בד"כ כשעולים בהספק מחיר התחזוקה גבוה יותר. הרבה פעמים מרווח טיפולים מוגזם זה גימיק של היבואן/יצרן.
משתלם יותר (כלכלית) זה לא.
בטיחותי, כיפי ונכון- זה כן.
אחד מקטנועי ה400 יסגור לך את הפינה יפה.
כנ"ל לגבי אופנוע 500 או מוגבל.
שלום לכולם,
אני מחפש קטנוע/אופנוע ברשיון A1 לנסיעות בינעירוניות יומיומיות (כפר סבא - רמת גן - ראשון לציון) בעיקר על כביש 4 (שפקוק באזורים אלה ברובו).
היה לי במשך 10 חודשים ג'וימקס 250 עד שנגנב, וכעת אני מחפש כלי חדש. חשבתי על מעבר לאופנוע כי אני מחפש רכיבה קצת יותר מהנה. הקאטץ' הוא שאני הרבה פעמים צריך לקחת איתי תיק, מה שאולי אומר שאצטרך להתקין ארגז על אופנוע, האם זה בעייתי וכבר עדיף להישאר עם קטנוע?
אני מחפש משהו יד שנייה, באזור 10-15K. ראיתי בתקציב הזה שיש הרבה דיאלים Roadwin 250 עם קילומטרז' נמוך וגם דיוק 200.
בנוסף, האם כדאי לי לעלות מעל 250 סמ"ק למרות ההפרש בביטוח? (הבנתי שלכלים גדולים יותר יש טיפולים פחות תכופים ובסוף המחיר מתקזז)
תודה מראש לעוזרים
בד"כ כשעולים בהספק מחיר התחזוקה גבוה יותר. הרבה פעמים מרווח טיפולים מוגזם זה גימיק של היבואן/יצרן.
משתלם יותר (כלכלית) זה לא.
בטיחותי, כיפי ונכון- זה כן.
אחד מקטנועי ה400 יסגור לך את הפינה יפה.
כנ"ל לגבי אופנוע 500 או מוגבל.
טנרה 660 שנתון 2008 אולי.
ב.מ.וו 650 ישנים.
כל כלי 300 עם יותר מצילינדר אחד.
בלי להכנס להרפתקאות עם כלים ישנים בהגזמה האפשרויות הן:
1. אופנוע 250 בן 5 .
2. קטנוע 400 בן 4
לשימוש יומיומי הייתי מעדיף את 2
למצוא סבל ל רוודוין סיוט, הפכתי את הרשת והסבל היחיד זה שמסגר יכין במיוחד (700 שקלים + יום שלם אצל ולקוביץ) צריך לקחת בחשבון.
אני בטוח שהפות"ש חיכה לתגובה שלך שנתיים.