אז מה אם מוכרים לכם אופנועי אדוונצר באמצעות מרוצי ראלי... אז מה שלא תנצלו את היכולות שלהם (ויש להם)
גם אופנועי ספורט נמכרים באמצעות מרוצי moto gp ומרבית הרוכבים לא מנצלים את היכולות שלהם. רכיבה בפצאל זה טיול בפארק על אופנוע ליטר ספורטיבי
וכל תרבות הקפה רייסר... ממש חזרנו 50 שנה אחורה, מוכרים לך קפה בשדרה וכל הבחורות מסתכלות עלייך. בתכלס אתה קבור כל היום במשרד והבחורה היחידה שמסתכלת עלייך וגם בזה היא עושה לך טובה זו אשתך, ובמקסימום תזמין אותך לסנדויץ טונה בארומה.
ואופנועי סטריטפייטר שנמכרים לך בסרטונים של עשן בצמיגים, סרטון של 30 שניות הוא מסיים זוג צמיגים. תנסה לרכב כמוהו ובמקרה הטוב תפשוט רגל בפנצריה במקרה הגרוע בית לווינשטיין או גרוע מכך.
בסופו של יום, כולנו צריכים טוסטוס שייקח אותנו מנקודה אחת לשנייה, וכל האופנועים בתכלס הם על תקן "מיותר ולא מנוצל"
ואן כבר בנושא עסקינן, אופנועי אדוונצר עדיין מסוגלים לעשות יופי של,דברעם בשטח, אני רוכב על 1290R בדיונות ביחד עם חבר שרוכב על אפריקה טווין. אז, האופנועים מסוגלים, להרבה.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
אני לא מצליח לצרף תמונות משום מה לפורום, אבל שום מסביב ושום נעליים, דוך בדיונה.
הדיונה בחולון זה מגרש משחקים הביתי, ולעיתים גם יורדים לדיונה בקיסריה ומגיעים עד כמה שהחוק מאפשר (100 מטר מקו החוף)
רוכבים גם במדבר יהודה, טסים על שבילי עפר במהירות תלת ספרתית שאופנוע אנדורו ספק שהסקאלה שלו תראה אי פעם , מטפסים עליות בתל חדיד,
האופנוע עושה הכל, אנחנו אלו שמפריעים לו.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
50921782_10212995052620914_2054889354303635456_n.jpg45776596_10218302323776350_3063807769481052160_n.jpg45763760_10212364495217373_1983254208953974784_n.jpg53630646_10213192477876422_6914717950071013376_n.jpg51541518_10212995052220904_9123399070948261888_n.jpg70347845_10214442330321952_8540041962672095232_n.jpg56828002_10213369153573204_7722438673806917632_n.jpg
בוץ עמוק, חול ים, סלעים משוננים, מסלול מירוצים, אחרי שתעבור אותם, תעמיס את האישה וחצי בית ותחצה את המדינה במהירות מסחררת ובנוחות של מחלקה ראשונה. אדוונצ'ר זה הדבר הכי ורסטילי שקיים, האופנועים ממש לא מוגזמים, ומי שחושב שכן, אז בשיא הכנות, שיחדד את יכולות הרכיבה שלו. (לא נאמר בקטע להעליב, האופנועים מסוגלים להרבה וצריך לדעת לתפעל אותם)
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
מעניין כי לפי התמונות שלך הוא נתקע בחול, נעצר בים, לא אוחז בשדרת האיקליפטוס, לא שומר על יציבות עם גלגל באוויר,
לא חותך סכין, נעצר באמצע עליה ומתלכלך כמו ילד בבוץ?
סתתתתתם ....כבוד, מצריך רוכב מיומן!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
סוג של מכירת חלומות.
לי כגוץ 171 גובה 100 קילו אחרי הנחה כלי כמו ה1290 של KTM אפילו לכביש לא מתאים.
בביקור אצל מלך המשיח כבוד הרב צביקה בעל ההגשמות זממתי על סיבובון על הKTM.
זה התחיל בשאלה אפשר להרגיש וצביק שידוע בנדיבות שלו אמר בבקשה.
אחרי שמצאנו שרפרף שאוכל לטפס עליו (טוב קצת מגזים) גיליתי שלהרים אותו למצב מאוזן זו מזימה לא אפשרית.
אז צריך לשים דברים בפרופורציות ולהזכר באמת הכואבת שאופנוע לא מתאים לכל אחד.
כנראה שאני אשאר עם הNC שהוא אומנם כלי אפור ללא תהילה הילה ושאר תופינים אבל מתאים כמעט לכל כיס ויותר חשוב במידות שמתאימות כמעט לכל אחד.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לא חייב לחלום, אפשר לרכוש אדוונצ'ר 790, עם גובה מושב של 83 ס"מ (אחרי מושב מונמך 82, אחרי קיט הנמכה 80) ועם משקל של פחות מ200 קילו ומרכז כובד נמוך במיוחד, אתה מקבל כלי שיודע גם לעשות את זה בדיונה בקיסריה:
EDSC_1239[2157].jpg
בתמונה אדוונצ'ר 790S (גרסאת הכביש כביכול) נעול בצמיגי דו שימושיים פירלי str, כל השאר, רוכב. קרדיט ל"טיטניום הדס" על הביצוע.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
90 אחוז מהיכולת של אופנוע זה הרוכב, רכיבת אדוונצ'ר כמו בתמונות אי אפשר להתחיל ישר מהתותחים הכבדים.
לגיל ולניסיון יש משמעות רבה מאד, מי שהתחיל בגיל צעיר שבר עצמות וצבר ניסיון יהיה רוכב טוב יותר, בגיל מסוים
זה כבר לא חכם ומאד מסוכן, אבל לא בלתי אפשרי...
ברכיבת שבילים רגועה יש משמעות גדולה יותר לאופנוע כיוון שאופנוע שידע לעשות את עבודה טוב יותר מהרוכב יתקן
חלק מהטעויות אבל עדיין לרוכב יש תפקיד נכבד.
שוב ההגדרות של המותג משתנות מרוכב לרוכב, וכן על מנת לרכוב על אופנוע צריך להיות מקצועי ולדעת מה עושים.
התמונות נהדרות!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
יש גם מי שעשה את כל העולם על הR1 יש גם כאלו שמתעקשים לצאת לטיול באלפים עם אופנוע חשמלי של זירו, אפשרי אבל עדיין לא אומר שמתאים.
חוץ מהגודל של הבהמות האלו אנשים שוכחים שבגלל כמות האלקטרוניקה שיש בהם כשל כל שהוא ואתה תקוע באמצע שום מקום עם חוסר יכולת לתקן.
בראיון עם בכיר בלנדרובר שאלו אותו למה הם נתנו יכולות שטח לאחד מדגמי הראנג' רובר שלהם שברור שאף אחד לא עומד לקחת אותו לשטח והוא אמר "כי הלקוחות שלנו אוהבים לדעת שהאפשרות קיימת" וזה מסכם בעל במוו GS ממוצע.
אפשר לעשות הרבה עם אופנועי האדוונצ'ר, הם סוג של SUV, כדי להוציא מהם משהוא בשטח צריך להיות מקצוען, בכביש הם נוחים עם יכולות טובות לתקוף פניות וההפך מהשטח בכביש הם נותנים הרגשת ביטחון, מי שרוצה להאבק בשטח עם בהמה כזאת זאת כבר סטיה שלו.
1. איך קוראים לספר של הטייל בבלי ? נשמע מעניין.
2. לשושנים, בדיוק לנפילה הגדולה במחיר של האפריקה 1000 חיכיתי (כרגע עדיין בגדר פנטזיה), למרות שדי השלמתי עם הויתור על כל האלקטרוניקה הנלווה ולדעתי המיותרת. חשבתי שאשאר עם הדוקטור הזקן עוד הרבה שנים.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
האמת נדלקתי. לא רק בגלל הדיונה שהיתה פעם במרחק של חצי שעה הליכה מהעיר אל לב חוסמסה אלא בגלל שגם אנשים אחרים סיפרו לי היכולות של הכלי ותמיד חשבתי שמדובר בהגזמה. עכשיו שאלה:
בקרת האחיזה והכוח מאפשרים לעלות רבע טון דיונה כזאת ושיפוע ארוך ותלול עם דרדרת (תן בגז ושלום על ישראל) או שבלי ניסיון רב שנים על אנדורו ושאר חיות שטח מדובר בפנטזיה?
ממש לא סטייה, האופנוע מסוגל ואף מיועד לזה.
סטייה זה לקנות ליטר ספורטיבי בשביל כביש ציבורי, זה סטייה, אבל כל אחד והסטייה שלו.
נכון, אז אתה תהיה על אופנוע שייתן לך ביטחון, שלא יהיה מוגזם, ועדיין ייתן פייט. ועדיין רחוק מהקטגוריה הבאה הבאה אחריו. בקיצור,
מצד אחד אני איתך, שחרר ממני את כל הבקרות ותן לרכב, יותר מזה, למשוגעים (כמוני כמוך) יש דונגל שמתלבש על המחשב ומבטל לצמיתות את התערבות הבקרות.
מצד שני, ממש לא בא לי איזה ענתיקה מקוררת אוויר עם 40 כ"ס, שבקרת אחיזה בהחלט מיותרת בה ככה או ככה.
אני אישית, מבטל את כל הבקרות, אם אני צריך אותם, אז כנראה שאני לא רוכב מספיק טוב.
לגבי הktm, כי אני לא בקיא במערכות של יצרנים אחרים, ניתן לבטל לחלוטין את הבקרות, ניתן להעביר למצב שטח (מבטל את הabs בגלגל האחורי, ממתן את הכ"ס ל100 במקום 160, משנה תגובת מצערת, משנה את תגובת בקרת האחיזה שתאפשר החלקה עד גבול מסויים)
ב790r הלכו צעד קדימה, ויש לך 9 מצבים בתוך אותו מצב שטח, מחול לבוץ לחצץ ובעצם לכל תנאי אחיזה שבו תתקל כשהאספלט נגמר. תכלס, כמו שאמרתי, מבטל הכל.
בגדול, מי שרכב על אופנועי אנדורו בעברו או בהווה, ימצא את עצמו מסתגל מהר מאוד למשקל של הבהמות ונהנה מהם בגבול מעטפת היכולת שלהם ( ויש להם חתיכת מעטפת), מי שמעולם לא רכב בשטח, וינסה זאת לראשונה עם אופנוע כבד, צפויה לו אכזבה גדולה.
כשנאמר, האופנועים מסוגלים לזה (עובדה.) היחיד שמגביל אותם זה מי שמתפעל אותם.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
קצת סדר בדברים.
אם יש בקרות אני משאיר.
זה כן תורם לבטיחות.
אני לא אוהב את הטכנולוגיה.
היא מקור לבעיות שקשה לפתור בייחוד אצל מי שרוכש כלי ישן.
אם ניקח כלי רכב פשוט (יחסית) מוזן קרבורטורים לכל היןתר הצתה אלקטרונית שאכן שיפרה את האמינות בהשוואה לפלטינות נקבל כלי תחבורה שניתן לשמר ולתחזק לבד.
כיום עם כל המחשוב הבקרות וכו' תחזוקה עצמית הופכת לכמעט בלתי אפשרית.
יתרה מזאת שכלי בן xxx שנים יזרק מחוסר כדאיות לתקן יותר מהר מכלי התחבורה של בערך סוף שנות ה90 שהיו דיי פשוטים.
יש לי טויטה אוריוס רכב נחמד לכשעצמו אבל מתפרק למוות.
לא חף מתקלות (לדעתי חלק מזה זה הרץ שמטפלים ברכב בכל מני מוסכים שלא קשורים לטויוטה) אני מאמין שתוך 13 שנה הרכב ייזרק לגריטה בגלל עלויות מצברים (זה כבר קשור לשקר הירוק אבל זו גם מגמה של שינוי שמשפיע על כלי הרכב) חיישנים וכו'.
כל האוטומציה שנכנסת כמו תיקון בנתיב הגה חשמלי וכו מלווה במערכות כשהרכב יתיישן הוא פשוט יגרט מוקדם יותר.
בקיצור עתיד שחור לחובבי התחזוקה עצמית והנהיגה.
נ. ב העשירים יהנו השאר ישתמשו באובר או תחבורה שיתופית מזן כזה או אחר.
סטיתי קצת מהנושא
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני רוכב על ברזלים כאלו.
* הצתה אלקטרונית זו כבר אקסיומה. מה זה פלטינות בחיאתכ. איפה אתה חי? אז נכון, כשהיוניט קופסה שחורה הולכת זה כואב. אבל שווה.
ונדיר שזה מתקלקל
* כנ"ל הזרקת דלק. מומחים ממני קבעו שהזרקה גם באופנועי שטח הוכיחה את עצמה (גם פה בפולגז)
כל השאר - מפתח קירבה, לו"ש דיג', מחממי תחת, מצערת אלקטרונית, משקף מתכוונן, שילדה מתכווצת, מפת הצתה - פיכסה