
נכתב במקור על ידי
Jack_R1
הקלאץ' מורכב מדיסקיות מתכת בערבוב עם דיסקיות קרמיות (בערך כמו בלמים). אם אתה מגזים עם הקלאץ', דיסקיות המתכת מהחימום יכולות להתעוות ואז הקלאץ' "תופס יותר מדי" - לא משנה כמה אתה לוחץ, הוא לא משחרר את המנוע לגמרי. אני לא מכיר את המצב שבו זה עובר אחרי שזה מופיע, אם כי זה אולי אפשרי, כשאתה עוזב את המנוע במנוחה הדיסקיות נלחצות אחת על השניה ואולי המתכת בקירור שוב מתכווצת ומקבלת צורה תקינה יחסית.
זה ההסבר הטכני, אבל אני לא יודע איך הוא יעזור לך, כי זה יקרה תמיד כשתעשה יותר מדי שימוש בקלאץ' וגם בסוף זה יהרוס לך אותו - הדיסקיות לא יחזרו למצב תקין ותמיד תרכב עם קלאץ' שמצד אחד לא משתחרר עד הסוף ומצד שני לא תופס ב-100%. איך שזה נראה לי, הפתרון לעניין עובר דרך טכניקת רכיבה שלא מערבת כ"כ הרבה קלאץ'.