כאחד שרכב על מספר Z300 - השיוט הנינוח שלו הוא 110, מעבר לזה הוא הרגיש לי מתאמץ ולא הייתי רוכב עליו במהירות גבוהה מזו לאורך זמן. מצד שני, המנוע כיפי מאוד, ובסל"ד גבוהה ובייחוד עם אגזוז אפטרמרקט הוא נוהם לא רע ואפילו מרגש.
אני רכבתי על הנינג'ה 250 ועל הורסיס 300 והם כמעט זהים לצערי.
שניהם משייטים על 100-110 - הורסיס יותר רועש אבל יותר נוח.
אני ירדתי לגמרי ממנו כי הוא לא מהיר וכיף כמו הנינג'ה ולא נוח לשיוט במהירות סבירה. מן אופנוע לא כאן ולא שם.
כל הקטע של הנינג'ה 250 הוא שאף על פי כך שהוא חלש, הוא קטן וקל ונחמד לרכב עליו ל15-20 דקות בינעירוני.
לגרסא האיטלקית המגניבה של ה-NC קוראים אפריליה מאנה
75 כ"ס, הפראנק נפתח בכיוון הנכון, מרווחי טיפולים כל 10K, ראה עמ' 128 -
https://cdnmedia.endeavorsuite.com/i...20GT%20ABS.pdf
יש הילוכים אופציונליים בידית / רגלית אבל בלי קלאץ', לא בכבוד של כולם אבל ביקשת פרקטי
היה אחד ביד2 ב-30K בצבע ירוק כהה יפה לפני כמה שבועות
מה עם שייבר כמעט חדש ב-25 עד 30. יש מציאות מידי פעם
חבר חזר לרכוב אחרי 20 שנה וקנה וורסיס 300 אז הוא ביקש ממני להביא לו אותו מעפולה למרכז. חזרתי דרך כבישים צדדים והיה נחמד אבל אני לא רואה איך עוברים לאופנוע כזה מדוקאטי וממשיכים לרכוב גם בשביל הכיף.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני לא רוכב יותר בכביש בשביל הכיף, רק כדי להגיע לעבודה.
בשביל הכיף יש הסקווארנה 2 פעימות ואת המרחבים של השומרון.
שיבר בדקתי. ראיתי שניים. המון אופנוע לשקל, אבל לא פרקטי בשבילי - צידוד כידון גרוע, אין מיגון רוח, טנק קטן וצריכה גבוהה. גם מצב הבלאים בשני הכלים שראיתי (שניהם עם 20 ומשהו אלף ק"מ) הדליק לי נורות.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
https://www.iol.co.za/motoring/bikes...zz-on-14322057
GPS tracking later revealed its true top speed as 145km/h, for a speedometer error of 5.5 percent, while f
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה עם XADV של הונדה למרות הונדה?
הקטנוע היחידי שאני יכול לסלוח לו, אולי....בעצם אני לא יודע....תאכלס...
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!