ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
מעברי החציה יכולים להיות חלקים ויכול להיות בוץ ושמן (שהגשם מרים ומורח) במקומות שונים על כביש. הבעיה העיקרית איתם היא לא בנסיעה ישר אלא בפניות ורוב הסיכויים שאתה תרכב לאט וזהיר בלי קשר לגשם ולכן מעברי החציה יהיו פחות עקרוניים.
מכתמי שמן תשתדל מאוד להמנע ואם לא ירד גשם ויהיה חול חופשי בצומת אז זה גם משהו שצריך להתנהל איתו בזהירות ולהמנע ממנו ככל שניתן.
דווקא בהתמודדות עם חול והפתעות על הכביש אני כבר קצת מתורגל מהמזרח נקווה שזה יהיה לטובתי.
מעולה תודה רבה על הטיפים ועל העזרה!

ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
בגדול,
אתה רוצה לתכנן יציאה לבינעירוני כמה שיותר מהר. נסיעה בעיר בגוש דן זה חרא מכל הבחינות. לגבי מעברי חציה וצבע- להמנע.
אין שום בעיה לרכוב עליהם כל עוד לא פותחים עליהם גז או נותנים ברקס חזק, או בהטיה חזקה.
אני מניח שבגלל שזאת נסיעה ראשונה אתה במילא תרכב בזהירות (שזה מה שעושים בגשם- בעיקר בגלל הנהגים האחרים, ולאו דווקא בגלל שליטה באופנוע).
כשכתבתי גשם התכוונתי סה"כ שתבוא עם ציוד מתאים, שלא תחזור הביתה רטוב כמו כלב.

אני דווקא ממליץ על 2 ולא על 4. מהירות היא פחות בעייתית מערמות של רמזורים, עם טורי המכוניות שלפניהם. רק הסתייגות קטנה- אם זה יום סוער (לא גשם, אלא רוחות), כביש החוף הוא פחות כיף לרכיבה ראשונה, ואז כן הייתי נמנע ממנו.
אני אבדוק לפני היציאה מה המצב בשני הכבישים מבחינת תנועה בוויז וגם נראה מה יהיה מזג האוויר.
ציוד חסר לי כפפות שאני אקנה היום ונוסיף לזה גם חלפס.

תודה רבה חברים!

מחר אם הכל יהיה בסדר נשים פה קצת תמונות.
🙂