עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 47

אשכול: גיקסר בלי ABS

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    למה שלא תשכיל את עצמך ותגלה לבד ״איך אפשר״? מבטיח לך - זה לא מסובך.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    בדקתי אבל הסטיסטיקה מראה טרנד ירידה בתאונות דרכים עם אופנוע בגרמניה כבר מ2005, להזכירך ב2005 ועוד שנים רבות לאחר חוץ מבמוו לא היו אופנועים עם ABS.
    אין ויכוח שזאת מערכת מצילה חיים אבל קשה להוכיח את זה בסטיסטיקה.

    אגב בחיפושי מצעתי גם מחקר של חברת ביטוח שטוען שציוד מגן הוא בעל השפע שולית על הרוכב ואינו יכול להציל אותו ממוות המחקר הוא מ2019 אבל לא מוזכר עם כריות האוויר נלקחו בחשבון.
    עוד מצעתי שמייחסים את הירידה בתאונות הדרכים למודעות הרוכבים שעושים קורסי רכיבה וקוראים על טכניקות רכיבה באינטרנט, בקיצור לוקחים את התחביב יותר ברצינות מבעבר.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    האם מישהו היום היה קונה רכב בלי ABS או בלי כרית אוויר?


    לתופעה הזאת יש שם: "survivor bias".
    שלום.
    לעצמי - כן, בכיף.
    אלפא ספיידר משנות ה-70'. באדום, בבקשה.

    רכב חדש ללא ABS וכריות אוויר אתה לא יכול לקנות, כי המדינה לא מאפשרת. כך שברור לגמרי שאף אחד לא קונה.

    ולפות"ש. אני כנראה חלק מאותו דור שדרזדנר מדבר עליו.
    אני רוכב על דוקאטי ללא ABS, צובר כ-20 אלף ק"מ בשנה - ועדיין חי כדי לספר על זה בפורום.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ... אני רוכב על דוקאטי ללא ABS, צובר כ-20 אלף ק"מ בשנה - ועדיין חי כדי לספר על זה בפורום.
    אבל אתה לא דוגמא טובה במקרה הזה.
    אתה רוכב רגוע שעושה 1 ל_24, שמוציא מהשרשרת 60K ק''מ. אתה רוכב מנוסה ושקול.

    על סופרספורט הסגנון קצת שונה והחשיבות של מערכת אי בי אס הרבה יותר גבוהה. במיוחד לרוכב צעיר שעובר מאופנוע חלש לג'קסר 750.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אבל אתה לא דוגמא טובה במקרה הזה.
    אתה רוכב רגוע שעושה 1 ל_24, שמוציא מהשרשרת 60K ק''מ. אתה רוכב מנוסה ושקול.

    על סופרספורט הסגנון קצת שונה והחשיבות של מערכת אי בי אס הרבה יותר גבוהה. במיוחד לרוכב צעיר שעובר מאופנוע חלש לג'קסר 750.
    אני כמובן מעדיף ABS וגם בקרת משיכה אבל אם מחר מישהוא מציעה לי את אופנוע החלומות שלי במחיר טוב אבל אין לו ABS אני לוקח בלי לחשוב פעמיים.

    לי לא נראה שזה המקרה כאן

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שלום.
    לעצמי - כן, בכיף.
    אלפא ספיידר משנות ה-70'. באדום, בבקשה.
    .
    אחלה דבר, אבל זה לא רכב - זה פריט אספנות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה

    ולפות"ש. אני כנראה חלק מאותו דור שדרזדנר מדבר עליו..
    וזה בדיוק מקרה קלאסי של survivor bias. נכון, אתה חי ויכול לספר. מתים לא הולכים להתווכח.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי JeffSeidd צפיה בהודעה
    חשבתי ללכת לראות GSXR 750 בלי ABS.
    אבל אני חושש מבלימה חזקה בין אם זה סיטואציה של בלימת חירום לבין טעות אנוש בבלמים.
    יש לי שנה וחצי ניסיון עם נינגה 300 (כן זה צעצוע) וקצת עם MT07
    עכשיו הגיקסר עצמו די מציאה והרכיבה בו די מפחידה אותי את האמת.
    אך לא עוזב אותי המחשבה שהכלי בלי ABS ואני יתחרט על כך שלא קניתי כלי עם מערכות ששומרות על האופנוע והרוכב או שאני יגמור איתו על האספלט.
    מה אתם אומרים?
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תקשיב אם האופנוע הזה מפחיד אותך, אז המוח משדר מסר ללב שלך ואומר לך,"עזוב ראבק זה לא מתאים עדיין"

    אפשהו באמצע שנות התשעים מכרתי R750 אחרי שלושה חודשים כשהבנתי שזה או אני או הוא, הכלי היה גדול
    עלי בכמה מספרים, היום כמה עשורים אחרי זה והמון ק"מ בארץ ובחו"ל, אני עדיין פה לספר על זה.
    עוד מישהו רוצה להמליץ לו לקנות?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אבל אתה לא דוגמא טובה במקרה הזה.
    אתה רוכב רגוע שעושה 1 ל_24, שמוציא מהשרשרת 60K ק''מ. אתה רוכב מנוסה ושקול.

    על סופרספורט הסגנון קצת שונה והחשיבות של מערכת אי בי אס הרבה יותר גבוהה. במיוחד לרוכב צעיר שעובר מאופנוע חלש לג'קסר 750.
    רכבתי בעברי על סופרספורטים של חברים. ג'יקסר, R1, VFR ומה לא.
    באף אחד מהם לא היה ABS, ואני אז הייתי משמעותית צעיר יותר ושקול פחות.
    הנקודה שלי היא שמה שעובד - עובד.
    לפני עשור אף רוכב לא חשב בכלל לפסול אופנוע על היעדר ABS.
    כמו שהיה אפשר לרכב לפני עשור, אפשר גם היום. שום דבר לא השתנה מהותית.

    מי שרוצה את הערך המוסף של הטכנולוגיה - סבבה. אבל כשמתחילים לדבר על קניית אופנוע ללא ABS כמעט כמו על ניסיון התאבדות - זה פשוט מגוכך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה

    אבל כשמתחילים לדבר על קניית אופנוע ללא ABS כמעט כמו על ניסיון התאבדות - זה פשוט מגוכך.
    ניסוח מדוייק.

    אחרי שxlib שלח אותי לחקור על תאונות דרכים ועל הקשר לABS (שלא נמצא) מצאתי שרוב התאונות הקטלניות בגרמניה הם באשמת הרוכב (מעניין איך בישראל) ככה שאפשר לומר שאם לא תרכב מעל היכולות שלך אתה בטוח עשרות מונים יותר אם היה או לא היה לך ABS.

    ושוב אני מזכיר שאני בעד ABS בקרת משיכה וכריות אוויר לאופנוע אבל צריך לשים דברים בפופורציות.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ניסוח מדוייק.

    אחרי שxlib שלח אותי לחקור על תאונות דרכים ועל הקשר לABS (שלא נמצא) .
    באו נראה. כל גוף מומחה שנוגע בדבר - יצרנים, חברות ביטוח, ארגוני בטיחות בדרכים למיניהם חושבים ש-ABS תורם לבטיחות.
    אבל אם אתה מחפש מחקר בנוסח ״לקחנו 2 מדינות זהות לגמרי, באחד יש abs ובשני אין, חיכינו 5 שנים ואז ...״ - אז ברור שלא תמצא. ניסויים על בני אדם זה מסובך.



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    באו נראה. כל גוף מומחה שנוגע בדבר - יצרנים, חברות ביטוח, ארגוני בטיחות בדרכים למיניהם חושבים ש-ABS תורם לבטיחות.
    אבל אם אתה מחפש מחקר בנוסח ״לקחנו 2 מדינות זהות לגמרי, באחד יש abs ובשני אין, חיכינו 5 שנים ואז ...״ - אז ברור שלא תמצא. ניסויים על בני אדם זה מסובך.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ולא אמרתי שלא תורם לבטיחות, רק אומר שזה עוד פרמטר במעטפת הבטיחות ופרמטר שמאד קשה לנטר מבחינה סטיסטית לכן חברות הביטוח נתנו רק הנחה קטנה על הABS.

    לפי הסטיסטיקה רכיבה הגנתית עדיפה בהרבה מכל אביזר אחר, מי שהולך לרכב חזק בכביש, ABS או לא, הסטיסטיקה מראה שהוא בסיכון גבוה ואת זה רואים שחור על גבי לבן בכמות התאונות העצמיות

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ולא אמרתי שלא תורם לבטיחות, רק אומר שזה עוד פרמטר במעטפת הבטיחות ופרמטר שמאד קשה לנטר מבחינה סטיסטית לכן חברות הביטוח נתנו רק הנחה קטנה על הABS.

    לפי הסטיסטיקה רכיבה הגנתית עדיפה בהרבה מכל אביזר אחר, מי שהולך לרכב חזק בכביש, ABS או לא, הסטיסטיקה מראה שהוא בסיכון גבוה ואת זה רואים שחור על גבי לבן בכמות התאונות העצמיות
    א. לא הייתי ממליץ לפות"ש על אופנוע שמפחיד אותו עם ובלי ABS.
    ב. ABS יעזור רק במצב חירום שדורש בלימה חזקה. לא כל מצב חירום דורש בלימה ולא כל נעילת גלגל היא מקרה חירום. מאז שחזרתי לרכב ננעל לי ABS פעמיים בכניסה לכיכרות על אספלט חלקלק במהירות יחסית נמוכה. לא משהו מסכן חיים או סיטואציה שלא הייתי מתגבר עליה ללא ABS. אני רוצה ABS בבלימות חזקות במצבי חירום אבל לא בטוח שמערכת ABS תמנע תאונה או תשפר באופן מאוד משמעותי (30%) את מרחק הבלימה.
    ג. גם בלי סטטיסטיקה (שנראית לי בעייתית מאוד) ברור לי שהפרמטר הכי משמעותי מבחינה בטיחותית הוא כמות וסוג מצבי החירום. מצבי החירום ברכיבה עירונית דורשים ABS. מחוץ לעיר מערכת בקרת החלקה שוות ערך ואולי יותר.

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    לפי הסטיסטיקה רכיבה הגנתית עדיפה בהרבה מכל אביזר אחר
    מסכם את כל הדיון מבחינתי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מסכם את כל הדיון מבחינתי.
    גם תופעה הזאת יש שם: “false dilemma”. מדהים, השרשור הזה נהיה אוסף של דוגמאות בדמגוגיה. אשמור כדוגמה לילדים.

    לגופו של עינין - אופנועים בלי abs הלכו בדרך רכבות קיטור (נראה מגניב, שייך למוזאון). נכון, אפשר עדיין לקנות כזה, אבל אין לזה שום סיבה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    גם תופעה הזאת יש שם: “false dilemma”. מדהים, השרשור הזה נהיה אוסף של דוגמאות בדמגוגיה. אשמור כדוגמה לילדים.

    לגופו של עינין - אופנועים בלי abs הלכו בדרך רכבות קיטור (נראה מגניב, שייך למוזאון). נכון, אפשר עדיין לקנות כזה, אבל אין לזה שום סיבה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ענית בדמגוגיה בעצמך, ABS זאת תוספת אין קשר לרכבת קיטור, תקליטים, ווקמן או כל מכשיר ישן אחר.
    מה תגיד עכשיו על בלימה אוטונומית? אין בכל רכב נכון להיום

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מה תגיד עכשיו על בלימה אוטונומית? אין בכל רכב נכון להיום
    עדיין אין.
    מה שפעם היה תוספת פרימיום נהיה מפרט חובה. חגורות? כריות אוויר?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO