ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
מוזר. בגדול תמיד רשום ליד החלק אם הוא in stock או לא.
אתה גם יכול לבטל את ההזמנה או לפתוח דיסיפיוט דרך פייפל.
הקשר בין מה שרשום באתר למלאי בפועל - רופף במקרה הטוב.
כמעט כל הזמנה שהייתה לי התעכבה בין ימים לשבועות כי היו חלקים שלא היו במלאי למרות הכתוב באתר. (למען ההגינות אגיד שאני לרוב מזמין חלקים לאופנועים ישנים ולא מאוד נפוצים, אבל זה עדיין לא מסביר את חוסר העדכניות של האתר בהקשר של המלאי)

אני מזמין מהם יחסית הרבה. המחירים שלהם מהנמוכים בין האתרים בסגנון, וגם מחירי המשלוח לרוב.
השירות צולע מאוד (מאוד!) - אתה מדבר עם נציג אחר כל פעם, לפעמים עם כמה במקביל, שמתבלבלים ביניהם ולא מסונכרנים. ממליץ מאוד, אם מתכתבים עם נציג שלהם - כל תכתובת - בקשה אחת! אחרת הם ממש הולכים לאיבוד, מבצעים משהו אחד מה4 דברים שביקשת, ומפסיקים להבין על מה אתה מדבר.

היו גם מצבים שהם דפקו אותי חזק ולא ממש טרחו לקחת אחריות (שירות לא משהו כבר אמרתי?)

אבל בסה"כ, אם ההזמנה שלך לא מורכבת, ואתה לא עושה טעויות/עדכונים בתהליך - הם בסדר.
לראייה, אני ממשיך להזמין מהם, גם כי השאר לא הרבה יותר טובים...