בצהריים התקיימה הכשרה של השומר החדש בשפלה הדרומית. היינו בערך 10 רוכבי אדוונצ'רים כשרובם מכירים מחבורת רכיבה. היינו מספר כתומים GS אפריקה וטנרה. לאחר תדרוך שכלל דגשים של עשה ואל תעשה עלינו על הכלים. המוביל רכב על צרצר והבטיח לשאלתי הקיטבגית התחשבות ושבילים לבנים. נכנסנו לדרך צדדית די יבשה ומשם בשבילים סבירים עד שעצרנו לפני שער בקר: "נמשיך מכאן עד לשם ומי שירצה לעצור יכול לחכות כי נחזור באותה דרך".
מיד אחרי השער הקידמי אפרכשד פגש מרבץ קקי פרות חלקלק וערמומי ויכל לו. אחר כך השביל הצטמצם לשני קוליסים וקצת עשביה ואבנים ואחר כך יותר אבנים ועשביה וכן הלאה. בכל הקטעים היבשים לא היתה בעיה אבל העשב הלח שנמחץ די חלקלק והחלטתי לפני הטיפוס העיקרי שאני עוצר. לא איבדתי שליטה או פחדתי - פשוט נראה לי פחות מתאים בימי קורונה ולאור הניסיון שאין לי כדבר הנכון לעשות. בכל זאת, רכיבה ראשונה בשטח מלבד הקורס.
משם דילגנו דרך הכביש בדרך לאמציה לשביל עפר מקסים שמתצפת על שטחי מרעה נרחבים. רכבתי מס' 2 -3 רוב הזמן ובאחת העליות התלולות והאיטיות שמעתי מנוע אימתני מתקרב במהירות מחרידה משמאל. מסוק שהתאמן באזור כמעט גילח לי את האוזן. קיבלנו תצוגת יכולות קצרה ומרשימה מבחורינו המצויינים. אחר כך ביררנו עם מטיילים מקומיים את מעשיהם ושתינו קפה. סיימנו את השביל בירידה עם דרדרת קלה ועצרנו בכביש הראשי לפרידה. מבחינתי, שילוב מצויין של ציונות ופרקטיקת רכיבה. ניסיתי להתנדב למתמיד לפני שנים. ככה עדיף.
- צריך ללמוד איך לשחק עם הכיוונים של הכידון והידיות ואף פעם לא התאמתי אותם לבד. משפיע מאוד על תנוחת העמידה.
- אין לי מושג כמה אני "כשיר" לשטח למרות שלא עיכבתי אף אחד. האמת שחסר לי פידבק.
- אני משער שצמיגי 50-50 או 70 כביש 30 שטח יחזקו את הביטחון העצמי ואולי גם את התנהגות הקידמי.
- קשה להסביר במלל דרגת עבירות בשטח ונראה שקיים צורך בסולם גלובלי מוסכם ומקובל.
- הגבול בין שטח שארפכשד מרגיש בו בבית לבין דרך שמאתגרת אותו די מבלבל. בוץ לא טוב. זה כל מה שברור לי כרגע.
לא מעלה תמונות הפעם.


ציטוט ההודעה בתגובה


