לא יודע...
לא ראיתי שום כתוביות (סמיילי מגרד בראש)
צולם היום, על צלע של גבעה עלומת שם וייחוד, מסולעת ומדורדרת היטב, במתקן אדם.
דוגמה לכך שגם אני לפעמים עובד קשה, מתעייף, נתקע ונשבר. הכתוביות שיוטיוב מאפשרות להוסיף לסרטון, יכולות לתבל
את העניין עבור הצופים.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
לא יודע...
לא ראיתי שום כתוביות (סמיילי מגרד בראש)
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
ואי ואי נראה קשה.
אני עשיתי את זה פעם אחת (סלעים)
לבד. ופשוט נפלתי כל כמה זמן ונמאס לי להרים אותו לבד וחזרתי הביתה.
מגניב שיש לך מאוורר לקירור מנוע
Sent from my iPhone using Tapatalk
אסור לרכב לבד בשטח. לא משנה אם הרכיבה מתמקדת בשבילים או בסלעים. כבר יצא לי להתקע מתחת לאופנוע במשך 3-4 דקות מבלי יכולת לצאת מתחתיו, עד שהחבר'ה שהיו איתי ראו שאני חסר + מצאו אותי (נפלתי בתוך סבך צפוף ושכבתי על הקרקע. אי אפשר היה לראות אותי בכלל). אם הייתי לבד, כנראה שגם עכשיו הייתי עדיין מתחת לאופנועהסרטון של התקיעה מתחתיו, כאן.
ולגבי המאוורר - מגיע מקורי עם האופנוע. לא תוספת מיוחדת או משהו שכזה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
שמע, חייב להגיד - בתור אחד שאף פעם לא רכב בשטח, שאני פשוט מתקשה להבין ממה אתם נהנים שם.
נראה סיוטי למדי.
חברים - קצת פרופורציות. בסרטון מופיע קטע שלפני עריכה, היווה כ-10 דקות מסך כל הטיול באותו היום.
רכבנו כ-4 שעות (ברוטו) ומלבד הפסקות, היינו כל הזמן בתנועה. גם אם בקצב של צב![]()
בנקודה שבסרטון: ניסינו לעקוף מכשול על ידי שימוש בדרך צידית. בדיעבד הסתבר שהדרך הצידית הזו, קשה יותר מהמכשול עצמו. זה הכל. מטרת הרכיבה לא הייתה "להגיע לבולדרים קשה ואז לעצור עליהם"
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא