עמוד 2 מתוך 6 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 82

אשכול: מחשבות על החלפת אופנוע... בואו נחשוב ביחד.

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למה?
    לפני מספר שבועות הרכבתי חבר על ה-Z300 שלו.
    שיוט 125-130 בכביש 431 עבר בשלום, ללא תחושת חנק - וזה בהרכבה.
    ה-Z אופנוע מגעיל (לטעמי), צפוף, מצועצע, לא נוח - אבל הורסיס אמור לשפר מהותית את הנקודות האלה.
    למדתי על z300 את ה a1 ולא סבלתי אותו. מבערך 5000 סל"ד המנוע צורח כמו חזיר בדרך לשחיטה.
    בנוסף, הסל''ד המועדף עליו הוא די גבוה ויש מצב שזה יעודד בלאי...

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    למדתי על z300 את ה a1 ולא סבלתי אותו. מבערך 5000 סל"ד המנוע צורח כמו חזיר בדרך לשחיטה.
    בנוסף, הסל''ד המועדף עליו הוא די גבוה ויש מצב שזה יעודד בלאי...
    המנועים האלה מאוד אמינים.
    אני אישית לא הרגשתי שהמנוע "צורח" ב-Z ב-9K (שזה בערך 125 קמ"ש). הוא מסתובב מהר - וזהו.
    מזכיר מאוד את סבא שלו, ה-GPX. היה לי לא מעט ניסיון איתם, ודווקא המנועים החזיקו לא רע יחסית לנפח. הקרבורטורים ומערכת החשמל היו הבעיה העיקרית (ואני מדבר על אופנועים בני 20, שהשעון שלהם נמצא מזמן בסיבוב השני).

    כן, גם הביואל 1200 סמ"ק שהיה לי עשה 20 ק"מ לליטר שזה נתון מעולה ביחס לכח הסוס וגודל המנוע.
    אופנועים יורו 2-3 קירור אוויר עם 2 שסתומים לצילנדר מראים צריכת דלק מעולה בדרך כלל.
    כרגע, באופן זמני, אני מתנייד על MT-09 של חבר. רשמים יעלו בהמשך בשרשור נפרד, אם מצב-הרוח החופר לא יחלוף.
    הטנק האחרון יצא 1/20 עגול. מצד אחד, יש הרבה רוכבי MT שיגידו שזה נתון מדהים. מצד שני, אני ציפיתי ליותר ממנוע מקורר נוזל שעונה לתקן יורו-שקר עדכני.
    סגנון הרכיבה - 50% כביש מהיר על 130-140 עם עליות קלות מעל בעקיפות, 50% שוליים ותנועה עמוסה - על טווח של 60-110 קמ"ש.
    כנהוג אצלי, השאיפה היא לרכב על מצב גז קבוע, פתיחות עדינות מאוד, מינימום ברקסים.


    איך "
    ורסיס 650 - עונה לדרישות, אבל לא נוגע בו אפילו עם מקל" ושורה אח"כ הbaseline ורסיס 300? לא מובן לי..
    אופנועים שונים בעליל.
    הורסיס 650 הוא חיקוי מגעיל וזול לדוקאטי שלי. אופנוע כביש מוגבה, עם תצורת המנוע המשעממת ביקום, עיצוב בשקל וחצי ורקורד אמינות מפוקפק.
    גם אם להניח בצד את האנטי שיש לי לדגם, זה "סתם אופנוע". בערך כמו NC, רק שהוא אפילו לא הולך עד הסוף עם הקונספט של עצמו.

    הורסיס 300 הוא עוף אחר לגמרי. זה הבן של ה-KLE המיטולוגי, אדוונצ'ר קטן עם יכולות לא מבוטלות. אול-ארואונדר אמיתי, אופנוע למי שרוצה לטייל בכביש ובשטח קל - גם אם התקציב שלו נמוך. יש בו את מה שצריך (ראה רשימה בהודעה הראשונה) ואין בו שום דבר שלא צריך (פרט ל-ABS. הגרסא ללא ABS לא מגיעה למחוזותינו, ובכל מקרה - גם עם ABS הוא זול מאוד לקניה).

    אולי ההודעה הזאת נראת קצת מוזרה, אבל אי אפשר להבין את התמונה בלי להכיר אותי.
    מה ש"הכי עושה לי את זה" באופנועים זה לא צירוף של קילוגרמים, ניוטון-מטרים, כוחות-סוס ותנוחת ישיבה. זה המונח החמקמק הזה שנקרא "אופי", וכאן מי שלא חובב איטלקיות - כבר מאבד אותי.
    חלק מה"אופי" הזה זה נאמנות לאיזשהו קונספט שמצליח לדבר אלי. לורסיס 300 יש את זה - הוא "אדוונצ'ר לעניים". לטנרה 660 יש את זה - הוא נוצר "לחצות את סהרה, בהרכבה". הדוקאטי שלי כידוע זה "אופנוע ספורט על עקבים".
    אפילו ל-NC יש את הנאמנות הזאת לקונספט - אותו קונספט שמכר בזמנו כמויות מסחריות של סוזוקי אלטו.

    לורסיס 650 אין שום קונספט. זה סתם "אחד אופנוע 650".
    אני לא קונה כזה.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 25-11-2019 בשעה 23:12.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    רכבתי על הורסיס 300, התאים לי בול מבחינת גודל, אפילו עשה ווילי קטן בטעות כשזרקתי הילוך שלישי.
    הרגיש לי רועד מידיי בנסיעה רגילה בעיר, לא יודע למה, אולי אופנוע ההדגמה היה תקול.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    המנועים האלה מאוד אמינים.
    אני אישית לא הרגשתי שהמנוע "צורח" ב-Z ב-9K (שזה בערך 125 קמ"ש). הוא מסתובב מהר - וזהו.
    מזכיר מאוד את סבא שלו, ה-GPX. היה לי לא מעט ניסיון איתם, ודווקא המנועים החזיקו לא רע יחסית לנפח. הקרבורטורים ומערכת החשמל היו הבעיה העיקרית (ואני מדבר על אופנועים בני 20, שהשעון שלהם נמצא מזמן בסיבוב השני).



    כרגע, באופן זמני, אני מתנייד על MT-09 של חבר. רשמים יעלו בהמשך בשרשור נפרד, אם מצב-הרוח החופר לא יחלוף.
    הטנק האחרון יצא 1/20 עגול. מצד אחד, יש הרבה רוכבי MT שיגידו שזה נתון מדהים. מצד שני, אני ציפיתי ליותר ממנוע מקורר נוזל שעונה לתקן יורו-שקר עדכני.
    סגנון הרכיבה - 50% כביש מהיר על 130-140 עם עליות קלות מעל בעקיפות, 50% שוליים ותנועה עמוסה - על טווח של 60-110 קמ"ש.
    כנהוג אצלי, השאיפה היא לרכב על מצב גז קבוע, פתיחות עדינות מאוד, מינימום ברקסים.
    לי יש דווקא הרגשה שמקוררי האוויר צורכים פחות דלק

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    הכי דומה לCB500X שהוא לא הונדה זה כנראה הTRK502 ואתה תמצא כאלה בני שנה/שנתיים בתקציב שלך (אם אתה מוכן להתקרב לתוצרת סינטלקית לא לגמרי ברורה).
    אם הורסיס 300 בא בחשבון אז יש גם את הG310GS ההינדואירופאי.
    לגבי הSV650, יש לי מה להגיד אבל כבר אמרתי לך. ממליץ שתקח אותו לנסיעת מבחן לפני שאתה קונה כזה.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    הכי דומה לCB500X שהוא לא הונדה זה כנראה הTRK502 ואתה תמצא כאלה בני שנה/שנתיים בתקציב שלך (אם אתה מוכן להתקרב לתוצרת סינטלקית לא לגמרי ברורה).
    אם הורסיס 300 בא בחשבון אז יש גם את הG310GS ההינדואירופאי.
    לגבי הSV650, יש לי מה להגיד אבל כבר אמרתי לך. ממליץ שתקח אותו לנסיעת מבחן לפני שאתה קונה כזה.
    TRK502 נראה חמוד. ומה?
    אמרתי - תנאי ראשון זה 0 בלת"מים עד 100 אלף קילומטר.
    נראה לך שלקנות אופנוע סיני זאת הדרך הנכונה להשיג את המטרה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    *** זהירות ארוך נוסטלגי ומשתפך!

    המון שנים אחורה ואנחנו בני כמעט 18 לפני טירונות בקיבוץ, לחבר אח יש דילמה, בקיבוץ הכיר אחת מתנדבת אירית, חייה על גבול
    הפסיכוטיה, לא צפויה, מטורפת, חדה, בעלת אינסטינקטים של חיה טורפת ויפה עד כאב. הגרסה האירית לבטי בלו.
    הם גרו ביחד במגורי המתנדבים את הצעקות ושבירת בקבוקי היין על הקירות, יכולנו לשמוע עד מגורי הגרעין, הדרמות, הבכי והסימנים
    הכחולים על הגוף, היו חלק ניכר מהיום יום שלו ושלי. כלל ידוע בין חברים הוא שאתה לעולם לא נכנס בין בני זוג, החברה שלו היא החברה
    שלך לטוב ולרע, והיה הרבה רע. ביחד יצאנו בלילות לחפש אותה במדבר, ביחד חזרנו בבוקר אוספים אותה חזרה לחדר. יחד כיבינו את
    את ערמת הבגדים והמצעים שלו שבערה על הדשא ויחד ראיתי אותם מחובקים בתוך עצמם בערבי הגרעין לצלילי הגיטרה בעולם שלהם.

    בבית חיכתה לו חברת ילדות, ילדת בית הבת של אבא, ציונים טובים משפחה מלוכדת, שקטה נוחה אוהבת ונאמנה, הכיר אותה בתיכון,
    אהבה רכה נהדרת רחוקה מדרמות.

    לילה קר מתישהו בשנת 85 אנחנו יחד על הבניין השלוד כשמסביב כולם רוצים להרוג אותנו, אנחנו בתוך לבנון בתורנות שמירה אני לצפון
    הוא למזרח רגלים משולבות אחת בשנייה ומדברים והוא מנסה לבחור, זאת או זאת, מכלול היתרונות והחסרונות נפרס, הסיבות, התובנות
    עד אחרון נימי הרגש מנותחים כמו שרק החברים הטובים ביותר יודעים לעשות ואין החלטה, "זאת תהרוג אותי בדרכה ועם השנייה אני אמות
    לבד".

    חלקינו יצאנו מלבנון חלק השארנו שם, טבעם של החיים שהם בועטים אותך למקומות אחרים, מנתקים אותך מרצון או מאונס מאחדים ומחברים
    אותך עם אחרים, אנחנו רוצים לחשוב שיש לנו איזו שליטה עליהם זה בסדר זה טוב למנוחת הנפש.

    אנחנו נפגשים מדי פעם יש לו אישה ושלושה ילדים מדהימים, קריירה נאה וכרס, ואני מחפש כל פעם מחדש את אותו הזיק , האור
    שבער לו בעיניים, אז לפנות בוקר, כשחזרנו לקיבוץ הוא אני והיא.

    אופנוע זו לא רשימת מכולת, זה חבר לחיים. החיים ארוכים והמצבים משתנים וצריך לדעת לבחור את החברים שלך. אי אפשר גם וגם צריך
    לעשות בחירות לבחירות יש משמעות יש טעויות ועל טעויות משלמים ואנחנו אף פעם לא יודעים מה המחיר באמת.

    התמונה בשביל שיחשבו שלא ירדתי מהפסים:

    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 26-11-2019 בשעה 08:12.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Member הסמל האישי של ofirus
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    240
    SV650 ציינת אותו בסוף, לי נראה שתפור לצרכים שלך.

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אתה מציב פרמטריים לוגיים ואז סותר אותם עם תחושות לא רציונליות (sv יפה????).
    לגבי ה300, זה שאתה לא שומע את המנוע צורח זה עניין של שמיעה. אם הוא מסתובב ב9000 סל"ד, הוא מסתובב מהר מדי לגמיאת קילומטרים עד 100,000.
    אני בהחלט תומך בהחלטה של לא להתקרב לnc, כי הוא ישעמם אותך די מהר (וזה לפי החלק הראשון שכתבת).
    ורסיס, ויסטרום, יעשו עבודה, ואפילו תוכל להכנס פה ושם לדרך קקל סלולה.
    מעבר לזה- לא חושב שצריך לספר לך על הgsים של במוו.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    מהרשימה שפרסמת נראה שאתה צריך NC. החסרון העיקרי שלו זה שהוא מרגיש כמו אופנוע בהרצה (המנתק מתערב מהר מידי) משאר הבחינות זה אופנוע לא רע. יש לו מכלולים סבירים. הוא נוח לשיוט רגוע ואמור להיות הכי זול לאחזקה שקיים. לכל אחד אחר הייתי מציע לוותר על ה-Nc אבל מההתרשמות שלי ממך נראה שהונדה חשבו עליך כשהם תכננו אותו.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אתה מציב פרמטריים לוגיים ואז סותר אותם עם תחושות לא רציונליות (sv יפה????).
    לגבי ה300, זה שאתה לא שומע את המנוע צורח זה עניין של שמיעה. אם הוא מסתובב ב9000 סל"ד, הוא מסתובב מהר מדי לגמיאת קילומטרים עד 100,000.
    אני בהחלט תומך בהחלטה של לא להתקרב לnc, כי הוא ישעמם אותך די מהר (וזה לפי החלק הראשון שכתבת).
    ורסיס, ויסטרום, יעשו עבודה, ואפילו תוכל להכנס פה ושם לדרך קקל סלולה.
    מעבר לזה- לא חושב שצריך לספר לך על הgsים של במוו.
    ה-GS היחיד שבאמת עונה לדרישות וגם קורץ לי זה ה-G650GS (סינגל) והוא לא מיובא לארץ מ-2013.
    הטווינים יקרים ואין סיכוי למצוא אופנוע 2014 ומעלה שנסע מעט מאוד בתקציב שהגדרתי.
    מהרשימה שפרסמת נראה שאתה צריך NC. החסרון העיקרי שלו זה שהוא מרגיש כמו אופנוע בהרצה (המנתק מתערב מהר מידי) משאר הבחינות זה אופנוע לא רע. יש לו מכלולים סבירים. הוא נוח לשיוט רגוע ואמור להיות הכי זול לאחזקה שקיים. לכל אחד אחר הייתי מציע לוותר על ה-Nc אבל מההתרשמות שלי ממך נראה שהונדה חשבו עליך כשהם תכננו אותו.
    משום שאני מטפל עצמאית, נושא מרווח הטיפולים פחות קריטי עבורי.
    מעבר לזה, לא ברור לי איפה החסכון של ה-NC אל מול הורסיס 300 למשל (ואל תשכח, ה-NC עולה כפול!).
    צריכת הדלק תהיה דומה, עלויות החלקים דומות. רק שה-NC הרבה יותר מכוער ו"קטנועי". יכולות השבילים של ה-NC זהות ליכולות השבילים של המולטי שלי (שבתורן זהן ליכולות של הבנדיט 1200 שהיה לפניו).
    בקיצור, זה שאמרתי שבא לי לחסוך לא אומר שאני צריך NC.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    לגבי הבימרים, אולי אחד מאלו יכולים להתאים לך:
    https://www.yad2.co.il/s/c/s39u54
    https://www.yad2.co.il/s/c/844d4k
    https://www.yad2.co.il/s/c/2t7njd

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    TRK502 נראה חמוד. ומה?
    אמרתי - תנאי ראשון זה 0 בלת"מים עד 100 אלף קילומטר.
    נראה לך שלקנות אופנוע סיני זאת הדרך הנכונה להשיג את המטרה?
    בגלל זה רשמתי שמדובר בתוצרת סינטלקית לא לגמרי ברורה אבל אם אתה קונה כזה עם קילומטראז' נמוך ועוד כמה חודשים של אחריות, ההגעה ל100,000 ק"מ תהיה רחוקה יחסית ואם תקנה איזה טרייסר 700 שמתקרב לתקציב שלך אז הההגעה ל100,000 ק"מ אולי תהיה בלי בלת"מים אבל היא תגיע מהר מאוד.
    צריך גם לשים את הקטע הסיני בפרופורציה. האופנועים האלה נמכרים כמה שנים בכל העולם והם נחשבים בסדר גמור. בימים שבהם ב.מ.וו מייצרת מנועים בסין, ק.ט.מ מעבירה את הייצור של ה790 לסין (אחרי שהקטנים יותר מגיעים מהודו) ולא מעט אופנועים "יפניים" מיוצרים בתאילנד, אני לא בטוח שיש מקום לפסילה גורפת.

    כמובן שהפתרון היותר הגיוני הוא להוריד את הוטו מהונדה. אני מבין (ומכיר) את האנטי שיש לך אליהם אבל הוא לא מוצדק והדרישות שלך תפורות ל"DNA" של הונדה.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    אתה לא באמת רוצה לקנות. הדרישות שלך לא עיקביות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    תקציב 25K אם אופציה לעלות ל-30K. יש לי יכולת לרכוש דוקאטי חדש ב-100K, לא לזה המהלך נועד.
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    עדיפות לאופנוע שיגיע כבר משופצר (ארגז עליון, מגיני מנוע, ג'ק אמצע וכו'). אם לא יהיה - אאלץ להוסיף לפחות חלק מזה בעצמי, וזה צריך להתכנס לתקציב שהוגדר מטה.
    לא יודע מה נכנס ב-"וכו'", אבל ב-20 אלף אפילו CB500 לא נכנס. SV650 זה בערך 30.


    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    שמירת ערך - יתרון. וכשאני אומר שמירת ערך, אני מתייחס קודם כל ליכולת של אופנוע עם 100 אלף ק"מ להימכר בזמן סביר (גם אם זה 30 אחוז פחות מהמחירון).
    אתה רוצה אופנוע בן שנתיים+ ב-20 אלף שישמור ערך אחרי עוד 7 שנים (100 אלף קמ)?

    כל השאר זה רשימה בנוסח "אני רוצה גבר יפה חכם ועשיר, ואם יבואו כל השלושה זה גם בסדר".

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מה שמחזיר אותנו לזה שאופנוע זה לא רשימת מכולת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-10-2018, 17:11
  2. בואו נדבר על זה שניה - מגן רוח סאן יאנגים
    על ידי Gal.r בפורום אוף טופיק
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 28-10-2017, 02:36
  3. קיירוס - בואו נדבר על זה
    על ידי reka בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-10-2016, 15:11
  4. רוצים לאונן? בואו לפולגז! בלי להשרף!
    על ידי SuperRuti בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-07-2016, 14:31
  5. מחשבות
    על ידי R86 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 16:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO