לי היו של חברת spidi מדגם k-net.
היו די נוחים.
עשויים מרשת בד/ניילון.![]()
היי, לא מצליח להתביית על דגם של מגני ברכיים..
רצוי שיהיו עם מפרק ( הבנתי שזה יותר נוח לאופנוע פשוט) ושלא ישרוט את המיכל דלק
Sent from my iPhone using Tapatalk
לי היו של חברת spidi מדגם k-net.
היו די נוחים.
עשויים מרשת בד/ניילון.![]()
דיינז
dainese KNEE V E1
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
אני שונא את הרצועות הדקות האלה.
בכל המגנים שהיו לי עד עכשיו, הרצועות האלה הפכו לחוטים ובעיקר פעלו לעשות לי נמק בזמן הנסיעה.
רכשתי כבר שני זוגות של הThor Static והם נפלאים אבל עכשיו שהפסיקו למכור אותם, אני לא בטוח למה לעבור פעם הבאה.
![]()
מה העלות של מגינים כאלה?
dainese KNEE V E1
מסורבל.. ההתעסקות עם הסקוצ'ים מעצבנת קצת.
לא ברמה שאני יוותר על המגינים, אבל סתם לוקח עוד זמן (גם אם זה כמה שניות)..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
מתלבש כאן על השאלה, ומוסיף שתיים:
1. האם בשטח, עם מגף מוטוקרוס, יש בכלל טעם במגיני ברכיים עם התוספת הגנה לשוק שנכנסת לתוך המגף? המגף כבר שם בלאו הכי, לא?
2. אשמח להמלצה על מגיני ברכיים שמאפשרים גם תחושה ואחיזה טובה של האופנוע עם הברכיים. כשכשרכבתי לא ממש הבנתי את ה"להחזיק את האופנוע עם הברכיים", עד שנפצעתי. בתקופת ההחלמה, הייתי עושה סיבובים קצרים בתוך הקיבוץ, רק להזרים שמן ולהטעין את המצברים (אופנוע ושלי) בלי ללבוש מיגון (לא בסדר, מודה). אבל רק אז, כשרכבתי בלי המגינים יכלתי בפעם הראשונה לחבק את האופנוע עם הברכיים והירכיים ולהבין על מה מדובר.
[QUOTE=alexsupreme;156261]אני שונא את הרצועות הדקות האלה.
בכל המגנים שהיו לי עד עכשיו, הרצועות האלה הפכו לחוטים ובעיקר פעלו לעשות לי נמק בזמן הנסיעה.
רכשתי כבר שני זוגות של הThor Static והם נפלאים אבל עכשיו שהפסיקו למכור אותם, אני לא בטוח למה לעבור פעם הבאה.
אני כבר כמה שנים משתמש בדגם הזהשל ת'ור.
מצוינות ואיכותיות.
לשמחתי לא יצא לי לבדוק את היעילות שלהן.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI