עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 42

אשכול: המשטרה מבהירה: אכיפה על השול רק כנגד פורעים

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    כמו שמישהו כתב כך פעם (לא זוכר מי, מתנצל), אם אתה רוכב יותר מ 50 קמ"ש בשול, אתה לא צריך להיות בשול. אני אישית רוכב לא יותר מ 60 קמ"ש, וגם זה רק אם התנועה בכביש היא בסביבות ה 40. אם הכביש נוסע מהר יותר, אני אחזור לכביש.
    +50
    Tracer 900

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    https://www.mitsu.co.il/?p=8704

    עפ"י מיצו, ההוראה שהייתה קיימת במשך 11 שנים לא לאכוף נסיעה בשול בוטלה, וכל ה"ראיונות" של הדרגים הגבוהים במשטרה לאחר המחאה לא משנים את העובדה הזאת.
    כמה צפוי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    https://www.mitsu.co.il/?p=8704

    עפ"י מיצו, ההוראה שהייתה קיימת במשך 11 שנים לא לאכוף נסיעה בשול בוטלה, וכל ה"ראיונות" של הדרגים הגבוהים במשטרה לאחר המחאה לא משנים את העובדה הזאת.
    כמה צפוי.
    חדשות מטרידות לפתוח איתן את הקפה והעיתון של הבוקר.
    ברגע שעילת הדו"ח היא לשיקול הדעת (והפרשנות) של שוטר גם אם תרכבו בשול במהירות התנועה הוא יתקע לכם דו"ח.
    ועוד לא דיברתי על מצלמות שמצלמות שוטרים שתוקעים דוחות שווא

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ראיתי את הראיון, למרות כל השאלות וניסיונות החידוד - נציג המשטרה חזר והדגיש 100 פעם שהם "לא מתמקדים באנשים שרוכבים רגוע בשול", זה הכל.
    לא שלא יהיה דוחות ולא שום דבר בסגנון. רק שהמיקוד לא יהיה בהם.
    נשמע רע.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אבל זה גם מה שהיה לפני כן.
    למשטרה אין סמכות לקבוע חוקים ובטח שהיא לא יכולה להגיד לאנשים שהיא מצפצפת על החוק. המקסימום שהיא יכולה לעשות זה להחליט על האכיפה וזה מה שהוא אמר. גם האמירה הזו היא אפורה מבחינה חוקית...
    בשביל יותר מזה, הכתובת היא פוליטית (ח"כים ושרים) ולא משטרתית.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    מי שמצפצף לי, אני מצפצף עליו.
    אם זה בשול, או אם זה אהבל שחושב שעבורו אני אעלה על מעבר חצייה כדי שהוא ימתקם יותר טוב.
    כמו שאתה לא היית רוצה לנשום אגזוזים של טנרה ולהתמקם מקדימה..כך גם האחרים.
    וכמו שאתה רוכב בקצב שלך בשול...כך גם אחרים.

    קווי העצירה בצמתים והשול שייכים לך?
    לא ברור למה אתה חושב שכולם טיפשים ואתה כזה מיוחד.
    כשאתה רוכב בשול ומישהו מאחוריך רוצה לעקוף .. תן לו.
    וגם אפשר לזוז הצידה או קדימה במעבר החציה.
    כשאין מצלמה זה לא פוגע באף אחד

  7. #22
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    כמו שאתה לא היית רוצה לנשום אגזוזים של טנרה ולהתמקם מקדימה..כך גם האחרים.
    וכמו שאתה רוכב בקצב שלך בשול...כך גם אחרים.

    קווי העצירה בצמתים והשול שייכים לך?
    לא ברור למה אתה חושב שכולם טיפשים ואתה כזה מיוחד.
    כשאתה רוכב בשול ומישהו מאחוריך רוצה לעקוף .. תן לו.
    וגם אפשר לזוז הצידה או קדימה במעבר החציה.
    כשאין מצלמה זה לא פוגע באף אחד
    מסכים לגמרי!

    Отправлено с моего SM-N950F через Tapatalk

  8. #23
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    כמו שאתה לא היית רוצה לנשום אגזוזים של טנרה ולהתמקם מקדימה..כך גם האחרים.
    וכמו שאתה רוכב בקצב שלך בשול...כך גם אחרים.

    קווי העצירה בצמתים והשול שייכים לך?
    לא ברור למה אתה חושב שכולם טיפשים ואתה כזה מיוחד.
    כשאתה רוכב בשול ומישהו מאחוריך רוצה לעקוף .. תן לו.
    וגם אפשר לזוז הצידה או קדימה במעבר החציה.
    כשאין מצלמה זה לא פוגע באף אחד
    זה פוגע בהולכי הרגל. חוץ מזה עוד רגע גם תגיד שאתה מבין את אותו רוכב שפעם ממש דחף אותי וכמעט הפיל אותי על רכב כדאי שהוא יוכל להתקדם להיות על מעבר החצייה במחלף השלום (צומת עם הרבה הולכי רגל).

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    זה פוגע בהולכי הרגל. חוץ מזה עוד רגע גם תגיד שאתה מבין את אותו רוכב שפעם ממש דחף אותי וכמעט הפיל אותי על רכב כדאי שהוא יוכל להתקדם להיות על מעבר החצייה במחלף השלום (צומת עם הרבה הולכי רגל).
    יאללה, בוא נקצין עוד קצת. לא, אף אחד לא מבין את הרוכב שדחף אותך, הוא אדיוט.
    אבל אם מישהו מבקש להתקדם קצת כדי לעמוד איתך בראש הטור ברמזור- מה הבעיה שלך לתת לו?
    כל עוד זה בגדר הסביר ולא מפריע להולכי הרגל (ובמרבית הפעמים זה לא!) אז נה הבעיה?
    אז הנה, תרבות ישראלית במיטבה- "אני הכי חשוב, אני הכי חכם, כולם על הזין שלי ובוודאי שלא אתחשב בזולת, שלא יחשבו שאני פראייר".

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    כמו שאתה לא היית רוצה לנשום אגזוזים של טנרה ולהתמקם מקדימה..כך גם האחרים.
    וכמו שאתה רוכב בקצב שלך בשול...כך גם אחרים.

    קווי העצירה בצמתים והשול שייכים לך?
    לא ברור למה אתה חושב שכולם טיפשים ואתה כזה מיוחד.
    כשאתה רוכב בשול ומישהו מאחוריך רוצה לעקוף .. תן לו.
    וגם אפשר לזוז הצידה או קדימה במעבר החציה.
    כשאין מצלמה זה לא פוגע באף אחד
    אתה רוכב הזוי לגמרי.
    אני לא עולה על מעבר חצייה. נקודה. מה לא ברור בזה?
    אם למישהו יש בעיה, הוא באמת יכול לצפצף כמה שבא לו.
    מבזק חדשות: מעבר חצייה נועד להולכי רגל. לא עולה עליו ולא חוצה אותו כדי להתמקם יותר טוב.
    ואוו, הרוכב שמאחוריי הפסיד 5 שניות מהחיים היקרים שלו.
    לענין השול:
    מי שרוצה לעקוף אותי בשול צר, מוזמן לחזור לנתיב של המכוניות ולעקוף. איך אני אמור לתת לו לעקוף? להצמיד את עצמי למעקה רק כי הוא ממהר לעקוף בשול?
    בדיוק בגלל רוכבים כמוך, כל הישג שיהיה לנו - יתחרבן.
    אני חושב שהוכחת באופן מאד ברור שאתה אפילו יותר מטיפש.
    (אפשר לחשוב שמישהו מאחוריי כמעט מת מהגזים של האגזוז שלי במהירות 50 קמ"ש).
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    אז הנה, תרבות ישראלית במיטבה- "אני הכי חשוב, אני הכי חכם, כולם על הזין שלי ובוודאי שלא אתחשב בזולת, שלא יחשבו שאני פראייר".
    אין קשר לפראייר או לא.
    אם יש מקום, אתן לו. הבעיה עם אלה שחושבים שאני מחוייב לעלות על מעבר חצייה כדי שהם יהיו ראשונים בצומת.
    מעבר לזה: לתת להולכי רגל את המקום שלהם לחצות את הכביש זה הכי להתחשב בזולת.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי ees צפיה בהודעה
    ואוו, הרוכב שמאחוריי הפסיד 5 שניות מהחיים היקרים שלו.
    זה ממש ממש לא העניין.
    לעמוד במקביל לרכב ברמזור זה מסוכן מאוד.
    אנחנו עומדים בראש הטור לא רק בגלל ש"אנחנו יכולים" אלא גם בגלל שאם אתה ליד רכב כשהרמזור מתחלף לירוק אתה עלול למצוא את עצמך בבעיה גדולה.
    לכן, מכיוון שאני לא רוצה למצוא את עצמי בסיטואציה הזאת, אשמח לעזור לאחרים גם להמנע ממנה.

    ואני לא חוסם מעברי חצייה. אני סולד מאלו שעושים זאת. לעמוד על קו העצירה או לעבור אותו בחצי מטר לא מפריע לאף הולך רגל, די עם ההתחסדחת.

    בתקווה שעכשיו, כשאתה מבין את חשיבות העמידה בראש הטור ברמזור תחשוב שוב אם אתה יכול טיפה לטרוח ולזוז למען מישהו אחר. ואם זה על חשבון לחסום את מעבר החצייה אס שיזדיינו כולם. אולל אותך ואותי. אבל במרבית הפעמים זה לא המצב.

  13. #28
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    זה ממש ממש לא העניין.
    לעמוד במקביל לרכב ברמזור זה מסוכן מאוד.
    אנחנו עומדים בראש הטור לא רק בגלל ש"אנחנו יכולים" אלא גם בגלל שאם אתה ליד רכב כשהרמזור מתחלף לירוק אתה עלול למצוא את עצמך בבעיה גדולה.
    לכן, מכיוון שאני לא רוצה למצוא את עצמי בסיטואציה הזאת, אשמח לעזור לאחרים גם להמנע ממנה.

    ואני לא חוסם מעברי חצייה. אני סולד מאלו שעושים זאת. לעמוד על קו העצירה או לעבור אותו בחצי מטר לא מפריע לאף הולך רגל, די עם ההתחסדחת.

    בתקווה שעכשיו, כשאתה מבין את חשיבות העמידה בראש הטור ברמזור תחשוב שוב אם אתה יכול טיפה לטרוח ולזוז למען מישהו אחר. ואם זה על חשבון לחסום את מעבר החצייה אס שיזדיינו כולם. אולל אותך ואותי. אבל במרבית הפעמים זה לא המצב.
    אתה מתעלם מהעובדה שגם לעמוד בראש מסוכן לרוכב (בגלל זה אתה רוצה לרכב בשול . באופן כללי ההיגיון (הבטיחותי שלי) אומר שאם אתה במקביל לרכבים כשיש ירוק, תן לרכב לצאת קודם ותהייה אחריו. זה לפחות מה שאני עושה כשאני מגיע לצומת כאשר הרמזור להולכי הרגל כבר אדום. לך תדע אם תספיק להתמקם בצורה שהרכב מאחוריך יקלוט אותך לפני שהרמזור יתחלף לירוק.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אין פתרון בית ספר למצבים על הכביש, כי הם מורכבים ממאות משתנים שונים, ויכולת קבלת ההחלטות והביצוע משתנה מרוכב לרוכב.

    החלטה נכונה שקיבלת לפני שנייה יכולה להיות קטלנית שלוש שניות אחרי זה, מהירות התגובה, יכולת קריאת מצבים, קואורדינציה, ניסיון
    ואפילו הפיזיולוגיה של הרוכב שונה מאחד לאחד ופתרון מושלם עבור אחד יכול להיות בעייתי עבור אחר.

    לכן כל רוכב ידע מה טוב לו בלבד.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של ees
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    565
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    זה ממש ממש לא העניין.
    לעמוד במקביל לרכב ברמזור זה מסוכן מאוד.
    אנחנו עומדים בראש הטור לא רק בגלל ש"אנחנו יכולים" אלא גם בגלל שאם אתה ליד רכב כשהרמזור מתחלף לירוק אתה עלול למצוא את עצמך בבעיה גדולה.
    אתה יודע כמה פעמים צפרו לי להתקדם בזמן שהולכי רגל חוצים? יוצא לי הרבה לרכב בציר קיבוץ גלויות בת"א בשעות הקשות שלו. אין סיכוי שיהיה מקום לכולם בפרונט של הצומת.
    גם אני וגם אחרים מחכים בסבלנות בטור שהתנועה תתקדם. בינתיים אף אחד לא נמעך. פחות נוח? בוודאי.
    יודע כמה פעמים ראיתי הולכי רגל חוצים בזיג זג על מעבר חצייה כדי לעבור בין דו"ג?
    שוב, אני חוזר: אם יש מקום-למה לא. הבעיה היא עם אלו שחושבים שאני צריך לציית להם כי הם ציפצפו.
    דוגמא הפוכה:
    עומדים בטור בין מכוניות ואני רואה שאין סיכוי שהאופוע עובר בינהן. אני עומד ומחכה בסבלנות.
    יש כאלה שמצפצפים לנהגי מכוניות שייסטו הצידה או אפילו ראיתי שמקפלים מראות לרכב (!) כדי לעבור.
    אני למשל לא מצפצף. יש נהגים שרואים אותי ומפנים לי את הדרך מיוזמתם (אני מסמן להם תודה). אבל סליחה, לצפור לנהג שעומד בפקק שיזוז הצידה כי הוד רממותו על האופנוע רוצה לעבור?
    מי שלא מבין שהכביש הוא ציבורי והוא שייך באותה מידה גם למשתמשים אחרים-יש לו בעיה רצינית.
    Sanyang Pure 50 -> Aprilia Rally RS 50 -> Kawasaki KLE 500 -> Suzuki Vstrom 1000 -> Yamaha XT1200ZE

אשכולות דומים

  1. מטה המאבק כנגד העלאת מחירי הביטוח מוקם מחדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 223
    הודעה אחרונה: 30-08-2018, 22:39
  2. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 13:05
  3. ידיות קצרות כנגד ארוכות ?
    על ידי Maxi בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 03-11-2016, 09:12
  4. תגובות: 60
    הודעה אחרונה: 11-12-2015, 20:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO