ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
הסיבה לקנות מייצרן ידוע זה בגלל בדיקות התקן והאיכות שהוא מבצע, המבדקים שהוא עובר מחברות חיצוניות וגם להימנע מזיופים נכון.

המרווחים שקבע היצרן לטיפולים הם ממוצע כללי והתחשבות בסיבות נוספות שהם מעבר לאיכות השימון המנוע, מבחנתי הם המקסימום
אבל בארץ שלנו כשהכלים שלנו עובדים בתנאים קשים מאד יחסית לחברים שלנו באירופה או ארה"ב, אני חושב שעדיף טיפול לפני הזמן.

העלות היא מזערית התמורה מרובה. כמות המזהמים בארץ גבוהה מאד יחסית לחו"ל טמפרטורות העבודה גבוהות יותר וההפרשים בין טמפ'
היום לטמפ' הלילה במקומות מסוימים גדולים מאד, כל זה מעמיס על השמן אתגרים רבים, אז אני מוכן לשלם קצת יותר מחיר שמן ופילטר פעם
ב-6000 ק"מ ולדעת שהנוזלים אצלי באופנוע טריים ועושים את העבודה טוב.

אני יודע שאיכות השמנים עלתה אני יודע שיש שמנים שלא מתחמצנים, ועדיין אני מעדיף ככה.
התנאים במדינת ישראל לא נחשבים קשים, לגבי אירופה אם כבר יש מקומות כמו גרמניה למשל שיש התעבות של מים ובהנעה קרה האגזוז משפריץ מים בשניות הראשונות מה שאומר גם התעבות בקראנק ועדיין אין עם זה בעיה.
דווקא פתיחה וסגירה מרובה של הפילטר ובורג הריקון במוסכים שרובם לא משתמשים במד מומנט תגרום לנזק.
אל תשכח שיש גם הגבלת זמן של שנה לשמן ולא רק קילומטרז' זה מספק והמנוע יחזיק ויגיע לאורך החיים שתוכנן.
אין שום הוכחה שהחלפה תחופה מאריכה את חיי המנוע.


לגבי חברה ידועה כמו שאמרתי קנה רק מחברה שהיא גם יצרנית השמן ואתה מסודר.