עמוד 6 מתוך 6 ראשוןראשון ... 456
תוצאות 76 עד 80 מ 80

אשכול: פוצץ העסק עם ה-NC700, אשמח לעוד המלצות בבחירה.

  1. #76
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כשתתחדש תפתח שרשור מסודר ותקבל מברוק. עד אס, שיהיה בהצלחה.
    אה, האופנוע אנמי, עזוב. אני הגעתי אליו מנסיון של דושים קטנים/בינוניים, וכמה קטנועים- tmax, c-600, srv850, לא ממפלצות ארבע בשורה, ועדיין אני יודע להודות שהוא חלש. לא חלש (הוא כן טרקטור) אלא..... אנמי.

    ואחרי כל זה,
    הוא מתאים לי ולצרכים שלי כמו כפפה ליד. בדיעבד, לא הייתי קונה משהו אחר.

  2. #77
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא נהנים מ-CBR650. הוא משעמם גם ב-170, לזה הוא נועד - להיות משעמם.
    רוצה אופנוע כיפי, חפש לך איטלקי.
    מחכה בסבלנות לבריטי שלי, עד אז נרכב על הפשרות

  3. #78
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    דוגמא שלך מאשרת כל משאמרתי:


    לא עולה לעסק אפילו אגורה.


    גם - אין עלות לעסק.


    עדיין - אין עלות


    זמן שלו כבר שולם - עסק מקבל אותו מ-8 עד-18 בכל מקרה.



    ועכשיו יש עלות מיידית לעסק, ועלות הזאת די גבוהה. האם היא מוצדקת - יבואן חושב שלא וקשה להתווכח עם זה
    תחזוק נוכחות ברשת ו"ביזבוז" זמן על לקוחות בחנות שלא מתכוונים לקנות באותו הרגע זה עולה, שעות עבודה זה כסף!

    אופנוע הדגמות כבר קיים, להיות יותר שירותיים ולחלק אותו ביד נדיבה יותר תעלה קצת יותר ברגע שירצו למכור אותו עם קצת יותר קילומטרז ממה שהיה אם לא היו נדיבים.

    האמת לפני 20 שנה לא נתקלתי בבעיות באבניר ומטרו, הגעתי, אמרתי שאני מתלבט בין כמה אופנועים, עשיתי רכיבת מבחן ואמרתי שאני יחשוב על זה, אף אחד מהשניים לא לחץ או חקר אותי לפניי או אחרי רכיבת המבחן.

  4. #79
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    כשתתחדש תפתח שרשור מסודר ותקבל מברוק. עד אס, שיהיה בהצלחה.
    אה, האופנוע אנמי, עזוב. אני הגעתי אליו מנסיון של דושים קטנים/בינוניים, וכמה קטנועים- tmax, c-600, srv850, לא ממפלצות ארבע בשורה, ועדיין אני יודע להודות שהוא חלש. לא חלש (הוא כן טרקטור) אלא..... אנמי.

    ואחרי כל זה,
    הוא מתאים לי ולצרכים שלי כמו כפפה ליד. בדיעבד, לא הייתי קונה משהו אחר.
    וכאן ההבדל (לא תמיד) בין יפנים לאירופאים, בעוד שהאירופאים מנסים כל הזמן לעלות את המומנט היפנים מנסים לעלות את כח הסוס.

    הטריומף סקרמבלר שרכבתי עליו לאחרונה מראה את זה, 90 כח סוס עם 11.4 קג"מ בתחום סל"ד רחב, כל מי שירכב עליו גם אם יגיע מליטר יפני עתיר כוחות סוס יגיד שהאופנוע חזק מאד.

  5. #80
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    תחזוק נוכחות ברשת ו"ביזבוז" זמן על לקוחות בחנות שלא מתכוונים לקנות באותו הרגע זה עולה, שעות עבודה זה כסף!

    אופנוע הדגמות כבר קיים, להיות יותר שירותיים ולחלק אותו ביד נדיבה יותר תעלה קצת יותר ברגע שירצו למכור אותו עם קצת יותר קילומטרז ממה שהיה אם לא היו נדיבים.
    בחר שאל "למה זה קורה?". אני (ועוד כמה) ענו "למה".

אשכולות דומים

  1. למכירה: הונדה nc700 2013
    על ידי doner בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-07-2019, 23:34
  2. מחפש nc750/nc700
    על ידי dord2 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-05-2018, 13:43
  3. עזרה לעוד רוכב מתחיל :)
    על ידי FlowFlaw בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 22-03-2018, 17:18
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-12-2015, 12:07
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 02:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO