
נכתב במקור על ידי
KKatkov
אביעד, הייתי רוצה לשמוע את דעתך...
מה לדעתך המהירות (האמיתית, לפי GPS) שבה ה-250-ים המודרניים אינם מווברצים יתר על המידה, שומרים בשרוול יכולת להאיץ כדי לייצר עקיפה והכי חשוב - לא קורעים את המנוע בצורה שמובילה לשחיקה מהירה? אם אפשר להגיד את זה כך - כמה לאט צריך לנסוע, כדי שהמנוע יחזיק עד לקו ה-100 אלף ק"מ ללא שיפוץ, והאם זה בכלל ריאלי?
מניסיוני עם כלי העבר - ה-CBF250 של הונדה למשל, סבל קשות מעבר ל-90-95 קמ"ש.
היונסאנג 250 הרגיש טוב עד כ-110 קמ"ש אמיתיים, מי שרכב מהר יותר - שיפץ מנוע בשלב מוקדם.
ה-GPX250 יכל לשבת על 120-130 כל היום אחרי שינוי קל ביחס ההעברה, אבל הוא כבר חזק משמעותית מהכלים שנמכרים היום.
איפה הכלים שנמכרים היום נמצאים יחסית אל הכלים האלה?