אתה רוצה להחליף קטנוע בשביל 10 דק' נסיעה בבין עירוני?
חבל על הזמן והכסף שלך, סע בנתיב הימני/שוליים וזהו.
אף קטנוע 125 לא ייסע לך על 100 קמ"ש בלי להתאמץ.
אגב, הקימקו חלש יותר מהגו'י רייד (9.4 כ"ס לעומת 11.9) אז אני בספק אם החלפה תשפר לך את המצב.
שלום לכולם!
יש ברשותי ג'וירייד 125 (2015)
וברצוני לשאול מספר שאלות שעד עכשיו אני קצת מבולבל בגללן:
1.איזה קטנוע (עד 125) מגיע לפחות ל100 קמ''ש בלי לתחמם כמו מפלצת אחרי 80 קמש?
2.יש לי נסיעה חוץ עירונית בערך כ 10 דקות הלוך חזור (כביש 4 מחלף עין הקורא ועד מחלף חולון) יש טעם בכלל להחליף קטנוע?
3.האם כדי בכל זאת לעלות קטגוריה ל איי1
4. מה אתם אומרים אולי על קימקו מובי חדש או אולי הונדה גרום?
מצטער מראש אני בטוח שכל השאלות הן שאלות "קיטבג" אני די חדש בתחום
Отправлено с моего SM-N950F через Tapatalk
אתה רוצה להחליף קטנוע בשביל 10 דק' נסיעה בבין עירוני?
חבל על הזמן והכסף שלך, סע בנתיב הימני/שוליים וזהו.
אף קטנוע 125 לא ייסע לך על 100 קמ"ש בלי להתאמץ.
אגב, הקימקו חלש יותר מהגו'י רייד (9.4 כ"ס לעומת 11.9) אז אני בספק אם החלפה תשפר לך את המצב.
ציטוט מהמבחן שעשו לו:
"ככל שהמהירות מתגברת חלה התמתנות בתאוצה, והמהירות הסופית של כ-105 קמ"ש על השעון מושגת עמוק בתחום האדום של מד הסל"ד."
כלומר תוכל להגיע ל100 קמ"ש, אבל במאמץ רב.
כל קטנוע 125 ייתאמץ מאוד במהירויות כאלה, הם לא נועדו לזה.
אם חסר לך "כוח", בלי קשר לנסיעות שלך, תשקול להחליף כלי ולעלות ל500-250 סמ"ק.
אני בהחלט יכול להבין, אני רוכב על 125 סמ"ק על קו ראשון-פתח תקווה כל יום.
זה בעיקר בפקקים אז אין בעיה, אבל מידי פעם שהפקק "נפתח" אני נשאר בימני/נצמד לשוליים.
לעלות קטגוריה זה הדבר הנכון אבל הזכרת גרום ואם אתה פתוח לאופנוע במקום קטנוע אז אתה יכול למצוא כלים כמו הR125 והgsx-r125 שמסוגלים להגיע ל130-140 קמ"ש וצריכים להרגיש סביר באיזור ה100 קמ"ש. הגרום הוא לא כלי כזה - הם חזקים ממנו ב50%.
יצא לי להחליף כמה מילים עם בחור על R125 ברמזור בכביש 4 ולרכב קצת לידו בהמשך. הוא היה מבואס מזה שהוא רוכב על 125 אבל אני די הופתעתי מהקלילות שבה הוא הגיע למהירות שיוט.
אם יש משהו בסגנון נייקד (naked) אני מוכן להחליף את הג'וי שלי או משהו בסגנון כי סופר ספורט או לפחות אחד שיעני נראה כמו ספורט זה לא כזה לטעמי...
אתה יכול בבקשה להיות יותר ספציפי בדגמים סתומרת שמות מלאים של חברות בבקשה
תודה על התגובה!!!
Отправлено с моего SM-N950F через Tapatalk
יש לשניהם גרסאות נייקד: הסוזוקי gsx-s125 והימאהה mt-125.
אבל הזכרתי דווקא את גירסאות הספורט משום שהן מהירות יותר בזכות הפיירינג האוירודינמי. זה משמעותי.
ושוב, אם יש לך אפשרות לעלות לA1 אז זה יהיה עדיף באופן מובהק.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
סתומרת גם אם אני אקח ספורט או נייקד 125 אני עדיין לא ארגיש בנוח ולא אגיע ל100 בלי לסבול ובלי לפרק תמנוע?..פשוט באמת נדמה לי אפשר למצוא פתרון עם 125 במקום לעלות קטגוריה ואז רק לעלות על משהו טיםה יותר עוצמתי...שוב רק דעתי
אני ממש חדש בתחום..
תודה על התגובה!
Отправлено с моего SM-N950F через Tapatalk
אני מסכים שנכון לשדרג את הרשיון. גם רשמתי לו את זה פעמיים.
ועדיין, זה קטע כביש של 5 ק"מ פעמיים ביום וגם אם הוא יעשה את כולו על 100 קמ"ש בסל"ד יחסית גבוה, המנוע יהיה בסדר.
https://www.youtube.com/watch?v=-ew4rEMFEcE (מדובר במיילים ככה ש100 קמ"ש זה 62mph)
אתה קצת מגזים. הוא מגיע ל100 בלי יותר מדי דרמות, על הילוך רביעי ויש לו עוד טיפה ספיירים:
https://youtu.be/0wG1nqPRQJI?t=297
אם היה מדובר על 20 ק"מ לכל כיוון, הייתי שולל בנחרצות. בשביל 5 ק"מ לכל כיוון - זה צריך להיות נסבל לחלוטין.