לא מסכים איתך.
עשיתי לא מעט קורסים בחיי, וראיתי שם מספיק רוכבים שלוקחים את המיומנות הנרכשת כדי לרכב מהר יותר ולקחת יותר סיכונים, ולא להגברת הבטיחות.
לגבי המערכות - לא מסכים איתך בצורה קיצונית. שוב, מניסיוני - הרבה רוכבים עם אסטרטגיית רכיבה טובה מייחסים חשיבות נמוכה יותר למערכות בטיחות, כי הם מבינים שהמערכות האלה מהוות כלי עזר בלבד, שיכלותיו למנוע תאונה מוגבלות.
רוכבים חסרי אסטרטגיית רכיבה לעומת זאת, מרבים להגיע למצבי חירום, ובונים על המערכות כ"תרופת קסם" שתמנע מהם את התאונה. הם אלה שמייחסים למערכות הנ"ל רמת חשיבות שיוצאת מכלל פרופורציה.
האמור לעיל נכון העיניי הן לרכב והן לאופנועים.
אגב, חזרה לנושא העצוב...
מי שזה מעניין אותו, מזומן לנסות לבדוק האם ארבעת הרוכבים ז"ל מכותרת השרשור רכבו על כלים עם מערכות בטיחות כלשהן או לא.