רשמתי מדוע הגרמנים מפגרים בתחום - הם נכנסו מאוחר מאוד, הם לא צברו שום דבר שמזכיר את הנסיון שיש במדינות אחרות וזו בדיוק הסיבה מדוע המסמך הגרמני הרשמי, שצירפתי לפוסט הקודם, חוזה אבדן של מעל 100,000 מקומות עבודה ומיליארד אירו בשנה וקורא להתערבות של הדרג הפוליטי (עמוד 8 באנגלית).
אני בטוח שהרבה מדינות פתחו רגליים בשביל טסלה אבל גרמניה היא המדינה עם האיברים הכי גדולים באירופה וכשהיא רוצה משהו אז היא יודעת לירות לכל הכיוונים.
לגבי אלומיניום, הנסיון שיש איתו בגרמניה הוא בשוליים, במכוניות קצה יקרות ונדירות. בצד השני של האויקינוס אתה מוצא את סדרת הF של פורד שעשויה כולה מאלומיניום, כולל הפנלים החיצוניים. אלה המכוניות הנמכרות ביותר בארה"ב ובהפרש עצום - כמיליון כאלה מדי שנה. אין בגרמניה שום דבר מגרד את הנסיון שיש בארה"ב עם אלומיניום - ספק אם יש להם את הנסיון שיש לטסלה בעצמה.
זה נכון שלטסלה יש בעיות איכות. היא יצרנית חדשה יחסית אבל היא יכולה לקבל את כל הידע שהיא צריכה בשוק הביתי שלה, שהוא השוק הגדול והמנוסה ביותר בעולם. לא בטוח שצמד האנשים המבוגרים שדחפו היום בצהריים גולף חדשה באמצע רחוב וייצמן ברעננה ימליצו לטסלה ללמוד מהגרמנים איך לתקן בעיות איכות, אני בודאי הייתי שולח אותם למקום אחר.
אז מי מאמין ברכב בעל מצברי ליתיום כפתרון? ממשלת גרמניה שאפילו מוכנה לפתוח רגליים בשביל זה...


ציטוט ההודעה בתגובה