עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 35

אשכול: התחדשתי באיטלקיה לבנבנה

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    עדכון 26.9.2019
    מה נעשה :
    שמן - 5W40 Putoline- לפי התקנים - צמיגות מתאימה לפי הסרוויס , נכנס בדיוק 4 ליטר.
    פילטר מקורי של אפריליה .
    ניקוי וכיוון הניוטרל סוויץ' - עשה בעיות , האופנוע היה בניוטרל אבל לא מראה N ירוק - תוקן .
    נדלקה נורת SERVICE + RED TRIANGLE - נבדק והצביע על תקלה במנוע הפרפר של האגזוז , לאחר פירוק מסתבר שהבורג שמחזיק את המבנה היה המשוחרר + אחד
    מהכבלים היה רופף - תוקן , בהמשך יורד לגמרי הכבלים לשם מניעת בעיות עתידיות + סאונד + נשימה טובה של המנוע בסל"ד גבוה .
    החלפת נוזל בלם בקדמי + אחורי - שניהם היו במצב זוועה - פורקו מהאופנוע , נשטפו יסודית , עברו ניקוז , התגובת ברקס השתפרה בצורה ניכרת , תראו את התמונות ותבינו .
    החלפת נוזל קירור - ריקון מלא של הנוזל ומילוי נוזל קירור אדום .
    *** כל זה לא היה אפשרי ללא הדרכה מהאדם שלדעתי בין הבודדים שיודעים על הכלים האלו הכל - לפי המוסך ומי שמכיר אפשר לזהות מעדיף ללא שמות.
    מחיר השמן והפילטרים לא רלוונטים מהסיבה שאני לא הלקוח

    התכנון לעתיד - צריבת מפה , אגזוז (אשמח להצעות בפרטי) , מחרשה וכיוון שסתומים







    נערך לאחרונה על ידי Gamer; 27-09-2019 בשעה 00:38.
    RSV4

  2. #2
    הנוזל ברקס שהיה מזעזע
    מנוע חשמלי. חזק.
    מנוע בעירה. חלש.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי MinorScale צפיה בהודעה
    הנוזל ברקס שהיה מזעזע
    אכן זה תוצאה של כמעט 3 שנים של ישיבה ללא החלפה / ניקוי , אבל עכשיו צהוב כמו פיפי 😬
    RSV4

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    מנוע השסתום האגזוז הוא חתיכת צרה, לא תוכנן לעמוד בעומסים הנגרמים בעקבות תנועה לא חופשית של הכבלים או מערכת שמתחילה לנוע קשה יותר לאורך הזמן.
    ממליץ על צריבת מפה פתוחה (כדאי מאוד ביחד עם החלפת מפלט שכן מפה שכזו אינה מומלצת ביחד עם הממיר שנמצא בתוכו)
    המפה הפתוחה מבטלת את הצורך בהמצאות מנוע השסתום על האופנוע.
    ישנו אגב גם דונגל שניתן להרכיב ומדמה את המשוב של המנוע המדובר.
    בפורום שאתה גולש בו ישנה המלצה לשימוש בתוכנה בשם GUZZIDIAG המאפשרת איבחון תקלות+צריבת מפות פתוחות, מדובר בתוכנה חינמית (המפתח מבקש תרומה קטנה בפייפל לשיקול המשתמש) או תוכנה בשם TUNEECU הניתנת להורדה מן החנות של אפל או אנדרואיד תמורת כמה עשרות שקלים ומאפשרת בדיוק את אותו הדבר.
    בשני המקרים יש צורך לרכוש כבל תקשורת בין המחשב/טלפון לECU בעלות של כ 50$.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    מנוע השסתום האגזוז הוא חתיכת צרה, לא תוכנן לעמוד בעומסים הנגרמים בעקבות תנועה לא חופשית של הכבלים או מערכת שמתחילה לנוע קשה יותר לאורך הזמן.
    ממליץ על צריבת מפה פתוחה (כדאי מאוד ביחד עם החלפת מפלט שכן מפה שכזו אינה מומלצת ביחד עם הממיר שנמצא בתוכו)
    המפה הפתוחה מבטלת את הצורך בהמצאות מנוע השסתום על האופנוע.
    ישנו אגב גם דונגל שניתן להרכיב ומדמה את המשוב של המנוע המדובר.
    בפורום שאתה גולש בו ישנה המלצה לשימוש בתוכנה בשם GUZZIDIAG המאפשרת איבחון תקלות+צריבת מפות פתוחות, מדובר בתוכנה חינמית (המפתח מבקש תרומה קטנה בפייפל לשיקול המשתמש) או תוכנה בשם TUNEECU הניתנת להורדה מן החנות של אפל או אנדרואיד תמורת כמה עשרות שקלים ומאפשרת בדיוק את אותו הדבר.
    בשני המקרים יש צורך לרכוש כבל תקשורת בין המחשב/טלפון לECU בעלות של כ 50$.
    תודה מקס , כן קראתי הרבה וזה התכנון , אבל אני צריך לשלוח את ה ECU ל AF1 לא ? יש דרך לכתוב לצרוב מפה ללא הוצאת ECU לאנשהו ?
    RSV4

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Gamer צפיה בהודעה
    תודה מקס , כן קראתי הרבה וזה התכנון , אבל אני צריך לשלוח את ה ECU ל AF1 לא ? יש דרך לכתוב לצרוב מפה ללא הוצאת ECU לאנשהו ?
    כמו שכתב, רק צריך להשיג את הקובץ ולצרוב בעזרת כבל OBD2 ומתאם שמתאים לקונקטור של האופנוע שלך בעזרת אחת מהתוכנות שציין.
    יש גם אפשרות במקום הכבל לקנות מודול בלוטות ואז לעבוד דרך הנייד ללא לפטופ.
    הנ"ל אלו הדרכים הכי זולות לצריבה

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כמו שכתב, רק צריך להשיג את הקובץ ולצרוב בעזרת כבל OBD2 ומתאם שמתאים לקונקטור של האופנוע שלך בעזרת אחת מהתוכנות שציין.
    יש גם אפשרות במקום הכבל לקנות מודול בלוטות ואז לעבוד דרך הנייד ללא לפטופ.
    הנ"ל אלו הדרכים הכי זולות לצריבה
    כרגיל אתה יודע בדיוק על מה אתה כותב :-)

    https://app.box.com/s/jhxtzesemvqfz1...older/56744616
    קישור לקבצים של TUNEECU
    Capture.JPG


    מניח ש 1338AG13 MY 2011 Akrapovic / Race for ECU 7SMHW100
    זו המפה שאתה מחפש
    שליחת ה ECU לAF1 היא גם אפשרות טובה למרות שתקבל בדיוק את אותו הדבר.
    אפשר גם לשלוח או להזמין ECU מבחור בשם גברו הגולש בפורום של AF1 ומחזיק קבוצת מרוצים באיטליה, הבחור הוא טיונר מחונן והתוצאות בהתאם.


  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה

    כרגיל אתה יודע בדיוק על מה אתה כותב :-)

    https://app.box.com/s/jhxtzesemvqfz1...older/56744616
    קישור לקבצים של TUNEECU
    Capture.JPG


    מניח ש 1338AG13 MY 2011 Akrapovic / Race for ECU 7SMHW100
    זו המפה שאתה מחפש
    שליחת ה ECU לAF1 היא גם אפשרות טובה למרות שתקבל בדיוק את אותו הדבר.
    אפשר גם לשלוח או להזמין ECU מבחור בשם גברו הגולש בפורום של AF1 ומחזיק קבוצת מרוצים באיטליה, הבחור הוא טיונר מחונן והתוצאות בהתאם.

    אבל אני לא צריך את גרסת של שנת 13 ?
    RSV4

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    עדכון : נעשה כיוון שסתומים , רק 2 שסתומים יצאו מכיוון היצרן בערך ב(5מ"מ) , הדבר הקרוב : החלפת סטרטר (קצת עייף)
    RSV4

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    התכוונת אולי ב 0.5 מ"מ?

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    התכוונת אולי ב 0.5 מ"מ?
    אכן , שניהם היו בשסתומי הפליטה באותו ראש .
    RSV4

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    48
    נראה מעולה.
    תמשיך לעדכן ותמונות.
    מקנא במי שיש לו את הידע ויכולת לטפל לבד.
    הסיפוק בתוצאה פי כמה אני בטוח.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    הלך סליל , טעינה בעמידה עומדת על 11V , נבדק הסליל (מחלה באפריליות ) , מספר 3 מוציא כ4 וולט שלפי הספר צריך להוציא 25-+V בעמידה , בנוסף הוא שרוף , להזמין חדש מארץ כולה כמו מובי חדש לצערי , מחול גם די יקר בנוסף זמן אספקה ארוך , הסליל נשלח לליפוף מחדש , בנוסף נעשה טיפול שמן פילטר .
    קמ מעודכן : 80,500.



    RSV4

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131
    היי אז אפריליה נמכרה ובמקום מתחיל פרק חדש של רכיבות שטח , תודה למי שעקב אחרי השרשור ומקווה שזה נתן לכם קצת תמונת מצב .
    RSV4

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    27
    ציטוט נכתב במקור על ידי Gamer צפיה בהודעה
    היי אז אפריליה נמכרה ובמקום מתחיל פרק חדש של רכיבות שטח , תודה למי שעקב אחרי השרשור ומקווה שזה נתן לכם קצת תמונת מצב .
    אז בעצם מכרת בגלל כל הבלתמים או ש?

אשכולות דומים

  1. התחדשתי
    על ידי nrnrnr בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-07-2018, 13:12
  2. התחדשתי ב crf 250 m
    על ידי shahar1 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 13-05-2018, 19:29
  3. התחדשתי
    על ידי moonshield בפורום כללי
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 17-07-2017, 13:33
  4. התחדשתי ב MT-09 חדש
    על ידי EGEG בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 09-07-2017, 23:58
  5. התחדשתי באיטלקי פסיכי
    על ידי liorbn בפורום כללי
    תגובות: 33
    הודעה אחרונה: 09-10-2015, 01:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO