לא כתבת איזה אופנוע, אבל התופעה היא תופעה קלאסית של קסדה בדיוק במיקום של המערבולות של המגן רוח.
מגן גבוה יותר יפתור את זה. גם מגן נמוך מאוד יכול לשנות את המצב. אתה תקבל רעש רוח אבל עם פחות מערבולות.

לגבי הילוכים- זה עניין של להרגיש האם המנוע סוחב עגול (מאיץ לאט אבל עובד טוב) או מקרטע.

מהירות בצמתים- אני מוריד מהירות בלי קשר למצלמות. לא חסרים מטומטמים שמתפרצים באדום.

עיני חתול- במהירות איטית זה זורק קצת את הכידון, אבל כל עוד אתה מוכן לזה, אין סכנה אמיתית.