לא יודע אם זה עדיין רלוונטי אבל לי יש אחד אם אתה רוצה לשאול שאלות.
אני נושק ל 40 (גיל) ו183 (גובה) ויש לי אחד כזה שקניתי אותו כמשהו זמני לפני שלוש שנים
בקצרה כיף כיף כיף אבל רק לתוך העיר.
נתחיל מהמינוס - סוגר 90 +- ככה שכביש מהיר זה בעיה. לא שאתה לא יכול ליסוע אבל אתה מרגיש כמו זבוב שם. כל עוד יש פקקים או שזה לא נסיעה ארוכה זה סבבה.
פלוס - פה יש המון. כמו שאמרתי הוא כיף, זריז וסלחני. (מעולה ככלי ראשון אם שואלים אותי)
אם אתה רוצה ללמוד סטאנס זה יהיה מושלם (לא מניסיון שלי אבל לא חסר דוגמאות, כולל איזה כתבה שהיתה פעם פה על הנושא).
לא יקר. עשיתי עכשיו טיפול 10K + העברת טסט עלה לי 730 שקל. דלק אני מתדלק בערך 4.5 ליטר ל150 קילומטר של נסיעה על טורים גבוהים.
קרה משהו, נפל, נשבר, נגנב... באסה אבל לא אסון כי לא יקר לתקן.
יש לו המון שיפורים לא יקרים (לא אומר זולים כי שום דבר לא זול פה) אבל בגלל שהוא נפוץ בתאילנד והסביבה יש המון שיפורים של חברות פחות מוכרות.
קיט מנוע יש עד גם 200 סמק ובטח יותר. חוקי זה לא. אני באופן אישי שיפרתי דברים אחרים (ברקסים, בולמים, גלגלי שיניים, שרשרת, אגזוז, כידון ועוד כמה דברים קטנים)
בקשר לשיפורים הייתי ממליץ לך לעשות סיבוב אצל HRP. יש להם פריקטים פסיכים על האופנוע הזה (ואחרים) פשוט חפש בגוגל "HRP motors ה.מ מוטורס בע״מ"
בקשר להרכבה. אז אני באופן כללי פחות אוהב להרכיב (מפריעים לי לכיף) אבל יצא לי וזה סבבה רק צריך קצת סבלנות עד שהוא צובר מהירות.
ודרך אגב
הכי כיף איתו זה להגיע לאימונים של אופנוען מאומן ולתת בראש שם. נכון שהוא חלש אבל בגלל הגודל, המשקל וזה שהוא נמוך הוא נורא זריז.
אין כמו לראות איזה MV אגוסטה באיזה 100K מנסה לברוח מצעצוע של 20K![]()