תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: מיסב גלגל אחורי לוולקן 650S

  1. #1

    מיסב גלגל אחורי לוולקן 650S

    היי,

    יש לי וולקן 650s שנת 2017 עם 18,000 ק"מ.
    הרגשתי שמשהו לא בסדר בגלגל האחורי.
    הלכתי למוסך "סדנא לאופנועים" (שרון תותח על!!!) וברגע הוא גילה שיש בעיה עם המיסב.

    אני מעלה את הפוסט בשאלה.. האם למשהו מוכרת הבעיה שמיסב ככה הולך אחרי 18,000 ק"מ??

    ** מצרף תמונה מיסב גלגל אחורי.jpg

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי shembar1 צפיה בהודעה
    היי,

    יש לי וולקן 650s שנת 2017 עם 18,000 ק"מ.
    הרגשתי שמשהו לא בסדר בגלגל האחורי.
    הלכתי למוסך "סדנא לאופנועים" (שרון תותח על!!!) וברגע הוא גילה שיש בעיה עם המיסב.

    אני מעלה את הפוסט בשאלה.. האם למשהו מוכרת הבעיה שמיסב ככה הולך אחרי 18,000 ק"מ??

    ** מצרף תמונה מיסב גלגל אחורי.jpg
    בעיה מוכרת אצל יצרנים שמקמצנים ויש הרבה, מיסב סגור בעוד כמה אגורות מאריך חיים אבל בשביל יצרן כמה אגורות זה הרבה.
    היה לי וי סטרום 1000 (הדגם הישן) ושם גם הלכו מיסבים בקילומטרז הזה, החלפתי למיסב סגור מחברה ידועה (לא no name כמו המקורי) ובזה נגמר הסיפור

    לפני (תמונות לא שלי אבל מוי סטרום אחר)
    RearHub0.jpg

    אחרי

    Dampener_1.jpg

    RearHub9.jpg

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    341
    יש ליפנים נטיה מעצבנת לשים מסבים פתוחים במקומות שלא היית רוצה שיהיו בהם כאלה כמו נאבות של גלגלים.
    לפעמים זה נראה כאילו המהנדס שאחראי על הסטנדרט של המסבים האלה לא טרח לעדכן את הנהלים מאז שנות ה70 וזה פשוט נתקע. או שפשוט יש להם הסכם גג עם יצרן מסבים עם תוקף ל50 שנה שיגמר מתי-שהו בשנת 2035 ועד אז הם הולכים להמשיך לשים מסבים פתוחים כי זה מה שיש על המדף ואסור משהו אחר.

    אני יכול להבין הגיון מסויים בזה, מעבר לעסקי - בתיאוריה אמורים לפתוח/לבדוק/לגרז את המסבים האלה פעם בכמה זמן כפי שספר הטיפולים מגדיר. כמובן שאף אחד לא עושה את זה כי זה כאב ראש לא נורמלי, אבל אם עושים את זה, זה עובד לא רע. תמיד יש מסביב למסבים האלה אטם/מחזיר שמן שמחזיק את הגריז בפנים ולא נותן למים להכנס, ום מחליפים שם גריז פעם-ב זה אפילו עדיף - יותר גריז, אורך חיים גבוה יתר.

    אבל בפועל, בעולם של היום - שריד מעצבן של תקופה אחרת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בעיה מוכרת אצל יצרנים שמקמצנים ויש הרבה, מיסב סגור בעוד כמה אגורות מאריך חיים אבל בשביל יצרן כמה אגורות זה הרבה.
    היה לי וי סטרום 1000 (הדגם הישן) ושם גם הלכו מיסבים בקילומטרז הזה, החלפתי למיסב סגור מחברה ידועה (לא no name כמו המקורי) ובזה נגמר הסיפור
    כל מסב מאופנוע יפני שראיתי אי פעם היה מסב איכותי של חברה יפנית. KOYO או NSK או יצרן יפני אחר בעל שם. לרוב אלו מסבי OEM שעומדים בסטנדרט איכות מוקפד מאוד למיטב ידיעתי.
    הבעיה זה לא איכות המסב. גם המסב הכי מדהים בעולם לא ישרוד התעללות כזו.


    לפותח השרשור - טוב שתפסת את זה בזמן. יכל להיות מסוכן למדי.
    תחליף למסב סגור מחברה איכותית (NSK/SKF/KOYO) והוא יחזיק לך כמה עשרות אלפי קילומטר בלי שום דאגה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Vaderom צפיה בהודעה
    יש ליפנים נטיה מעצבנת לשים מסבים פתוחים במקומות שלא היית רוצה שיהיו בהם כאלה כמו נאבות של גלגלים.
    לפעמים זה נראה כאילו המהנדס שאחראי על הסטנדרט של המסבים האלה לא טרח לעדכן את הנהלים מאז שנות ה70 וזה פשוט נתקע. או שפשוט יש להם הסכם גג עם יצרן מסבים עם תוקף ל50 שנה שיגמר מתי-שהו בשנת 2035 ועד אז הם הולכים להמשיך לשים מסבים פתוחים כי זה מה שיש על המדף ואסור משהו אחר.

    אני יכול להבין הגיון מסויים בזה, מעבר לעסקי - בתיאוריה אמורים לפתוח/לבדוק/לגרז את המסבים האלה פעם בכמה זמן כפי שספר הטיפולים מגדיר. כמובן שאף אחד לא עושה את זה כי זה כאב ראש לא נורמלי, אבל אם עושים את זה, זה עובד לא רע. תמיד יש מסביב למסבים האלה אטם/מחזיר שמן שמחזיק את הגריז בפנים ולא נותן למים להכנס, ום מחליפים שם גריז פעם-ב זה אפילו עדיף - יותר גריז, אורך חיים גבוה יתר.

    אבל בפועל, בעולם של היום - שריד מעצבן של תקופה אחרת.



    כל מסב מאופנוע יפני שראיתי אי פעם היה מסב איכותי של חברה יפנית. KOYO או NSK או יצרן יפני אחר בעל שם. לרוב אלו מסבי OEM שעומדים בסטנדרט איכות מוקפד מאוד למיטב ידיעתי.
    הבעיה זה לא איכות המסב. גם המסב הכי מדהים בעולם לא ישרוד התעללות כזו.


    לפותח השרשור - טוב שתפסת את זה בזמן. יכל להיות מסוכן למדי.
    תחליף למסב סגור מחברה איכותית (NSK/SKF/KOYO) והוא יחזיק לך כמה עשרות אלפי קילומטר בלי שום דאגה.
    הקימצונים בוי סטרום הישן היו רבים לא רק שלא היה סימן כל שהוא על המיסב שלא כמו במיסבים מהחברות שהזכרת המחזיק של גלגל השיניים יוצר בסין ולא בכל האופנועים היה באותה מידה מה שגרם לסטיה של כמה מילימטרים של גלגל השיניים האחורי מול הקידמי לכן הספיסרים החדשים שמתקנים את הסטיה נראים בתמונה שהעלתי.

  5. #5
    תודה רבה. זה מה שאעשה.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    20
    בצ'לנוב בתל אביב נול החנות של בני בייקר יש חנות מיסבים של NSK , קח את המיסב איתך . יעחה לדעתי 40-50 שח מיסב חדש.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 15-02-2019, 01:18
  2. הידוק ציר גלגל אחורי
    על ידי JohnnyDough בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-07-2018, 11:37
  3. הקטנת גלגל שיניים אחורי
    על ידי kanter.m בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 12-08-2016, 01:31
  4. גלגל KLE אחורי למכירה
    על ידי הפלג הצפוני בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-07-2016, 20:14
  5. מחפש גלגל אחורי DRZ400S
    על ידי shlomi71 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-04-2016, 23:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO