אומרים שהכלים אמינים מאוד.
2 בעיות אופייניות - אום שיושב על הקראנק מתחת למשאבת מים נוטה להשתחרר (למיטב ידיעתי נפתר בפתיחה של המכסה, הידוק וכמה מכות פטיש כדי לייצר שקע קטן, שיתפוס את האום עם הציר), ומיישר זרם בדגמי 2008 (היה ריקול, בדוק שאכן בוצע).
מעבר לזה - אומרים שהגומיות בנאבה האחורית מתות מהר, ואז יש בלאי מואץ לשרשרת/גלגל"ש. כדאי לבדוק את מצבן בכל החלפת צמיגים.
מעבר לזה, האופנוע מאוד אמין, שיכול להגיע לקילומטראז'ים מאוד מכובדים.
כמו בכל אופנוע ישן מאוד, הפרמטר העיקרי הוא סגנון רכיבה/אחזקה, ולא הקילומטראז'. אופנוע עם 130 אלף ק"מ יכול להיות במצב הרבה יותר טוב מאופנוע עם 80 אלף ק"מ.
בדוק את האופנוע היטב, תתרשם מהבעלים, ואם תבחר בזהירות - יש סיכוי טוב שהאופנוע יחזיק לך עד סוף הלימודים ללא בעיות מיוחדות.



ציטוט ההודעה בתגובה