הרבה יצרנים מעדיפים להשתמש באורואה להוריד רמות זיהום (עולה יותר ומוריד את יעילות רכבי דיזל), הסיבה שהם לא משתמשים בזה אין ידועה לי ואולי הסיבה היא שזה:
א. ברגע שאתה מזכיר את המילה מימן בגלגלי הבירוקרטיה הם לא מצליחים לדמיין משו מעבר לפיצוץ.
ב. לא משתלם כלכלית, מים זמינים לכולם ועל דברים אחרים הם יכולים לגבות יותר כסף.
ג. שינוי תוכנה שיגרום לטסטים לחשוב שהאוטו לא מזהם יותר חסכוני כלכלית מאשר אגרה להשקיע מאמצים בלפתח מוצר כזה. (פולקסווגן ותרמית הענק)
לפי השמועות יש אנשים בארץ שהתקינו מערכות כאלו דומות בצורה לא חוקית ומורידים לפני טסט / משחדים טסטים כדי להמשיך לנסוע ככה.
שורה תחתונה זה עובד בדיוק כמו המכונית החשמלית הראשונה מתחילת המאה והרעיון נגנז באותה מהירות כדי להשאיר את הנפט רווחי ולא למצוא לא אלטרנטיבות
ואם אתם תוהים למה התחלנו בכל זאת לפתח אלטרנטיבות היא שיש תאוריות שהנפט יגמר בעולם לקראת 2050-60 ואנחנו מתכוננים להוריד את השימוש לאט לאט בהדרגה...
וזה במידה שההתחממות לא תהרוג אותנו קודם.
Sent from my BLA-L29 using Tapatalk