חום ממוצא של 30-35 הוא לא תנאים קשים אלה אם אתה עושה כל יום stop and go עם האופנוע.
לגבי הנגב אם מישהוא גר שם ורוכב רק שם אז אולי יש מקום להקדים קצת וזה בגלל האבק לא החום אבל להחליף באופנוע ב6000 ק"מ במקום 10 או 12 אלף זה להקטין מרווח בכמעט 50 אחוז!
לפי מה שאני ראיתי דווקא רכיבה בטמפרטורות מאד נמוכות דורשת החלפות שמן תכופות יותר מכוון שמנוע מקורר נוזל יודע לשלוט על טמפרטורה יציבה כאשר חם אבל מתקשה לשלוט בטמפרטורה כאשר מאד קר.
בכל מקרה כל יבואן מכוניות או אופנועים מקבל הנחיות מהיצרן לגבי מרווח טיפולים בארצו והיו מקרים שבמקומות מסויימים היבואן קיבל הנחיה לצמצם מרווחים חלק בגלל בצע כסף אבל חלק בגלל תנאי מזג האוויר.
הנ"ל מדבר רק על תנאי מזג האוויר ולא על השימוש באופנוע שגם הוא משפיע על מרווח הטיפולים כמו למשל ימי מסלול, רכיבה במהירות גבוהה לאורך זמן, רכיבה במהירות מאד נמוכה לאורך זמן וכו.



					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה