם ההשערה שזה כלי אספנות
תמשיכו בדיון הפורה
ביי
נערך לאחרונה על ידי NAOR2207; 19-09-2019 בשעה 03:43.