תוצאות 1 עד 15 מ 82

אשכול: מחשבות על החלפת אופנוע... בואו נחשוב ביחד.

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למה?
    לפני מספר שבועות הרכבתי חבר על ה-Z300 שלו.
    שיוט 125-130 בכביש 431 עבר בשלום, ללא תחושת חנק - וזה בהרכבה.
    ה-Z אופנוע מגעיל (לטעמי), צפוף, מצועצע, לא נוח - אבל הורסיס אמור לשפר מהותית את הנקודות האלה.
    למדתי על z300 את ה a1 ולא סבלתי אותו. מבערך 5000 סל"ד המנוע צורח כמו חזיר בדרך לשחיטה.
    בנוסף, הסל''ד המועדף עליו הוא די גבוה ויש מצב שזה יעודד בלאי...

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    למדתי על z300 את ה a1 ולא סבלתי אותו. מבערך 5000 סל"ד המנוע צורח כמו חזיר בדרך לשחיטה.
    בנוסף, הסל''ד המועדף עליו הוא די גבוה ויש מצב שזה יעודד בלאי...
    המנועים האלה מאוד אמינים.
    אני אישית לא הרגשתי שהמנוע "צורח" ב-Z ב-9K (שזה בערך 125 קמ"ש). הוא מסתובב מהר - וזהו.
    מזכיר מאוד את סבא שלו, ה-GPX. היה לי לא מעט ניסיון איתם, ודווקא המנועים החזיקו לא רע יחסית לנפח. הקרבורטורים ומערכת החשמל היו הבעיה העיקרית (ואני מדבר על אופנועים בני 20, שהשעון שלהם נמצא מזמן בסיבוב השני).

    כן, גם הביואל 1200 סמ"ק שהיה לי עשה 20 ק"מ לליטר שזה נתון מעולה ביחס לכח הסוס וגודל המנוע.
    אופנועים יורו 2-3 קירור אוויר עם 2 שסתומים לצילנדר מראים צריכת דלק מעולה בדרך כלל.
    כרגע, באופן זמני, אני מתנייד על MT-09 של חבר. רשמים יעלו בהמשך בשרשור נפרד, אם מצב-הרוח החופר לא יחלוף.
    הטנק האחרון יצא 1/20 עגול. מצד אחד, יש הרבה רוכבי MT שיגידו שזה נתון מדהים. מצד שני, אני ציפיתי ליותר ממנוע מקורר נוזל שעונה לתקן יורו-שקר עדכני.
    סגנון הרכיבה - 50% כביש מהיר על 130-140 עם עליות קלות מעל בעקיפות, 50% שוליים ותנועה עמוסה - על טווח של 60-110 קמ"ש.
    כנהוג אצלי, השאיפה היא לרכב על מצב גז קבוע, פתיחות עדינות מאוד, מינימום ברקסים.


    איך "
    ורסיס 650 - עונה לדרישות, אבל לא נוגע בו אפילו עם מקל" ושורה אח"כ הbaseline ורסיס 300? לא מובן לי..
    אופנועים שונים בעליל.
    הורסיס 650 הוא חיקוי מגעיל וזול לדוקאטי שלי. אופנוע כביש מוגבה, עם תצורת המנוע המשעממת ביקום, עיצוב בשקל וחצי ורקורד אמינות מפוקפק.
    גם אם להניח בצד את האנטי שיש לי לדגם, זה "סתם אופנוע". בערך כמו NC, רק שהוא אפילו לא הולך עד הסוף עם הקונספט של עצמו.

    הורסיס 300 הוא עוף אחר לגמרי. זה הבן של ה-KLE המיטולוגי, אדוונצ'ר קטן עם יכולות לא מבוטלות. אול-ארואונדר אמיתי, אופנוע למי שרוצה לטייל בכביש ובשטח קל - גם אם התקציב שלו נמוך. יש בו את מה שצריך (ראה רשימה בהודעה הראשונה) ואין בו שום דבר שלא צריך (פרט ל-ABS. הגרסא ללא ABS לא מגיעה למחוזותינו, ובכל מקרה - גם עם ABS הוא זול מאוד לקניה).

    אולי ההודעה הזאת נראת קצת מוזרה, אבל אי אפשר להבין את התמונה בלי להכיר אותי.
    מה ש"הכי עושה לי את זה" באופנועים זה לא צירוף של קילוגרמים, ניוטון-מטרים, כוחות-סוס ותנוחת ישיבה. זה המונח החמקמק הזה שנקרא "אופי", וכאן מי שלא חובב איטלקיות - כבר מאבד אותי.
    חלק מה"אופי" הזה זה נאמנות לאיזשהו קונספט שמצליח לדבר אלי. לורסיס 300 יש את זה - הוא "אדוונצ'ר לעניים". לטנרה 660 יש את זה - הוא נוצר "לחצות את סהרה, בהרכבה". הדוקאטי שלי כידוע זה "אופנוע ספורט על עקבים".
    אפילו ל-NC יש את הנאמנות הזאת לקונספט - אותו קונספט שמכר בזמנו כמויות מסחריות של סוזוקי אלטו.

    לורסיס 650 אין שום קונספט. זה סתם "אחד אופנוע 650".
    אני לא קונה כזה.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 26-11-2019 בשעה 00:12.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    המנועים האלה מאוד אמינים.
    אני אישית לא הרגשתי שהמנוע "צורח" ב-Z ב-9K (שזה בערך 125 קמ"ש). הוא מסתובב מהר - וזהו.
    מזכיר מאוד את סבא שלו, ה-GPX. היה לי לא מעט ניסיון איתם, ודווקא המנועים החזיקו לא רע יחסית לנפח. הקרבורטורים ומערכת החשמל היו הבעיה העיקרית (ואני מדבר על אופנועים בני 20, שהשעון שלהם נמצא מזמן בסיבוב השני).



    כרגע, באופן זמני, אני מתנייד על MT-09 של חבר. רשמים יעלו בהמשך בשרשור נפרד, אם מצב-הרוח החופר לא יחלוף.
    הטנק האחרון יצא 1/20 עגול. מצד אחד, יש הרבה רוכבי MT שיגידו שזה נתון מדהים. מצד שני, אני ציפיתי ליותר ממנוע מקורר נוזל שעונה לתקן יורו-שקר עדכני.
    סגנון הרכיבה - 50% כביש מהיר על 130-140 עם עליות קלות מעל בעקיפות, 50% שוליים ותנועה עמוסה - על טווח של 60-110 קמ"ש.
    כנהוג אצלי, השאיפה היא לרכב על מצב גז קבוע, פתיחות עדינות מאוד, מינימום ברקסים.
    לי יש דווקא הרגשה שמקוררי האוויר צורכים פחות דלק

אשכולות דומים

  1. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-10-2018, 18:11
  2. בואו נדבר על זה שניה - מגן רוח סאן יאנגים
    על ידי Gal.r בפורום אוף טופיק
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 28-10-2017, 03:36
  3. קיירוס - בואו נדבר על זה
    על ידי reka בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-10-2016, 16:11
  4. רוצים לאונן? בואו לפולגז! בלי להשרף!
    על ידי SuperRuti בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-07-2016, 15:31
  5. מחשבות
    על ידי R86 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 17:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO