עמוד 5 מתוך 6 ראשוןראשון ... 3456 אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 82

אשכול: מחשבות על החלפת אופנוע... בואו נחשוב ביחד.

  1. #61
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אז איפה הירידה לשבילים?
    לא קיימת. גם לא מרווח הגחון ולא הטנק הגדול. אפילו על קלאץ' התקמצנו, לכן אלה לא אופציות רצויות
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #62
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    אפשר גם זירו, זול יותר בתחזוקה ודלק.
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  3. #63
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי weref צפיה בהודעה
    אפשר גם זירו, זול יותר בתחזוקה ודלק.
    1. זה לא אופנוע.
    2. לא קונה קומקום ב-75 אלף שקל.
    3. יצא לי כבר לרכב על זירו מהבית לת"א וחזרה על טעינה אחת. שייטתי 95-105 ואוטובוס של אפיקים עקף אותי. עם 250 אגיע מהר ובטוח יותר.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #64
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    חבר שעבר השבוע מדו"ש הגיע עם קוואסקי Z1000 מודל 2010 לביקור.
    אלה הכלים שאני הכי אוהב, מתחבר אליהם. יעני ספורט-טורינג.

    האופנוע נראה כמעט חדש. התיישבתי ומיד התלהבתי. הרגשתי בבית עוד לפני שהעברתי לשני, קטע.
    יש כוח ויש גמישות. הילוך שישי מתפקד ממהירות של 80 קמ"ש.
    המנוע לא מרגיש בנוח עם שיוט ואולי זה עניין של מוד אבל לא יכלתי להפסיק להאיץ.
    מרגיש קל משקל וקל להיגוי. תנוחת ישיבה נוחה. מגן רוח מתכוון בקלות.
    כזה אסור לי לקנות אבל מה שהאופנוע הזה נותן ועוד ב- 30 אש"ח...וואו. פשוט וואו.

  5. #65
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    חבר שעבר השבוע מדו"ש הגיע עם קוואסקי Z1000 מודל 2010 לביקור.
    אלה הכלים שאני הכי אוהב, מתחבר אליהם. יעני ספורט-טורינג.

    האופנוע נראה כמעט חדש. התיישבתי ומיד התלהבתי. הרגשתי בבית עוד לפני שהעברתי לשני, קטע.
    יש כוח ויש גמישות. הילוך שישי מתפקד ממהירות של 80 קמ"ש.
    המנוע לא מרגיש בנוח עם שיוט ואולי זה עניין של מוד אבל לא יכלתי להפסיק להאיץ.
    מרגיש קל משקל וקל להיגוי. תנוחת ישיבה נוחה. מגן רוח מתכוון בקלות.
    כזה אסור לי לקנות אבל מה שהאופנוע הזה נותן ועוד ב- 30 אש"ח...וואו. פשוט וואו.
    עבור מי שלא צריך זמינות 99.99 מהאופנוע - קניה של אופנוע קצת ישן, אבל במצב מעולה זה צעד די הגיוני.
    זה מה שהייתי עושה אם האופנוע היה עבורי כלי סופ"ש"ים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #66
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    חבר שעבר השבוע מדו"ש הגיע עם קוואסקי Z1000 מודל 2010 לביקור.
    אלה הכלים שאני הכי אוהב, מתחבר אליהם. יעני ספורט-טורינג.

    האופנוע נראה כמעט חדש. התיישבתי ומיד התלהבתי. הרגשתי בבית עוד לפני שהעברתי לשני, קטע.
    יש כוח ויש גמישות. הילוך שישי מתפקד ממהירות של 80 קמ"ש.
    המנוע לא מרגיש בנוח עם שיוט ואולי זה עניין של מוד אבל לא יכלתי להפסיק להאיץ.
    מרגיש קל משקל וקל להיגוי. תנוחת ישיבה נוחה. מגן רוח מתכוון בקלות.
    כזה אסור לי לקנות אבל מה שהאופנוע הזה נותן ועוד ב- 30 אש"ח...וואו. פשוט וואו.
    רוכב על כזה. צריכת דלק לא משהו. נכון שהאופנוע מפתה אותך לפתוח גז אבל גם אם משתדלים מאוד לא רואים צריכה טובה יותר מ 1:15

  7. #67
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    רוכב על כזה. צריכת דלק לא משהו. נכון שהאופנוע מפתה אותך לפתוח גז אבל גם אם משתדלים מאוד לא רואים צריכה טובה יותר מ 1:15
    שאלה כי לא בקיא בדגמים ואני חייב אופנוע עם מגן רוח טוב:
    עד איזה שנה יש את המודל הזה והאם יש לו ממשיך \ דומה עם מגן רוח?

  8. #68
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    זה אופנוע נייקד, איזה מיגון רוח אתה מצפה שיהיה לו? במקרה הטוב יש לו איזה משקפון קטן..
    יש לך את הsx אם אתה רוצה את אותו אופנוע (בערך, ברוב השנים מנוע\ברקסים\בולם קדמי אותו דבר, רוב השאר שונה) עם מיגון רוח נורמלי.

  9. #69
    יש שני סוגים של שירשורי יעוץ ברשת. יש את אלו שמגדירים צרכים ופתוחים לשמוע הצעות ודגמים.
    ויש את אלו שבעצם כבר סיימו את התהליך. משתפים אותנו בדיעבד ורק מחפשים חיזוק חיובי להחלטה שלהם.
    נראה לי לאחר קריאה ארוכה שאנחנו במקרה השני.
    אז תתחדש , ה ורסיס 300 בהחלט אופנוע טוב.

    Sent from...

  10. #70
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    139
    Tracer 700 מתאים ב 90% לצרכים
    שלך כפי שתיארת.על ה 10%
    הנותרים (להיות חלק מעדר)תצתרך להתפשר.

  11. #71
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    באמת שאייני מבין מה הטעם שלך להשתנמך ל וורסיס 300 ודומיו. יש לך ידי זהב ואתה יודע לטפל באיטלקיה וגם ככה כבר אכלת אותה עם ירידת הערך.תישאר איתה ותמשיך להנות.

  12. #72
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    יש סיבה הגיונית לקחת וורסיס 300 ולא הונדה 500?
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  13. #73
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    יש סיבה הגיונית לקחת וורסיס 300 ולא הונדה 500?
    ורסיס זול יותר?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #74
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    אני אתן לך את הדעה האישית שלי, ואחריזה את המסקנה.
    אני אישית לא חושב שאופנוע 300 סמ"ק יתאים לצרכיך, נפח קטן מידי לנסועה היומיומית וירידה גדולה מידי בהספק של הכלי. אני חושב שלארץ הנפח האידאלי נע בין 500-1000 סמ"ק שיתאים להתנהלות יומיומית (גם בנסועה גבוהה יחסית) מחד ולטיולים פעם באף פעם.
    דבר נוסף ספציפית לגבי הוורסיס, מדובר בדגם חדש יחסית, שנה-שנתיים על הכביש, שממש לא מין הנמנע שקוואסקי יוציאו לגימלאות בקרוב (לאור ה z400). מהצד השני הונדה 500 (או כל 500 חדיש אחר לצורך העניין) הוא דגם וותיק, מעט חזק יותר ועובד בסל''ד נמוך יותר בשיוט, שאין סיכוי נראה לעין שיוחלף בנפח אחר. אם אני זוכר נכון, יצא לך קצת לרכוב על שלושת ההונדות בנפח הזה כך שאתה יודע בדיוק מה אתה מקבל. הבנלי הוא גם אופציה טובה לדעתי.
    הדבר הכי מומלץ לך ספציפית יהיה לשמור על האיטלקיה, אבל אם כל בלת''מ אומר להשבית אותה למעל שבוע, זה מאבד את התועלת. אחרת, הייתי במקומך הולך על 500.
    משזה נאמר, בשורה התחתונה אני מסכים עם מה שנכתב כמה תגובות למעלה, נשמע שהחלטת כבר על הוורסיס 300, אז תתחדש!

  15. #75
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    רכבתי היום בעל כורחי על CBR 500 במסגרת 1+1 בבדיקת האפריקה טווין, מיותר לציין שירידה מנפח גדול
    לדבר הפצפון הזה פשוט עושה עוול לשני הצדדים, מצערת הגז לא ירדה ממצב הסופי שלה בעוד המהירות
    ותחושת המשיכה נשארה אי שם בסוכנות, ועל מנת לזכות במעט פאן המנוע חי לו אי שם בקצה האדום של הסל"ד.

    לא בריא, לא מהנה, לא...

    מעולם לא הייתי איטי יותר בנס הרים.

    מוגש כחומר למחשבה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-10-2018, 17:11
  2. בואו נדבר על זה שניה - מגן רוח סאן יאנגים
    על ידי Gal.r בפורום אוף טופיק
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 28-10-2017, 02:36
  3. קיירוס - בואו נדבר על זה
    על ידי reka בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-10-2016, 15:11
  4. רוצים לאונן? בואו לפולגז! בלי להשרף!
    על ידי SuperRuti בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-07-2016, 14:31
  5. מחשבות
    על ידי R86 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 16:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO