תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: ידית קלאץ נמתחת

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    52

    ידית קלאץ נמתחת

    היי, אני רוכב על cbx.. לפני כשבועיים נכנסתי בטעות לחול עמוק התחפרתי ונפלתי. מפה לשם הקלאץ יצא לגמריי מכיוון (כאילו חיזקו את הידית) אז פתחתי את הבורג בידית וכיוונתי, כמובן הלכתי למכונאי שלי הוא אמר שכנראה הקלאץ התחמם (?) ואני יכול לנסוע כרגיל. היום אחריי טיול ארוך שוב זה קרה לי, פתחתי את הבורג כיוון כרגע עד הסוף...
    למישהו יש רעיון מה העניין?

    Sent from my MI 6 using Tapatalk

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    הקלאץ' מורכב מדיסקיות מתכת בערבוב עם דיסקיות קרמיות (בערך כמו בלמים). אם אתה מגזים עם הקלאץ', דיסקיות המתכת מהחימום יכולות להתעוות ואז הקלאץ' "תופס יותר מדי" - לא משנה כמה אתה לוחץ, הוא לא משחרר את המנוע לגמרי. אני לא מכיר את המצב שבו זה עובר אחרי שזה מופיע, אם כי זה אולי אפשרי, כשאתה עוזב את המנוע במנוחה הדיסקיות נלחצות אחת על השניה ואולי המתכת בקירור שוב מתכווצת ומקבלת צורה תקינה יחסית.

    זה ההסבר הטכני, אבל אני לא יודע איך הוא יעזור לך, כי זה יקרה תמיד כשתעשה יותר מדי שימוש בקלאץ' וגם בסוף זה יהרוס לך אותו - הדיסקיות לא יחזרו למצב תקין ותמיד תרכב עם קלאץ' שמצד אחד לא משתחרר עד הסוף ומצד שני לא תופס ב-100%. איך שזה נראה לי, הפתרון לעניין עובר דרך טכניקת רכיבה שלא מערבת כ"כ הרבה קלאץ'.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2019
    הודעות
    52
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    הקלאץ' מורכב מדיסקיות מתכת בערבוב עם דיסקיות קרמיות (בערך כמו בלמים). אם אתה מגזים עם הקלאץ', דיסקיות המתכת מהחימום יכולות להתעוות ואז הקלאץ' "תופס יותר מדי" - לא משנה כמה אתה לוחץ, הוא לא משחרר את המנוע לגמרי. אני לא מכיר את המצב שבו זה עובר אחרי שזה מופיע, אם כי זה אולי אפשרי, כשאתה עוזב את המנוע במנוחה הדיסקיות נלחצות אחת על השניה ואולי המתכת בקירור שוב מתכווצת ומקבלת צורה תקינה יחסית.

    זה ההסבר הטכני, אבל אני לא יודע איך הוא יעזור לך, כי זה יקרה תמיד כשתעשה יותר מדי שימוש בקלאץ' וגם בסוף זה יהרוס לך אותו - הדיסקיות לא יחזרו למצב תקין ותמיד תרכב עם קלאץ' שמצד אחד לא משתחרר עד הסוף ומצד שני לא תופס ב-100%. איך שזה נראה לי, הפתרון לעניין עובר דרך טכניקת רכיבה שלא מערבת כ"כ הרבה קלאץ'.
    תודה רבה על התגובה והמידע!
    האם נזק כזה זה משהו שנבנה?
    אני מתכוון לצורך העניין כשאני עומד ברמזור עם קלאצ, שאני נכנס למקום טכני כו'
    או שפשוט הגזמתי בפעם היחידה הזאת?

    Sent from my MI 6 using Tapatalk

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    זה נזק שיכול להצטבר, אבל רק מקטעים טכניים ופתיחות חזקות או זריקת קלאץ' בוויליס, או במקרה של מתחילים (לא ממש המקרה שלך) מנסיעה מרובה עם קלאץ' משוך טיפה. עמידה ברמזור עם קלאץ' לא עושה כלום, ושימוש "רגיל" בקלאץ' לא עושה כלום.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    51
    היית צריך למתוח את הכבל או לשחרר?
    אני לא מומחה גדול אבל הייתי בודק את הכבל (אם הידראולי אז שכח מזה...). יתכן שהשימוש האגרסיבי גרם לקרע חלקי של הכבל והוא התארך.


    Sent from my iPad using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. כביש 10 בחגים ?
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 04-10-2018, 18:10
  2. כביש 10
    על ידי odesa בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 26-10-2016, 09:16
  3. כביש מהיר - קטע כביש מגורד
    על ידי virali בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-05-2016, 23:45
  4. אזהרת כביש
    על ידי moonshield בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-03-2016, 14:20
  5. החלקה על כביש מהיר
    על ידי shaykram1989 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 02-03-2016, 11:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO