עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 49

אשכול: השקה עולמית: הונדה CRF1100L אפריקה טווין

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    השקה עולמית: הונדה CRF1100L אפריקה טווין

    בהונדה תוקפים חזיתית את קטגוריית האדוונצ'רים הגדולים: האפריקה טווין 1100 החדש הוא האופנוע היפני הטכנולוגי ביותר שיש, והוא אחד הכלים הטכנולוגיים בעולם, חוץ מזה ששיפרו בו כל דבר אפשרי והוא מציע יכולות כביש ושטח גבוהות מאוד; השקה עולמית מסרדיניה.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a9%d7...5%d7%99%d7%9f/


  2. #2
    מעולה, יאללה גבירותיי, נפילה במחיר של הדגם הקודם.

    זה גם ככה נראה לי משוכלל מדי.

    בחיאת שושנים, אני מה זה מתלבט לגבי הדגם הקודם וכל ענייני המיחשוב, אני טיפוס שמחזיק אופנועים שנים, השאלה אם המיחשובים והמערכות המשוכללות לא מהוות סיכון מבחינת קילקולים.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    קראתי התלהבתי והצטננתי.

    יש חשמל בכל דבר
    הכל ממוחשב.
    חיישנים ממשקים והכל בכלי שאולי ירד גם לשטח.

    מבט אחד קדימה לכלי אחרי תקופת שירות וקילומטרים.

    החלפת בולם תצריך מחשב
    למעשה הכל מחובר וממוחשב

    אני לא יודע אם זה רק אני אבל אני רוצה את האפריקה (או כל אופנוע אחר) עם מצערת עם כבלים.
    מעצורי דיסק ללא חיישנים.
    מד סל"ד ומד מהירות
    מוכן לקבל גם מד דלק.
    שעון זמן יכול להיות נחמד.
    מצמד הידאולי לא חובה.
    מערכת תאורה רואייה.
    מפתח כי גם כך אנו הולכים עם צרור כמו של אב בית - למנעול לארגז למנעול דיסק לבית לשער לחניית המשרד ולמשרד עצמו כך שעוד מפתח כבר לא ישנה הרבה.

    בקצב הזה גם המנוע יהפוך לחשמלי.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    מעולה, יאללה גבירותיי, נפילה במחיר של הדגם הקודם.

    זה גם ככה נראה לי משוכלל מדי.

    בחיאת שושנים, אני מה זה מתלבט לגבי הדגם הקודם וכל ענייני המיחשוב, אני טיפוס שמחזיק אופנועים שנים, השאלה אם המיחשובים והמערכות המשוכללות לא מהוות סיכון מבחינת קילקולים.
    כטכנופוב השליפה הברורה מהבטן היא בטח, אבל העובדות מדברות אחרת, אם נבין שברגע שהאופנועים כבר לא נבנים לכל החיים
    ויש להם תאריך תפוגה הכל מקבל משמעות אחרת, פעם המחשביים הניידים היו מתרסקים על ימין ועל שמאל היום קריסת מערכת
    היא נדירה, העובדה שהטכנולוגיה שורדת אבל לא חפה מטעיות ותקלות, ואי אפשר לברוח מפניה.

    כל מה שהיה שייך לפני שנתיים שלוש לאופנועי היוקרה/נישה נמצא היום גם באופנועים הסדרתיים הפשוטים, כלל המערכות השתכללו
    והמחירים ירדו, אי אפשר היום לברוח מהטכנולוגיה, האם חיפושית קלסית אמינה יותר מהחיפושית החדשה? לא בהכרך את הישנה פשוט
    לאדם הממוצע לתקן אבל החסרונות שלה גוברים על יתרון זה ככה זה באופנועים.

    הבימר שלי (המפלץ) היה חף מכל אלקטרוניקה הורסיס מפוצץ ממנה, הורסיס נותן יותר מהכל.

    לא זה מה שיעצור אותך, האפריקה אופנוע נהדר אל תהסס ושים לב לפנצ'רים שזו המחלה אצלו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    זה וויכוח שיחזור על עצמו.

    ככלי חדש הכל טוב.

    ככלי משומש אחרי שירות ממושך העניינים יהיו לטובת המכניקה הפשוטה.

    אז למי שיש את הפרוטה לרכוש חדש הוא בהחלט יהנה.

    התפרנים יצטרכו לנסוע באוטובוס.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    מחשב על שני גלגלים.
    רק מלקרוא את הכתבה התעייפתי.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    זה מה שאמרו פעם על הזרקת דלק.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    זה וויכוח שיחזור על עצמו.

    ככלי חדש הכל טוב.

    ככלי משומש אחרי שירות ממושך העניינים יהיו לטובת המכניקה הפשוטה.

    אז למי שיש את הפרוטה לרכוש חדש הוא בהחלט יהנה.

    התפרנים יצטרכו לנסוע באוטובוס.
    בדיוק מה שקרה לי עם לנדרובר משומש, זה אשכרה לקנות שאריות שעשירים זרקו.
    הלנדרובר הבא יהיה רק בליסינג.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    הערה לגבי הטכנולוגיה.
    לדעתי הבלתי מלומדת כל החיישנים והבקרים למינהם, המוח הצג וכל מה שמחבר ביניהם יכולים להתאים לכל הדגמים -כולל כולם.
    דווקא בתחום הזה אין מודולריות.
    הדבר העיקרי שאמור להיות שונה בין הדגמים הוא החיישנים ופרמטרים בתוכנה- סיבוב X, זווית Y, מהירות X וכו'... שטויות מבחינת כוח עיבוד, נפח זיכרון. אז הביאו לרוכבי האופנועים "בשורה טכנולוגית"... צג (מסך) ומחשב (מוח) ודורשים על הקידמה הדי מיושנת אלפי דולרים נוספים.

    אין תיקוני גירסה ואין יכולת לתכנת, אין GPS, אין יכולת להעתיק הגדרות מכלי לכלי, גם לא חיבור לנייד או מערכת שמע.
    המשתמש יכול רק לברור מצבים. אבסורד...מדובר ביצרניות שמוכרות עשרות ואלפי כלים בשנה.

    אני בעד הזרקת דלק ובקרת אחיזה ובקרת ווילי ו ABS אבל אני לא רואה סיבה להתנהלות או לתמחור של "הטכנולוגיה" במיוחד כשהיעילות שלה לאורך זמן מפוקפקת. אם חיישני "קשיות המושב האקטיבי" או משהו במערכת הטיז-קונטרול יתקלקל- המערכת תציף לך את המידע ללא הרף במקרה הטוב או שתשבית לך את הסטרטר עד לתיקון "ההכרחי".
    פיצ'ר או פינצ'ר?

    אם מתמחרים טכנולוגיה בסכום כזה, אני מצפה ליכולות שישרתו אותי טוב במשך עשור לפחות. זה לא המצב.

    עם ישראל חי!

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אנחנו יכולים לאהוב או לשנוא את הטכנולוגיה, אנחנו יכולים לחלום על מוצר א' וידחפו לנו מוצב ב'.

    העובדות של מציאות מצבעות על כך שזה מה שהולך להיות פה עד המנוע החשמלי, ואני מדבר על עשור.

    למה?

    כי הרבה יותר קל וזול לדחוף טכנולוגיה מלשפר מכאנית ולתכנן מנוע "חדש". אף יצרן לא ירצה להיתפס פחות
    טכנולוגי מהמתחרה, ואם X נתן צג צבעוני אז אני אתן צג צבעוני מזמר.

    להילחם בטכנולוגיה בשביל להרגיע את הפחד של לוקי זה מיותר כי לוקי הוא לא היעד והוא לא המטרה, הכוונה
    של היצרנים של הכלים המודרניים לפגוע במעגל המשתמשים החדש, הבן של לוקי זה שלא מפחד מהטכנולוגיה
    כי הוא נולד איתה ביד.

    חישן מקולקל הוא סיפור מפחיד רק פה בארץ, כי הוא עולה הרבה ואתה נתון לחסדי היצרן באירופה זה פחות מפחיד
    תקלת מחשב רכב שמצריכה החלפה של המחשב כולו היא נדירה, ורוב התקלות נתונות לפתרון קל יחסית.

    וכן ניתן לתכנת את המחשב אם יש לך את הכלים לכך ובשוק מסתובבות המון תכנות פרוצות לשיפור/שינוי.

    כן, הרכבים שלנו הופכים למתוחכמים יותר מאיתנו, הם כלי רכב משוכללים שמצרכים יותר ידע וניסיון, זה טוב ויש בזה
    גם קצת קושי לאדם הממוצע לטפל ברכב שלו לבד.

    מי שמתגעגע לטכנולוגיה הפשוטה שיעבור לרכבי האספנות, כי רק שם ימצא בפתרון שהוא מחפש, אבל זה יגיע עם תג
    מחיר.

    לפני חמישים שנה נסעו והגיעו כמעט לכל מקום, גם לפני מאה שנה וגם היום הדרך רק השתנתה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    יש טכנולוגיה שבעייני היא BS אחד גדול - כגון בולמים סמי חשמליים אקטיבים שניתן לשנות בלחיצת כפתור (הוריי הוריי)
    ויש טכנולוגיה מצילת חיים - ABS TRC
    המסך הצבעוני הגדול שם רק כדי להראות לך את המצבים אז דווקא איתו אין לי בעיה.
    ובסוף - גם בפיאט 500 משנת 2010 יש את כל הבקרות והחישמולים שהיו לפני כן רק במכוניות יוקרה.
    אז אולי עוד כמה שנים גם הדיאלים הזול יהיה מפוצץ בבבקרות.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אני לא מאמין שאני מגן על הטכנולוגיה אבל, לא מדובר רק הבולמים אלה בכל מערכת המתלים למה זה חשוב כי הבולם הוא רק חלק אחד
    במערכת והמתלים הם הקשר של הרוכב עם הכביש, עכשיו קח רוכב שקשת השימושים שלו באופנוע הוא רב והאופנוע משמש אותו
    לא רק בית עבודה בית, אלה מסלול-טיול-הרכבה-שימוש יומי ותפטור אותו ממשחק של כל כמה דקות בכיווני הבולמים ע"י טכנולוגיה שמבינה
    "בעצמה" מה צריך ותראה כמה זה שימושי לו. אגב יש מערכת שמתעדכנת על פי סגנון הרכיבה וסוג הכביש, אז אתה בעצם 100% מכוון
    היטב לדרך ולא רק על פי עצלנות הרוכב.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    קראתם ללוקי -
    אז כמה דוגמאות מעולמו הצר של הלוקי:

    לוקי משמש במשרד באופן לא פורמלי כמנהל רכב ( ככה זה בשירות המדינה - שמו אחראית שלא יודעת שלרכב יש 5 גלגלים).
    לוקי בתמורה קיבל שיטרואן ג'מפי ( קיבל גם סאוונה אבל היא גדולה מדי לחניון במשרד אז הסתפק ב ג'מפי).
    לוקי וחבריו גמעו בתוך שנה 140K בעבודה ברחביי הארץ.
    בוקר אחד מגיע הנהג ( לוקי לא נהג אבל הוא נוהג בעצמו ומשחרר את הנהג למי שבאמת זקוק לו) ואומר הרכב לא מניע.
    לוקי בודק והרכב כן מניע.
    כך במשך כמה זמן והנהג נשבע שהוא לא גילגל כלום.
    ויום בהיר אחד גם ללוקי הרכב לא מניע.
    מדריך את האחראית רכב ואומר תשמעו או ריליי או קודן או סטרטר או אוטמט סטרטר בספק עם מצבר.
    מגיע ללובינסקי בירושלים ומפקיד את הרכב - שבועיים ולובינסקי לא מוצא כלום.
    לבסוף הוחלף סטארטר, מצבר ואלטרנטור וכעת לפני שתקפצו ותאמרו בזבוז כספי משלם המסים ( אתם צודקים אבל לא במקרה הזה) הרכב עדיין באחריות.
    האמת שגם לוקי לא מבין מה הקשר כי לא הופיעה נורת טעינה מצבר היה חזק אבל לאף אחד לא היה מושג למה הרכב לא מניע.
    וכעת הוא מניע.

    קידוזו

    קוואסאקי GTR 2008 נורת ABS נדלקה וכבתה לסירוגין לוקי ערך ניסוי מהיר וזה העלה שבעת שימוש בבלם האחורי התקלה מופיעה.

    לוקי מאושר יש לו את מערכת הדיאגנסטיקה של קוואסאקי KDS (למכירה למי שצריך בפרטי).
    חיבור מהיר איפוס והתקלה חזרה.

    החשדות שחיישן אחורי תקול אושרו והוזמן אחר כבוד חיישן.
    מחיר 700 שקל במטרו - הוחלף החיישן והבעייה חזרה.

    כנראה צמה.
    בכל מקרה לחיישן מבנה יחודי שמתאים לGTR דגם 2008-2009 למודלים הבאים יש מבנה אחר.

    החיישנים לא תואמים לדגמים אחרים זה חלק טיפש שתפקידו לקרוא חורים (בשפה פשוטה).

    הלאה תיאום מצערות מי איי פעם עשה?

    יש כלכך הרבה סיבוך ב"פשטות" הטכנולוגית. והיצרנים מצידם מרוויחים החל מהתלות שלנו בייצור חלקים ( אי אפשר כבר לייצר לבד) דרך מותם המוקדם של כלי הרכב.

    ירוק זה לא (למעט הדולר) ידידותי למשתמש אולי לזה שיכול להרשות לעצמו לרכוש חדש.

    התפרנים ידחקו לצד כי רובם ישארו תלויים במוסכים ( שושנים ראה ערך טורטן שלא ידע להתקדם עם השנים ונשאר עם ידע יקר מפז על מכוניות אספנות לעומת הצביק שלנו שאין רכב שהוא לא יוכל לעבוד עליו במוסך שלו ואחת כמה וכמה כאלו שיש להם ידע מכני אבל אלקטרוניקה ומחשבים לא).

    נ.ב הזמנתי OBD ל500 לאיפוס תקלות.
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 13-11-2019 בשעה 08:57.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    היום מחלקת הדיאגנוסטיקה היא המחלקה החשובה ביותר במוסך.

  15. #15
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    טנרה אהובתי

אשכולות דומים

  1. הונדה אפריקה טווין??
    על ידי חדשפה בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 02-08-2018, 13:20
  2. רכיבה ראשונה: הונדה אפריקה טווין DCT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 21:36
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 20:19
  4. הונדה CRF1000L אפריקה טווין במבחן - True Adventure
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 28-01-2016, 08:53
  5. רכיבה ראשונה: הונדה crf1000l אפריקה טווין
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 08:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO