עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 49 מ 49

אשכול: השקה עולמית: הונדה CRF1100L אפריקה טווין

  1. #46
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    ומה אני עז
    מקווה מאוד שתקנו. צריך עוד כמה עם קוביות בצמיגים

  2. #47
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    עיזות אני שם במעשנה.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #48
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    לא השארת שומן. יתייבש, חראם.

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    אז יצאנו שוב א' ואני לבדוק אופנועים זרים, ההבטחה הייתה 2 אפריקות לשעה+ אחד אדוונצ'ר ואחד רגיל
    אוטומט בפועל קיבלנו אחד רגיל ו-CBR500 דרדלה.

    אז על האוטומט ויתרנו כי רצינו להתחשב גם באחרים א' יצא חמוש ב-CBR אדום כפרצופו של רץ מרתון בישורות
    האחרונה אחרי כל הרצים ואני על האפריקה השחורה (בלי קשר לבלאק פריידיי).

    אז איך היה?

    אחרי שהתגברנו על האכזבה הראשונה התיישבתי והרגשתי בבית, לא טרחתי ללמוד את הכיוונים אות שלל האפשרויות
    של הכפתורים רק את ההכרחיים ביותר. הרגשתי בבית כבר בהתחלה.

    הזינוק מחייב יד נדיבה בגז בניגוד לורסיס שצריך רמז קל, אבל מיד אחרי הזינוק איסוף המהירות והכוח ניכרים מאוד
    ומצאתי את עצמי לא פעם במהירות החוקית בכביש 6 בהילוך 2 או שלישי ללא דרמה או צרחות מיותרות.

    גיהוץ המהמורות בכביש והאחיזה נהדרים והכידון רגיש מעט הכידון של הורסיס, כביש נס הרים לא מהווה אתגר עבורו
    ומעבר לשינוי ברוחב הכיסא מהדגם הקודם האופנוע עצמו מרגיש קליל יותר וזריז יותר עם רזרבות של כוח מתפרץ.

    הילוך 4 הספיק לביצוע על המשימות בכביש בעוד ההליכים הגבוהים ממנו כבר הצריכו בחירת קו מדויקת והטיה גדולה
    יותר.

    אל מול הורסיס מדובר ביריב ראוי אולם ההבדלים בצורת המנוע ניכרים ואישית אני מעדיף את ה-4 בשורה בגלל זמינות
    הכוח בכל הילוך והמומנט הבשרני שמתקבל מהאופנוע.

    מי שאינו מתכוון לרדת לשטח ומחפש אופנוע כביש בלבד הורסיס החדש והאלקטרוני עדיף עליו ולדעתי גם זול יותר.

    מי שרוצה לרדת לשטח מדובר בכלי נהדר שטוב לדעתי מהיאמהה סופר טנרה או לפחות משתווה אליו. לפחות בתחושות.



    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. הונדה אפריקה טווין??
    על ידי חדשפה בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 02-08-2018, 14:20
  2. רכיבה ראשונה: הונדה אפריקה טווין DCT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 22:36
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 21:19
  4. הונדה CRF1000L אפריקה טווין במבחן - True Adventure
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 28-01-2016, 09:53
  5. רכיבה ראשונה: הונדה crf1000l אפריקה טווין
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 09:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO