ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
אביעד, הייתי רוצה לשמוע את דעתך...
מה לדעתך המהירות (האמיתית, לפי GPS) שבה ה-250-ים המודרניים אינם מווברצים יתר על המידה, שומרים בשרוול יכולת להאיץ כדי לייצר עקיפה והכי חשוב - לא קורעים את המנוע בצורה שמובילה לשחיקה מהירה? אם אפשר להגיד את זה כך - כמה לאט צריך לנסוע, כדי שהמנוע יחזיק עד לקו ה-100 אלף ק"מ ללא שיפוץ, והאם זה בכלל ריאלי?
מניסיוני עם כלי העבר - ה-CBF250 של הונדה למשל, סבל קשות מעבר ל-90-95 קמ"ש.
היונסאנג 250 הרגיש טוב עד כ-110 קמ"ש אמיתיים, מי שרכב מהר יותר - שיפץ מנוע בשלב מוקדם.
ה-GPX250 יכל לשבת על 120-130 כל היום אחרי שינוי קל ביחס ההעברה, אבל הוא כבר חזק משמעותית מהכלים שנמכרים היום.

איפה הכלים שנמכרים היום נמצאים יחסית אל הכלים האלה?
ה-CBF לגמרי הרגיש טבעי גם ב-100, כל מה שמעבר לזה ממש לא היה נעים וגם מ-100 עקיפות נעשו בחמישי ובשכיבה. ה-CBR לדוגמא יושב בכיף על 110 בגרגור על 7000 סל"ד, ומאיץ מהר ל-130. אני חושב שכל 250 מודרני יכול לשבת על 100-110 כל היום (ומילת המפתח היא מודרני, כלמר הזרקה וקירור מים. מן הסתם שכלי מקורר אוויר עם קרבורטור ירגיש די חנוק ב-110).
110 - בסדר גמור. 100 - מעולה. כל מה שמעבר - פחות.