יש הבדל בין בדיקת מרווחי שסתומים לבין כיוון - אלה לא אותן הפעולות ולא בכל טיפול "גדול" יש צורך בכיוון.
אתה מבלבל בין check ל adjustment.
בדיקת תיאום וכיוון EFI זה קשקוש שנועד לחלוב מהלקוח כסף כמו בדיקת לחץ במשאבת ההזרקה.
אין מה לסנכרן במערכת ה"EFI" ומשאבת דלק סטנדרטית מהונדסת לתת את אותו הלחץ במשך רוב חיי האופנוע.
במה שנוגע למנועי סינגל מוזרקים לכל היותר אפשר לנקות את המצערת.
כמו כן אין צורך להגיע למוסך בשביל חיזוק הברגים או הבנדים,מתגים,לחצי אוויר,בדיקת מפלס נוזל הבלם,מציאת חופש במיסבי ההיגוי וטיפול במגעי המצבר.
אלה שם בשביל להצדיק את הסכום המופקע.
בשביל שמיסבי היגוי יגרמו לתאונה מיותרת הם צריכים להיות במצב כל כך גרוע שאתה לא תוכל לסובב את הכידון.
לא צריך ללכת למוסך בשביל להבין שאי אפשר להשתמש באופנוע כאשר הכידון לא זז.
מזל שיש מלאכים ששומרים עלינו.



ציטוט ההודעה בתגובה