אחשלו חמישה ימי צום בשילוב אלכוהול לא נשמע לי אחראי.
אצל זייתוני יש די הרבה צמיגים כאלה. לאיזה התכוונת?
http://zeituni-oren.zapages.co.il/%D...D7%99-heidenau
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אני משפשף את העיינים בתמיהה
אולי ההבדלים הם במידות?
מה פיספסתי? הזיקנה לא עושה לי טוב
(אבל באמת אל תסמוך עלי ותחפש חוות דעת)
הראשון ששמעתי שמדבר על הצמיג בירכנאו הזה, היה פלג, לפני כמה שנים טובות.
בכל מקאה:
הזילזול שלך רק מעיד על הרמה שלך והנומך שלך. וגם על ה"ניסיון" ה"רב" שלך.
אין כמו להביא סירטון וידאו של מישהו אחר.
את האידנהו הראשון רכשתי בדרך לא דרך ושושו ממישהו שהיו קוטלים אותו אם היה מתפרסם כי שוק הצמיגים מסריח עד הג'אנט.
אני מניח שלא שמעת על ניסיונות היבוא של מיצו. אולי של עוז?
את השני מהסוכנות ברחוב הרכבת. (לא זוכר, מטרו?)
אם לא הייתי רב עם קיריל הייתי קונה את השלישי מזיתוני, שאגב התייעץ עם פלג (שבין היתר דיבר איתי בעניין) אם לייבא אותם.
אז בוא תרגיע בבקשה.
בקיצור קידו. זה מכוון אליך.
אתה יכול להקשיב לאייל שהיה לו פעם מזמן dr650 לאיזה חודשיים והידע שלו מסתכם בסירטון בטיוב של מישהו שמקריא מדף המסרים של כל יצרן כ "השוואה"
ואתה יכול לחפש (בתקווה שאתה יודע אנגלית) חוות דעת של אנשים שאשכרה רכבו על הצמיג הזה, עם ניסיון של מאות אלפי קילומטרים, על בהמות כבדות כמו GS ,
ומספרים על אורך חיים פסיכי לצד אחיזה פנומינאלית ברטוב ובדשדש
בחירה שלך.
אתה קראת את הדברים שלי לא נכון. אין לי שום דבר נגד הבירכנאו, ככה קראתי לצמיג הזה מתוך חיבה. וזה עוד מהימים שפלג רק התחיל לדבר עליהם (סה"כ ציון עובדה, וקרדיט לפלג, שאותו אני מכיר, לדעתי הרבה לפני שפולגז הוקם).
והסרטון הוא בלי קשר, כי הבחור (המעצבן), מכניס הרבה אינפורמציה לסרטונים שלו.
נכון, הוא בעל אינטרס (יש להם חנות), אבל לאדם שלא מבין דבר בצמיגי דואלספורט יש רווח מסרטון כזה.
לגבי הדיאר- הכנסתי דיסקליימר שזה לא אותו סגנון. רכבתיגם המון"שטח" עם אופנועי כביש. ואני חוזר על השורה התחתונה-
גם אם רוכבים רק בשבילי כורכר (שהם לדעתי השטח הכי גרוע שיש), אי אפשר לרכוב עם צמיגים שלא לוקחים סיבוב!
חבר זה הגדרה מרחיקת לכת. הצטלבו דרכינו. באופן חיובי סה"כ. יותר באזור 2003, אבל לך תזכור.
הגדולה רצתה להגיע למדרשת בן גוריון ובגלל שאין תחב"צ היא הציעה לי דיל שלא יכולתי לסרב לו. מזוודות הועמסו, תדריך הועבר ולראשונה חוותה רכיבה הגונה עד כמה שאפשר לקרוא לשעה וחצי "רכיבה הגונה". הכי חשוב שנהנינו. מציין שוב לשבח את חווית ההרכבה באפרכשד ששוב הפתיעה אותי. מעבר להבדל בתאוצות ההתנהגות הדינמית פשוט למופת. גם המושב מרווח ואפשר בהחלט לפנטז על רכיבות זוגיות במשך ימים. אחרי שעה שעתיים צריך מנוחה קצרה לישבן אבל עד אז נוח. באזור יש רוחות חזקות אחה"צ ובלילה ולדעתי זה היה משפיע גם בלי הארגזים הריקים. כשיצאתי לדרך חזרה שמתי לב שמישהו מהזאטוטים ברחוב (כנראה) החנה בגאון את הכלי שלו ליד ארפכשד. אני לא מאלה שנפלט להם איזה מאמי אבל התמלאתי אושר בלתי מוסבר.
.
WhatsApp Image 2020-04-21 at 20.34.12.jpg
.
היום יצאתי למשמרת נוספת באזור הנגב המערבי. ד' עם טנרה, הצנום עם KTM 690 ואנוכי עם צמיגי כביש ומאה קילו יותר. בגדול שבילים ופרדסים וריחות פריחה. היו שני קטעים של חול שגרמו לי להחסיר פעימה ולהוריד רגליים. הסיפור היה תל שקף. את העליה המזרחית שנראית מלמטה קצת תלולה אפרכשד טיפס בלי בעיה. הירידה ממערב מתחילה תלול יותר עם דרדרת של אבנים גדולות מדרגה קטנה עם חול מגורגר שמעבירה מהקוליס הימני לשמאלי. התחלתי בקצב מתון שומר על מהירות נמוכה עם הקידמי והאחורי וקצת לפני המדרגונת הקדמי התחיל לאבד את זה. בלמתי במתינות עד לעמידה וירדתי את המעבר לקוליס השמאלי על קצות האצבעות ומשם לעמידה וגלישה עד למטה. הכי לא אלגנטי אבל זה מה יש. אחר כך קפה ושיחה מעניינת ועוד קצת נינוח פריחה והשמש ירדה. בדרך חזרה בין המכמונות כמה פיתולים שקרצו וקצת לחצתי אבל בגדול יש משהו אחרי רכיבת שטח שדווקא מרגיע את הקוף. אגב מדדתי את ה 690 הידוע לשמצה והסמן הקיצון של שטח - קצת כביש עבורי ולא קיבלתי סחרחורת מהגובה.
WhatsApp Image 2020-04-21 at 20.34.11 (1).jpg
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
ברביעי הגעתי להניע והרגשתי שידית הקלאץ' רכה כמו חמאה בשמש. למחרת החליפו במוסך את משאבת הקלאץ'. הסכומים מפחידים אבל עדיין באחריות. אתמול צירפתי את הקטנה למצוקי דרגות. בעליות לירושלים ניסיתי בקטע מסויים להאיץ וכשהגעתי ל 130 הרגשתי את המנוע נחנק. מאוד מזכיר התנהגות של קרבורטור סתום של פעם (גם לי היתה רנו 4.). ירדתי לכביש צדדי וניסיתי להעלות סל"ד- עלה. עשיתי סיבוב לראות מה חדש עם ארפכשד צפרתי , הבהבתי רחרחתי ולבסוף כיביתי את המנוע והתקשרתי לבעל המוסך.
בהמשך הדרך הלוך לא הבעיה נעלמה ותוך זמן קצר גיליתי שלא יתנו לי להיכנס בשער ושהמנחת נחסם בצורה די החלטית. בדקתי רגלית וחשבתי לדלג מעל המכשול אבל לא התאים. קורונה שבת וכאלה. גנבנו שעה מעל הים המוות בשמש הרוח רק חבל שלא היה באמת שקט. המון טיילים ותיירי מדבר הזיזו לי את הגבינה.
בדרך חזרה בעליות לעיר הקודש שוב גמגומים מעל 130 ואחר שוב השתחרר.
בקבוצת הווצאפ המומחים הסכימו שמדובר בבעיית דלק- משאבה או פילטר. היום נסעתי להחזיר את הגדולה מהדרום אבל באוטו. בדרך שיירות של אדוונצ'רים וטורינג והתבאסתי כמו ילד עם צעצוע שבור. קצת מגוחך ומצחיק. במדרשה ישבתי עם חברים וותיקים וניסיתי להם למה חזרתי לרכב. לא הבינו וזה מובן. למה אתה אוהב X? בגלל תחושה של Y ויש גם Z ולפעמים אני במוד X ומשתנק מעונג בקסדה.
כן, ולמה אתה אוהב את מה ש Y עושה לך?
זה לא הכי חכם, לאהוב.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
נו...KTM....איזה בעסה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!