יש סיבה שיש "עדר" לטרייסר 700. הוא פשוט מושלם למשימה שלך (שהיא בול כמו שלי). כלי חזק, כייפי ,סופר פרקטי ,עם עלויות אחזקה סבירות מאד ונוח ליום יום.
אתה צריך רק לחשוב על איזה צבע בא לך... בהצלחה.
יש סיבה שיש "עדר" לטרייסר 700. הוא פשוט מושלם למשימה שלך (שהיא בול כמו שלי). כלי חזק, כייפי ,סופר פרקטי ,עם עלויות אחזקה סבירות מאד ונוח ליום יום.
אתה צריך רק לחשוב על איזה צבע בא לך... בהצלחה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שינמוך זה עסק לא קל בתחום המנטלי.
כאחד שעבר מgtr1400 לnc759x מסיבות דומות לkakatov אני יכול להעיד שאני לא אחת מוצא את עצמי בבעסה גמורה עם דגש על רכיבה בין עירונית ארוכה או בקטעים שאתה מת לרוץ קדימה או ביציאות עם שושנים וא' שהם על 4 בשורה.
בפועל אם הnc היה כלי ראשון שלי לא הייתי צריך יותר אבל אחרי הפרי האסור יש לי תמיד טעם של עוד.
ממליץ לך בחום לחשוב שוב האם אכן אתה רוצה כלי פרקטי ולחשוב פעמיים על קטן נפח כמו הוורסיס 300
לך כבר על mt או כלי עם קצת יותר מנוע.
Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
זה כבר עניין אחר. עכשיו הגדרת את זה בצורה הגיונית יותר.
ברור שזו תהיה התחושה שלך במעבר מהמפלץ שלך לקטן הזה, אתה לא רגיל לשחק עם ההילוכים כל הזמן, אתה רגיל ליכולת לפתוח מצערת בכל הילוך והאופנוע ישאג קדימה.
מי שרגיל לנפח גדול (בכביש!) לפי דעתי יסבול מנפחים קטנים, על אחת כמה וכמה מעבר ל300!
המשך שבת שלום.