לא יודע לגבי ה- 1400, אבל עם אחיו הקשיש, ZZR1200, זה ממש סיוט. כבד, מגושם, ממש לא מתאים לנסיעה עירונית. את הסידורים בעיר אני מעדיף לעשות ברגל...
האם יש פה מישהו שהאופנוע משמש אותו גם ככלי תחבורה יומיומי בעיר
ולא רק לטיולים? אם כן איך ההתמודדות במיוחד בעיר?
וסתם כדרך אגב לפי מה שהבנתי שזאת השנה האחרונה ליצור ZZR
https://www.motorcyclenews.com/news/...-discontinued/
לא יודע לגבי ה- 1400, אבל עם אחיו הקשיש, ZZR1200, זה ממש סיוט. כבד, מגושם, ממש לא מתאים לנסיעה עירונית. את הסידורים בעיר אני מעדיף לעשות ברגל...
Erez Ronen
היה לי gtr1400 שזה אותו סדר גודל של תפלצת. הוא היה אידאלי לנסיעות לטווח רחוק ובינוני. אך באמת די מסורבל וכבד בנביעה עירונית.
גם עם Z1000 לא כיף בעיר אז בטח לא על D9 דו גלגלי
בילית שנה וחצי עם ZZR1400 (ועוד עם שני תיקי צד!)
בעיר הוא קשה, מסורבל וכבד - זווית הטיית כידון קטנה, משקל גבוה, רוחב משמעותי ותנוחה רכונה קדימה מפריעות מאוד להתנהלות בתוך העיר, בכל תנאי.
לא פעם נתקעתי מאחורי משאיות/אוטובוסים/רכבים במיקומים הזויים בנתיב וקיללתי את הרגע.
מן הסתם, האופנוע שימש ככלי טיולי סופ"ש במרחבים פתוחים (מואד).
(2017) BMW R1200GS
(1979) BMW R100/T