עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 49

אשכול: השקה עולמית: הונדה CRF1100L אפריקה טווין

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    היום מחלקת הדיאגנוסטיקה היא המחלקה החשובה ביותר במוסך.
    כמו שלוקי כתב, בהרבה פעמים ה"דיאגנוסיטיקה" שנחשבת לקטע מגניב מתבררת כקקמייקה.
    יש תקלה, אין סיבה- או שלא רואים תקלה -או שמופיעה סיבה אבל היא לא הבעיה האמיתית.
    מזכיר את המחשבים עד WIN XP ...חלק ניכר מהזמן אתה עסוק בלהבין למה קיבלת
    BSoD.
    יש מלא לוגים בשרת שמקבילים לתועלת של אותה דיאגנוסטיקה- כמה פעמים הם עזרו למישהו להבין כיצד לפתור תקלה?

    הטענה שלי שאותו חיישן ABS לצורך העניין יכול לשמש קלנועית וגם מפלצת מסלולים.
    בסה"כ חישוב שמבוסס על קריאת חורים בסל"ד. כנ"ל חיישן לחץ אוויר וחום מנוע ואלף חיישנים אחרים. אפשר לעשות תכנון וייצור אחיד אמין וזול.
    אז למוסכניקים ה"מתקדמים" שיודעים לקרוא את הבעיה ולאפס אותה, בראבו. בעיני זה לא באמת שיפר את תחזוקת כלי הרכב, רק סיבך.
    ופחות עניין של טכנופוביה, פשוט נראה לי שבכל הקשור לכלי רכב זה חלק ניכר מהמחשוב לא הגיע לרמת כדאיות (עלות\יעילות) ומדובר בטריק שיווקי זול- ומאעפן.
    אם זה לא יעבוד לי עוד 5-7 שנים זה מאעפן. כל עוד זה לא צמיג או שרשרת שנועדו להחלפה כל חלק צריך לשמש אותי במשך שנים.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    ... אם זה לא יעבוד לי עוד 5-7 שנים זה מאעפן. כל עוד זה לא צמיג או שרשרת שנועדו להחלפה כל חלק צריך לשמש אותי במשך שנים.
    העלת נקודה מעניינת. למה להחליף סט שרשרת וגלגל''ש פעם בשנה שנתיים זה בסדר ולהחליף חיישן a.b.s פעם בעשר שנים זה לא בסדר?!

    עלות של צמיג אחורי שמוחלף כל 8 (או 4 או 20 או 40 במקרה של קקטוב) היא 1200-1400 ש''ח ועם זה אין לנו בעיה. שרשרת פעם ב-20/30 בסכום דומה זה גם בסדר. אבל חיישן ב-700 או 2000, פעם באף פעם, זה לא בסדר. מעניין. בואו נחשוב על התרומה של החיישן במשך 10 שנים, כמה מצבי חירום אולי הוא חסך לנו... בשביל זה שאולי הוא יתקלקל עוד 10 שנים נוותר עליו מראש?

    כפי שבטח הבנתם אני בעד אלקטרוניקה וכמה שיותר יותר טוב. לדעתי מערכות מתקדמות עם חיישנים שמתחשבים בזוית הטיה /תאוצה זה דבר מדהים. ההתערבות שלהן כל כך מדויקת ומהנה. לא רואה את עצמי חוזר לאופנוע טיפש.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    בגלל ההבדל. יש חיישנים שמחזיקים 5 וגם 10 שנים ואין צמיג \שרשרת שיחזיקו פרק הזמן הזה.
    אני גם בעד אלקטרוניקה. הבעיה שלא תמיד היא משתלמת (בשלה ואמינה) לעומת המחיר.
    אנסה אוד דגמא. חלונות חשמליים היו מתקלקלים ביפניות והאירופאיות (באמריקאיות פחות) וגבו עליהם הרבה עד שהגיעו לרמה שהמנגנון אמין והפך לסטנדרטי. כיום אני לא רוצה רכב עם ידית להרמת חלון אבל פעם ראיתי בזה יתרון.

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    למה צמיג ושרשרת כן וחיישן לא.

    הבעייה זו לא החלפת החיישן ובטח אם זוא יהפך לחלק שמחליפים בשוטף כמו אלטרנטור או כל חלק טץאחר.

    הבעייה היא התעיפות המערכת כולה שאחרי עשור (בערך אולי יותר) המערכות אלקטרוניקה קורסות.
    חיישנים צמות לוחות השד יודע מה וכאמור העלויות הופכות את זה ללא כדאי לתיקון.

    אם העלויות היו סבירות זה כבר עניין אחר.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    השוק השתנה. רכבים מתוכננים להחזיק 10 עד 15 שנה. 10/8 שנים של שקט ואחר כך המצב מתדרדר בהדרגה.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    העלת נקודה מעניינת. למה להחליף סט שרשרת וגלגל''ש פעם בשנה שנתיים זה בסדר ולהחליף חיישן a.b.s פעם בעשר שנים זה לא בסדר?!

    עלות של צמיג אחורי שמוחלף כל 8 (או 4 או 20 או 40 במקרה של קקטוב) היא 1200-1400 ש''ח ועם זה אין לנו בעיה. שרשרת פעם ב-20/30 בסכום דומה זה גם בסדר. אבל חיישן ב-700 או 2000, פעם באף פעם, זה לא בסדר. מעניין. בואו נחשוב על התרומה של החיישן במשך 10 שנים, כמה מצבי חירום אולי הוא חסך לנו... בשביל זה שאולי הוא יתקלקל עוד 10 שנים נוותר עליו מראש?

    כפי שבטח הבנתם אני בעד אלקטרוניקה וכמה שיותר יותר טוב. לדעתי מערכות מתקדמות עם חיישנים שמתחשבים בזוית הטיה /תאוצה זה דבר מדהים. ההתערבות שלהן כל כך מדויקת ומהנה. לא רואה את עצמי חוזר לאופנוע טיפש.
    נורא פשוט.
    כי צמיג/שרשרת/דיסקים זה בלאי טבעי וידוע שקל לבחון ולהתכונן להחלפתו מבעוד מועד.
    לעומת זאת, החלפה של חיישן (או אטם ראש מנוע, או גלגל שיניים בגיר) זאת תקלה. היא אינה צפויה, עלותה לא נכנסה בשום תחשיב אחזקה, ובמקרה של חיישן - היא יכולה להגיע ללא התרעה מוקדמת באמצע נסיעה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    נורא פשוט.
    כי צמיג/שרשרת/דיסקים זה בלאי טבעי וידוע שקל לבחון ולהתכונן להחלפתו מבעוד מועד.
    לעומת זאת, החלפה של חיישן (או אטם ראש מנוע, או גלגל שיניים בגיר) זאת תקלה. היא אינה צפויה, עלותה לא נכנסה בשום תחשיב אחזקה, ובמקרה של חיישן - היא יכולה להגיע ללא התרעה מוקדמת באמצע נסיעה.
    נכון. ועדיין זו לא סיבה לוותר על המערכת או לחשוש ממנה בגלל שאולי בעוד X שנים היא תפסיק לעבוד באופן לא צפוי. בשורה התחתונה האלקטרוניקה היום די אמינה ויציבה.

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נכון. ועדיין זו לא סיבה לוותר על המערכת או לחשוש ממנה בגלל שאולי בעוד X שנים היא תפסיק לעבוד באופן לא צפוי. בשורה התחתונה האלקטרוניקה היום די אמינה ויציבה.
    זהו שרבים מאיתנו בייחוד במציאות הישראלית נאלצים לרכוש רכב ישן.

    למעשה אם בעבר היינו קונים גרוטאה בת 20 ויודעים שיש חלפים או לכל היותר מייצרים משהו היום כפי שציינת אחרי עשור ומחצה כבר אין עם מי לדבר.

    בפועל כלי תחבורה עשויים להפוך בהדרגה למשהו שרק בעלי אמצעים ירשו לעצמם.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בדיוק הפוך.
    בכסף (או בערך הריאלי שלו) שבו פעם יכולת לקנות נבלה שהיתה מבלה פעם בחודש במוסך, אתה יכול לקנות היום רכב לא כל כך ישן. שלא לדבר על כך שמנועים היום שורדים את רוב תקופת החיים של הרכב (למעט כאלו שעוברים טראומה). פעם דבר כזה היה פנטזיה, ואוברול מנוע היה עניין שבשגרה.

  10. #25
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    עניינים של מכניקה קל להבין.
    צמיגים גמורים? ברור שצריך להחליף ויודעים
    פחות או יותר מה המחיר. כך גם עם שרשרת.
    גיר לא תקין? נו אז ברור שהתקלה בגיר.
    מנוע מגמגם? יש סדר פעולות די ברור שצריך לעשות.
    העניין של המחיר הוא לא האישו כאן. אתה מבין מה צריך לתקן או להחליף ותעשה לעצמך את החישוב אם זה שווה לך או לא.

    האלקטרוניקה מסבכת מאוד את אבחון התקלות.
    הכל יותר מסובך. עכשיו לא רק שיש לנו את התקלות הרגילות, תוסיפו לזה את המרדף אחרי החיישן הרלוונטי או איזו תקלת מחשב כזו או אחרת שאף אחד מאיתנו לא באמת מבין מה ולמה.

    אם אתה בן אדם עם כסף אז הכל טוב ויפה, אבל רובנו רוכבים על כלים משומשים שגם ככה נכנסים למוסך פעם ב... במקרה הטוב, או כמה פעמים ב... במקרים הפחות טובים.
    עכשיו נוסיף עוד את כל האלקטרוניקה הזאת שגם היא בתורה אמורה להכזיב (או אולי לאכזב?) ולרוב תהיה קשה יותר לאבחון ויקרה לתיקון.

    רובנו מפסידים פה בגדול.
    נערך לאחרונה על ידי שעיר בגב"ב; 15-11-2019 בשעה 21:52.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  11. #26
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    עניינים של מכניקה קל להבין.
    צמיגים גמורים? ברור שצריך להחליף ויודעים
    פחות או יותר מה המחיר. כך גם עם שרשרת.
    גיר לא תקין? נו אז ברור שהתקלה בגיר.
    מנוע מגמגם? יש סדר פעולות די ברור שצריך לעשות.
    העניין של המחיר הוא לא האישו כאן. אתה מבין מה צריך לתקן או להחליף ותעשה לעצמך את החישוב אם זה שווה לך או לא.

    האלקטרוניקה מסבכת מאוד את אבחון התקלות.
    הכל יותר מסובך. עכשיו לא רק שיש לנו את התקלות הרגילות, תוסיפו לזה את המרדף אחרי החיישן הרלוונטי או איזו תקלת מחשב כזו או אחרת שאף אחד מאיתנו לא באמת מבין מה ולמה.

    אם אתה בן אדם עם כסף אז הכל טוב ויפה, אבל רובנו רוכבים על כלים משומשים שגם ככה נכנסים למוסך פעם ב... במקרה הטוב, או כמה פעמים ב... במקרים הפחות טובים.
    עכשיו נוסיף עוד את כל האלקטרוניקה הזאת שגם היא בתורה אמורה להכזיב (או אולי לאכזב?) ולרוב תהיה קשה יותר לאבחון ויקרה לתיקון.

    רובנו מפסידים פה בגדול.
    לפטי לא יכלת לנסח יותר טוב מזה.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #27
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    יכולתי אבל אז זה היה יוצא קצר יותר
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה צודק אבל גם טועה.

    עניין של כלי עבודה שונים (או נוספים).
    מי שקונה אופנוע ישן (ואייקוני) ימצא בד"כ ברשת קהילה חמה ומנוסה, עם פתרון קיים לרוב הבעיות.

    השינוי העיקרי הוא אצלנו בראש (אני יודע שבשרשור אחר כתבתי דברים שנראה שמתנגשים, אבל הם לא, כי בסופו של דבר, אבחון תקלות עדיין יותר קל ככה).

  14. #29
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    מהנסיון האישי שלי, מערכות החשמל
    לא מזדקנות טוב.
    נכון שכל המערכות מזדקנות ומתקלקלות ותקלות כאלה ואחרות, אבל חשמל זה מרגיז ומציק לאבחון.
    חוטים יבשים וקונקטורים עייפים הם אבן נגף של ממש. אבות כל הטומאה. ממש גיס חמישי!

    וזה בעסה של ממש להתעסק עם מערכת חשמל עייפה. עכשיו תוסיפו לספגטי המעצבן הזה עוד אי אילו חיישנים עם עוד קונקטורים ושלל חוטים ומחשב פה ומחשב שם עם מגעים עייפים ומאובקים ופתאום קם אדם בבוקר ומרגיש שכוסאומו העולם אין מצב שזה שני פלוסים!!
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    בדיוק הפוך.
    בכסף (או בערך הריאלי שלו) שבו פעם יכולת לקנות נבלה שהיתה מבלה פעם בחודש במוסך, אתה יכול לקנות היום רכב לא כל כך ישן. שלא לדבר על כך שמנועים היום שורדים את רוב תקופת החיים של הרכב (למעט כאלו שעוברים טראומה). פעם דבר כזה היה פנטזיה, ואוברול מנוע היה עניין שבשגרה.
    נכון.

    נכון, היום רוב הבעיות הם לא המנועים אלא המערכות שמסביב וזה מחזיר אותי לעניין המודולוריות.
    הבעיה העיקרית היא שהיצרנים מפתחים תוכנה מוחות חיישנים וצגים נפרדים לכל דגם כשאין באמת צורך.

    בצילום התפתח בשנים האחרונות נתח שוק שעדיין לא בשל יחסית (טכנולוגית) ומכאן הרלוונטיות להשוואה.
    Sony כובשת את נתח השוק החשוב של מצלמות שמשלבות סטילס עם וידיאו בעזרת דגמים שמבוססים על מערכות ופיצ'רים קיימים שמשותפים למספר דגמים.
    צלמים שעבדו עשורים עם Canon או Nikon קונים גוף של Sony בחצי מחיר (!) ולפעמים מוותרים על מצלמה נוספת לוידיאו.

    ב Sony משתמשים במייצבי זום, צ'יפים, חיישנים ועד גריפים לאחיזה שמתאימים למספר דגמים כשהפער בין היקר לגבוה יותר מ- 300%.
    אותה גישה תוזיל אופנועים ולשפר את האמינות בכלים "עתירי טכנולוגיה".

    איך אנשים עזבו מותג שקשור למיתוג ודאווין מקצועי?
    הם הבינו שהיצרנים מנסה למכור להם 3 מצלמות שונות במקום לחשוב עליהם. זה כל הסיפור.

אשכולות דומים

  1. הונדה אפריקה טווין??
    על ידי חדשפה בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 02-08-2018, 13:20
  2. רכיבה ראשונה: הונדה אפריקה טווין DCT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 21:36
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 20:19
  4. הונדה CRF1000L אפריקה טווין במבחן - True Adventure
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 28-01-2016, 08:53
  5. רכיבה ראשונה: הונדה crf1000l אפריקה טווין
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 20-01-2016, 08:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO