תוצאות 1 עד 13 מ 13

אשכול: נכשלתי טסט, מרגיש רע... צריך להבין כמה דברים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    8

    נכשלתי טסט, מרגיש רע... צריך להבין כמה דברים

    שלום לכולם,

    קודם כל אתחיל בזה שדיברתי עם המורה בהתחלה אמרתי לו שאנ ימעדיף קבלנות אמר לי אין בעיה, לקח סכום של 16 שיעורים וטסט ועשה קווטץ קטן למחיר.
    הייתי בסדר עם זה.
    כללללל השיעורים שלי מתנהלים בתוך מגרש של שליטה זה עם הפס הישר סללום ושוב פס ישר סללום ולפעמים ( על דעת עצמי לפי הרגשה) הולך לעשות שמניות ושוב פס ישר וסללום.
    ככה במשך 2 שיעורים שזה כ 45 דקות לשיעור.
    הנסיעה היחידה בכביש היא מהמשרד למגרש וחזרה מודבר על נסיעה של כ 200 מטר שמתוכם כ 70 מטר בתוך חניה.
    המורה שלי אמר שהוא רוצה להגיש אותי לטסט , חשבתי שאני מוכן והכל בסדר,
    אני שיעור 12.
    העניין הוא שבטסט לפני שהתחיל נתנו לנו לרכוב שם להתאמן , שאלתי את המורה אם אני נוהג בסדר אמר אני לא מדבר עד אחרי הטסט.
    נכנסתי ללחץ מהטסט.

    הטסט התחיל מבחן שליטה עבר בסדר, בניסעה והעצירה הורדתי 2 רגלים, הטסטר ביקש שאעשה שוב כי צריך להוריד רק רגל אחת ( לא ידעתי אבל סבבה)
    יצאנו לכביש בחלק השני ומפה הכל התחרבש לי

    הטסטר ביקש שאהייה שלישי ( לפניו) כל הרגשת הלחץ עלתה לשמים, יציאה לכביש לקחה כמה שניות התבלבלתי בן ההילוכים כל הזמן האופנוע נכבה לי כי רכב של זיגזג ( חברת שליחויות) חתך אותי ועצר אז בלמתי ונכבה לי האופנוע ביציאה לאחר מכן נכבה האופנוע שוב ביציאה מפניה ופעם שלישית כבר ברמזור כשהיה ירוק, הטסטר כבר התייאש ממני ופשוט המשיך לשאר התלמידים .
    יצאתי מהטסט עם ברכיים נעולות ותכושת תסכול וייאוש מאוד גדולות.
    אני לא כזה והכביש לא חדש לי אני על הכביש כבר כמעט 20 שנה פשוט כל התהליך היה לי קודר מאוד.

    עכשיו המורה רוצה להגיש אותי לטסט שוב אמרײ לו שאני לא מוכן ואני רוצה לעשות עוד שיעור או שניים לפני כן.

    במגרש השליטה שלי על האופנוע היא אחלה .

    אשמח לטיפים והמלצות מה לעשות .

    חייב לציין כי כל השיעורים שלי הם סוג של עצמאי אני עולה לאופנוע ואז רוכב עד שנגמר השיעור , המורה ב 90 אחוז מהזמן יושב בצל ומדבר בטלפןון .
    לעזוב אותו עכשיו? אחרי שכבר שימתי על כל השיעורים למרות שעוד לא עשיתי את כולם?
    אני יכול לבקש חלק מהסכום? זה אפשרי בכלל? זה נכון?
    מה לעשות אני באמת מתוסכל
    אתמול ישבתי יום שלם ופשוט תפסתי את הראש כדי להבין מה לא היה בסדר חוץ מהלחץ

    אשמח לחיזוקים ממכם

  2. #2
    לא שילמת קבלנות, שילמת על חבילה של x שיעורים + טסט. זה עסקה נפוצה מאוד בבתי ספר ואף אחד לא עקץ אותך.
    לגבי התנהלות השיעורים, ככה זה מתנהל בהמון מקומות, ישנם כמה צדיקים פה ושם שבאמת מלמדים אבל לרוב זה בדיוק איך שאתה מתאר. קח אופנוע סע 45 דקות ואל תבלבל לי במח.

    מה שחריג אצלך זה שאתה אומר שבכלל לא נסעתם בחוץ בשיעורים, זה ממש לא בסדר ועל זה אתה צריך להתעקש איתו. הוא אמור לקחת את התלמידים דרך המסלולים של הטסטרים לפחות פעם פעמיים, אם יגיד לך ללכת לחפש אז נפלת על מאנייק וכן תחפש מורה אחר.
    אגב זה בכלל נס שהטסטר הוציא אותך לכביש אם הורדת 2 רגליים במגרש.

    Sent from my S60 using Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    נשמע שעיקר הבעיה היא דווקא לחץ להדיל מיכולת. בכל מקרה,אם כבר שילמת אז אולי עדיף כבר להמשיך ולהשתפשף במגרש כולל נקיטה בגישה אקטיבית של פניה למורה בשאלות ובקשה שידגים לך. תמיד תוכל לעבור למורה אחר.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    רוב מה שאתה מתאר זה די מקובל (קבלנות, רכיבה עצמאית ומורה שמדבר בטלפון כל הזמן) אבל דבר אחד הוא מאוד לא תקין וזה היציאה מחוץ למגרש, כמו שדליריוס רשם.
    ברגע שאתה בסדר במגרש, המורה צריך להוציא אותך לכביש ולעבור איתך במסלולים של הטסטים. אתה אמור לבלות בכביש כמה שעות טובות לפני שאתה ניגש לטסט.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    63
    ברישיון לא יהיה כתוב אם עברת את השיעורים והטסט בהצטיינות. תדרוש מהמורה שיוציא אותך מהמגרש כמו שכתבו קודמיי

    בהצלחה

    בועז

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    8
    תודה רבה על התגובות,
    ביקשתי מהמורה שיויא אותי אם אפשר לאותו מסלול שעברתי בטסט, הוא טען שיכול להיות מסלול אחר בטסט, אמר שבשיעור הבא שנעשה הוא יתן לי להוביל את הקבוצה בכביש , הנסיעה בכביש היא קצרה אבל קימת.
    הוא אמר שזהב אופי הלימוד והוא מעדיף להעביר טסטים מאשר לתת לכל תלמיד מה שהוא רוצה.
    קצת יכול להבין את זה הרי אני לא לומד לבד,
    אשמח אם תגידו לי על מה לשים דגש ככה בכתב , מה כדאי ליישם בשיעור ממה להימנע, החלטת יעם עצמי שאת כל השיעור אעביר לעצמי בהתנסות כמו שיהה בטסט אם זה נסיעה להילוך שני ועצירה וכו'.

    מה הטיפים שלכם?

    המורה כבר דוחף לטסט בקרוב, ללכת על זה או לחכות עוד שיעור שניים כדי ליהיות רגוע ואז לעשות את הטסט?

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    25
    אני לא מבין את העניין הזה של קבלנות או לעשות עסקת חבילה של X שיעורים תמורת תשלום מראש, אתה נוהג בכלי שגם ככה מסוכן אם אין לך שליטה עליו (לא רק בשביל הטסט), אלא גם באופן כללי אז למה הטסט? אפילו אם תעבור יהיה מאד מסוכן בשבילך וליתר משתמשי הכביש שתרכב.
    כשאני למדתי המליצו לי על מורה שטענו שהוא טוב והוא עושה עסקת חבילה כזאת, וסירבתי מראש, אני לקחתי כמה שיעורים שהרגשתי שצריך עד לשלב שהרגשתי ממש מוכן גם במסלול וגם בכביש ואז ניגשתי לטסט.
    במקומך הייתי מחפש מורה אמיתי שבאמת מסביר ולא יושב ומדבר בטלפון, אתה משלם לו הרבה כסף כדי שילמד ולא שתסע לבד.
    לגבי דגשים - בנסיעה אתה חייב לדעת את חוקי התנועה אם אתה נוסע בכביש חד סיטרי/דו סיטרי ופונה לדו סיטרי/חד סיטרי, מבטים לצדדים בכל צומת, תעבוד במגרש על עצירה מוחלטת והתחלת נסיעה בלי שהמנוע יכבה לך.
    בהצלחה.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    כמה דברים. 16 שעורים זה ממש לא הרבה. מעטים לומדים כל כך מהר. עצם העובדה שאופנוע נכבה לך 3 (!) פעמים אומר שאתה קלאץ׳ והילוכים עוד לא חברים. נסיעה בחוץ - מורה אמור להראות לך צורת הסתכלות נכונה. וזה גם משהו שחייבים לתרגל.
    על תמהר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #9
    המורה הזה מחפש להעביר תלמידים טסטים כמה שיותר מהר כדי לפנות מקום לבאים ולעשות עוד קופה. גם אם בטסט הבא תעבור בפוקס, עדיין לא תדע לרכב ותהווה סכנה עבור עצמך. עצתי, תנצל את מכסת השיעורים ששילמת עליהם ותחפש מורה אחר.

    Sent from my S60 using Tapatalk

  10. #10
    קבלנות? אז מה הבעיה?
    תעשה 7,000 טסטים, זה לא באמת משנה ואתה תשתפר מכל אחד מהם. העיקר שתרכב נכון, ואם המורה לא מלמד כראוי - הניסיון כן.

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    16
    אם אתה מאזור הצפון אני ממליץ בחום על מורה בשם איוב מנחף, ( ליד כרמיאל) הוא מסוג המורים שילמד אותך הכל ושם עין על כל תלמיד ולא יושב בצד מסתלבת, בעבר למדתי בירושלים ונכשלתי פעמיים בחוץ , היום חזרתי לילמוד ואני רואה את ההבדל בגישה לתלמידים , בכל מיקרה אל תתיאש , תקרא קצת טיפים ותלמד גם תאורתית על אופנועים בכללי זה נותן גישה אחרת ויותר שימת לב לפרטים קטנים אך חשובים בשיפור הרכיבה וגם מעלה את הביטחון , לי אישית הידע הזה עזר מאוד, בהצלחה

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי Sem_kosem צפיה בהודעה
    נכנסתי ללחץ מהטסט...
    הורדתי 2 רגליים...
    הכל התחרבש לי...
    הרגשת הלחץ עלתה לשמים...
    התבלבלתי בן ההילוכים...
    כל הזמן נכבה לי האופנוע...
    ביציאה לאחר מכן נכבה האופנוע שוב ביציאה מפניה...
    יצאתי מהטסט עם ברכיים נעולות ותכושת תסכול וייאוש מאוד גדולות...
    כל התהליך היה לי קודר מאוד...


    אתמול ישבתי יום שלם ופשוט תפסתי את הראש כדי להבין מה לא היה בסדר חוץ מהלחץ
    אולי לא תאהב את מה שאכתוב אבל נשמע שהבעיה המרכזית היא שאתה לחוץ ממש. למורה יש מכסת טסטים ואין לו אינטרס להגיש לטסט תלמיד שהוא חושב שייכשל.

    תנשום עמוק.
    תתעקש לצאת החוצה.
    וגם כשאתה בתוך המגרש זה לא אומר שאתה חייב לשעות שמיניות. תסע מסביב ותתאמן על ההילוכים, עצירות, הורדת רגל ותנשום.
    ההמלצה לנשום היא בשיא הרצינות. ברכיבת שטח לדוגמא יש כאלה שלא נושמים סדיר ואז מתעייפים מאוד. כשמתרגלים נשימות הגוף רגוע, המוח חד יותר, והרכיבה הרבה יותר חלקה.

    ואם אתה 20 שנה כבר על הכביש אתה פשוט צריך לדעת לשלוט בכלי, ברוגע. אם הכביש לא זר לך והשליטה בכלי טובה אין סיבה לא לעבור את ה'טסט החיצוני'.

    לסיכום- אל תתבאס ממני אבל אל תחפש אשמים. תעלה חזרה על הסוס, תנשום עמוק, תהיה נחוש ולא תצטרך לראות שוב את המורה הזה.
    בהצלחה.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    העניין של נסיון כביש לא תורם לך דבר בטסט. אני רוכב כבר 4 שנים ולא עברתי טסט ראשון ללא הגבלה, כי אין שום קשר בין ללמוד לטסט ובין החיים עצמם מחוץ לשיעורי הנהיגה. אבא שלי 30 שנים על הכביש ועבר טסט חמישי ל-A1 אחרי ארבעה טסטים אצל מורה "קבלן" שהיה מנפיץ סיבות להכשיל אותו (ועבר בטסט ראשון אצל המורה שלי).

    אם המורה לא נותן לך את היחס שאתה ראוי לו, אם אתה מרגיש שהוא שם בשביל לקחת לך את הכסף ולך תעשה סיבובים במגרש, אין שום בושה בלקחת את המסמכים ולחפש לך מורה אחר. אם אתה באזור אשדוד או הסביבה ממליץ בחום על אבשלום דרורי ועל חגי, שני מורים מעולים. (האחרון, אגב, הוא היחיד בעיר שמוציא לבין עירוני, גם על A2).

    בטסט - תנשום עמוק, תירגע. לפני הטסט תנסה לזכור באיזו נקודה בדיוק אתה משחרר או מכניס קלאץ' בשמיניות, תדקלם לעצמך את סדר הפעולות אם צריך, תעבור שוב על תיאוריה לרענון כדי שלא תיכשל על שטות כמו הורדת רגל ימין ברמזור. ותזכור - זה סה"כ טסט, כן זה מבאס, כן זה עוד כסף שנזרק לפח, אבל זה לא מוכיח שום דבר ולא אומר דבר על רמת הרכיבה שלך מחוץ לשיעורים (אגב, אמליץ בחום ללכת להדרכת רכיבה מתקדמת לאחר הטסט)

אשכולות דומים

  1. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-09-2019, 08:16
  2. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 26-07-2019, 03:21
  3. אני מודה. את זה לא הצלחתי להבין
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 05-09-2016, 19:36
  4. מתכנן שיפוץ מנוע עליון, צריך כמה דברים.
    על ידי Yev.gavrikov בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-12-2015, 23:51
  5. חמישה דברים שכל אופנוען צריך לדעת על האי-מאן
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-06-2015, 23:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO