עדכון 26.9.2019
מה נעשה :
שמן - 5W40 Putoline- לפי התקנים - צמיגות מתאימה לפי הסרוויס , נכנס בדיוק 4 ליטר.
פילטר מקורי של אפריליה .
ניקוי וכיוון הניוטרל סוויץ' - עשה בעיות , האופנוע היה בניוטרל אבל לא מראה N ירוק - תוקן .
נדלקה נורת SERVICE + RED TRIANGLE - נבדק והצביע על תקלה במנוע הפרפר של האגזוז , לאחר פירוק מסתבר שהבורג שמחזיק את המבנה היה המשוחרר + אחד
מהכבלים היה רופף - תוקן , בהמשך יורד לגמרי הכבלים לשם מניעת בעיות עתידיות + סאונד + נשימה טובה של המנוע בסל"ד גבוה .
החלפת נוזל בלם בקדמי + אחורי - שניהם היו במצב זוועה - פורקו מהאופנוע , נשטפו יסודית , עברו ניקוז , התגובת ברקס השתפרה בצורה ניכרת , תראו את התמונות ותבינו .
החלפת נוזל קירור - ריקון מלא של הנוזל ומילוי נוזל קירור אדום .
*** כל זה לא היה אפשרי ללא הדרכה מהאדם שלדעתי בין הבודדים שיודעים על הכלים האלו הכל - לפי המוסך ומי שמכיר אפשר לזהות מעדיף ללא שמות.
מחיר השמן והפילטרים לא רלוונטים מהסיבה שאני לא הלקוח
התכנון לעתיד - צריבת מפה , אגזוז (אשמח להצעות בפרטי) , מחרשה וכיוון שסתומים
![]()
נערך לאחרונה על ידי Gamer; 27-09-2019 בשעה 00:38.
RSV4
מנוע השסתום האגזוז הוא חתיכת צרה, לא תוכנן לעמוד בעומסים הנגרמים בעקבות תנועה לא חופשית של הכבלים או מערכת שמתחילה לנוע קשה יותר לאורך הזמן.
ממליץ על צריבת מפה פתוחה (כדאי מאוד ביחד עם החלפת מפלט שכן מפה שכזו אינה מומלצת ביחד עם הממיר שנמצא בתוכו)
המפה הפתוחה מבטלת את הצורך בהמצאות מנוע השסתום על האופנוע.
ישנו אגב גם דונגל שניתן להרכיב ומדמה את המשוב של המנוע המדובר.
בפורום שאתה גולש בו ישנה המלצה לשימוש בתוכנה בשם GUZZIDIAG המאפשרת איבחון תקלות+צריבת מפות פתוחות, מדובר בתוכנה חינמית (המפתח מבקש תרומה קטנה בפייפל לשיקול המשתמש) או תוכנה בשם TUNEECU הניתנת להורדה מן החנות של אפל או אנדרואיד תמורת כמה עשרות שקלים ומאפשרת בדיוק את אותו הדבר.
בשני המקרים יש צורך לרכוש כבל תקשורת בין המחשב/טלפון לECU בעלות של כ 50$.
כרגיל אתה יודע בדיוק על מה אתה כותב :-)
https://app.box.com/s/jhxtzesemvqfz1...older/56744616
קישור לקבצים של TUNEECU
Capture.JPG
מניח ש 1338AG13 MY 2011 Akrapovic / Race for ECU 7SMHW100
זו המפה שאתה מחפש
שליחת ה ECU לAF1 היא גם אפשרות טובה למרות שתקבל בדיוק את אותו הדבר.
אפשר גם לשלוח או להזמין ECU מבחור בשם גברו הגולש בפורום של AF1 ומחזיק קבוצת מרוצים באיטליה, הבחור הוא טיונר מחונן והתוצאות בהתאם.
האופנוע שלך מודל 2012, הוא עלה לכביש בשנת 2013.
דגם 2013-2014 נקרא RSV4 ABS שלך מן המודלים 2011-2012 נקרא RSV4 APRC
אם נניח בתור דוגמה שהאופנוע שלך יוצר בינואר 2012 והגיע לארץ חודש לאחר מכן, ובמקרה שלא הצליחו למכור אותו בשנת 2012 יהיה חייב היבואן לרשום אותו כ"יד ראשונה על שם יבואן" שנה לאחר שהגיע לארץ- לדעתי התקנות מחייבות שנה מרגע הייצור אבל גם לזה מצאו קומבינה בביבילנד.
קצת מרגיז האמת אבל כך זה עובד בארץ.
בכל מקרה ממליץ לך להתייעץ עם זיו במוסך הראשי, לדעתי הוא יאשר את מה שכתבתי.
למיטב זכרוני מדגמי ה ABS הגיעו רק 4 אופנועים וזה היה בשנת 2014, אחד מהם בצבע אדום נמכר כ 2015 ולכן ניתן למצוא בארץ RSV משנת 2015 משני דגמים, האחד הABS עם 185 כוחות סוס וה RR עם 201.
עדכון : נעשה כיוון שסתומים , רק 2 שסתומים יצאו מכיוון היצרן בערך ב(5מ"מ) , הדבר הקרוב : החלפת סטרטר (קצת עייף)
RSV4