עמוד 14 מתוך 23 ראשוןראשון ... 41213141516 ... אחרוןאחרון
תוצאות 196 עד 210 מ 335

אשכול: ארפכשד ( KTM אדוונצ'ר 1090) בארץ הקודש

  1. #196
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    חביבי זה הקורונה

    משיחות בפורומים אני הראשון שהצליח להתקע עם הונדה NC

    טוב כמעט נתקעתי.

    בסוף היא הניע וטסנו לאפס תקלה במוסך ככל הנראה מצבר שבדרך לעולם שכולו טוב.

    ממליץ לך בחום לוותר על הכתום ולחזור ליפני אין עליהם ( אפילו קוואקקי עדיף).

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #197
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ktm
    kniti, tikanti, macharti

    blat

  3. #198
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    801
    מה באמת הפיץ' של יפני לא אמין? למה מישהו קונה קוואסאקי ולא סוזוקי או ימאהה נגיד?

  4. #199
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    אני מתייחס בחשדנות לדיעות העדר בכל תחום ויש הרבה כאלה.
    צרפתיות הם חרא של אוטו
    קורולה לא מתקלקלת
    ב.מ.וו הכי אמינים \הכי יקר לתחזוקה
    התייעצתי עם עם מומחים ומשתמשים די אמינים ( Assaf רכב על ב מ וו) והמסקנה והניסיון שלי שהתמונה שהעדר מצייר לא תמיד משקפת את המציאות.
    אני מקבל את ההנחה שאופנוע יפני יותר זול להחזקה גם בגלל כמות המכירות אבל אין שום גוף מחקר או מאגר מידע שמעיד שהם יותר אמינים. בחו"ל יש נתונים לגבי מכוניות, בארץ לא. בטח שלא באופנועים.

    אני גם לא טיפוס שיעריץ דגם או מותג ויילחם לניקוי שמו בגין העוול שנעשה לו. פשוט חי בשלום עם ההחלטה לקנות KTM בידיעה שהתחזוקה יקרה יותר. יש גם את הצד של היבואן \ תאגיד והיחס שלו ועוד משתנים שבהחלט משחקים כאן. על הונדה אין לי מילה אחת רעה להגיד וגם לא על ה KTM.
    אם אני מבסוט מכך שבתוך שבוע ביליתי פעמיים במוסך? ממש לא. אם זה יגיע לרמה של יום מוסך בחודש לא אשאר עם הכלי הזה - או כל כלי אחר. בינתיים אני עובד על הקשר עם ארפכשד ומתקרב לליבו האוסטרי בצעדים מכובדים ובדיוק לפי התכנית. עד עכשיו אני מתרשם שמדובר בכלי מכובד בכל אספקט, כולל אמינות.

    אז מה היה לנו? הבעיה אובחנה די מהר בקרב הקהילה שעוזרת מניסיונה. ישבתי ליד הליפט לחזות בפלא מפורק ומורכב. מסתבר שבמשאבת הדלק יושבים שני פילטרים שהיו סתומים והוחלפו לחדשים. למה נסתמו? כי הדלק בארץ\ בתחנות\ בתחנה מסויימת ביום נתון- לא תמיד טוב. יכול להיות מאגר מלוכלך, משאית מלוכלכת, סוף המאגר בתחנה ואלף ואחת סיבות. בכל מקרה, מנהל התחנה הקבועה לא היה שם היום אבל אתפוס איתו שיחה.
    כך זה נראה:
    c41ec717-d326-43fe-9e6c-42a7ac1ff34d.jpg
    .
    3e9ac221-689d-4253-8c76-05cb899fe76d.jpg

    אמנם נשרף לי היום אבל הקטע בדרך הביתה מצוייד בתירוץ ה"הגיוני" שצריך לבדוק את האופנוע בסל"ד גבוה תחת מאמץ היה משעשע למדי. אחר כך שטפו במים ושמפון ועשו מסז' שמן בשרשרת וארפכשד נראה ומרגיש דנדש. בכביש הכניסה ליישוב הגעתי ל 160 תוך 500 מ' בערך זה גיבור חזק שעושה לי מאוד שמח.
    במאמר מוסגר דיברתי עם איש שסיפר שהמשטרה עומדת להכניס לשימוש נרחב דבורה חדשה שיכולה להינעל על הממהרים מקצה הגלקסיה. זה קצת יותר מעסיק אותי לגבי המשך הזוגיות עם הכתום.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #200
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אני מתייחס בחשדנות לדיעות העדר בכל תחום ויש הרבה כאלה.
    צרפתיות הם חרא של אוטו
    קורולה לא מתקלקלת
    ב.מ.וו הכי אמינים \הכי יקר לתחזוקה
    התייעצתי עם עם מומחים ומשתמשים די אמינים ( Assaf רכב על ב מ וו) והמסקנה והניסיון שלי שהתמונה שהעדר מצייר לא תמיד משקפת את המציאות.
    אני מקבל את ההנחה שאופנוע יפני יותר זול להחזקה גם בגלל כמות המכירות אבל אין שום גוף מחקר או מאגר מידע שמעיד שהם יותר אמינים. בחו"ל יש נתונים לגבי מכוניות, בארץ לא. בטח שלא באופנועים.

    אני גם לא טיפוס שיעריץ דגם או מותג ויילחם לניקוי שמו בגין העוול שנעשה לו. פשוט חי בשלום עם ההחלטה לקנות KTM בידיעה שהתחזוקה יקרה יותר. יש גם את הצד של היבואן \ תאגיד והיחס שלו ועוד משתנים שבהחלט משחקים כאן. על הונדה אין לי מילה אחת רעה להגיד וגם לא על ה KTM.
    אם אני מבסוט מכך שבתוך שבוע ביליתי פעמיים במוסך? ממש לא. אם זה יגיע לרמה של יום מוסך בחודש לא אשאר עם הכלי הזה - או כל כלי אחר. בינתיים אני עובד על הקשר עם ארפכשד ומתקרב לליבו האוסטרי בצעדים מכובדים ובדיוק לפי התכנית. עד עכשיו אני מתרשם שמדובר בכלי מכובד בכל אספקט, כולל אמינות.

    אז מה היה לנו? הבעיה אובחנה די מהר בקרב הקהילה שעוזרת מניסיונה. ישבתי ליד הליפט לחזות בפלא מפורק ומורכב. מסתבר שבמשאבת הדלק יושבים שני פילטרים שהיו סתומים והוחלפו לחדשים. למה נסתמו? כי הדלק בארץ\ בתחנות\ בתחנה מסויימת ביום נתון- לא תמיד טוב. יכול להיות מאגר מלוכלך, משאית מלוכלכת, סוף המאגר בתחנה ואלף ואחת סיבות. בכל מקרה, מנהל התחנה הקבועה לא היה שם היום אבל אתפוס איתו שיחה.
    כך זה נראה:
    c41ec717-d326-43fe-9e6c-42a7ac1ff34d.jpg
    .
    3e9ac221-689d-4253-8c76-05cb899fe76d.jpg

    אמנם נשרף לי היום אבל הקטע בדרך הביתה מצוייד בתירוץ ה"הגיוני" שצריך לבדוק את האופנוע בסל"ד גבוה תחת מאמץ היה משעשע למדי. אחר כך שטפו במים ושמפון ועשו מסז' שמן בשרשרת וארפכשד נראה ומרגיש דנדש. בכביש הכניסה ליישוב הגעתי ל 160 תוך 500 מ' בערך זה גיבור חזק שעושה לי מאוד שמח.
    במאמר מוסגר דיברתי עם איש שסיפר שהמשטרה עומדת להכניס לשימוש נרחב דבורה חדשה שיכולה להינעל על הממהרים מקצה הגלקסיה. זה קצת יותר מעסיק אותי לגבי המשך הזוגיות עם הכתום.
    גם אני לא מאמין לעדר, למדתי על בשרי לא להתקרב למותג הזה, הבעיה המרכזית היא הסתרת בעיות וחוסר לקיחת אחריות

  6. #201
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    נו, אז תעדיף כלי חרא עם מותג שנוהג בשקיפות על פני כלי טוב שמסתירים בו את הבעיות?
    אין לזה באמת סוף כשאין נתונים ואל תשכח שמעבר ליצרן יש משמעות אדירה לדילרים עצמם והמוסכים ומרכיב ההנאה.
    יש כאלה שמנסים להוכיח שהב.מ.וו והאפריקות הם עגלות סופר שהם לא בדיוק העיפרון הכי מחודד אבל לצידם תמצא רוכבי KTM שרק משדרגים את האדוונצ'רים.
    מעבר לשאלה של עומק כיסים אף אחד לא היה נשאר עם כלי שעושה בעיות ובטח שלא ממשיך לקנות מדי שנה את אותו כלי. כלי במוסך זה יום עבודה, זה אין טיולים זה דרעק שאף אחד לא רוצה לחוות. אני מסכים שהיצרן זייף במקרה שלך בענק אבל יש צד נוסף למטבע וגם כמובן את אלת המזל. קנית ב.מ.וו ולפי השמועות (לא בדקתי) גם הם לא בדיוק לקחו אחריות על עניין החישוקים שקרסו.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #202
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    כמה ק''מ עבר הפילטר דלק

  8. #203
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    נו, אז תעדיף כלי חרא עם מותג שנוהג בשקיפות על פני כלי טוב שמסתירים בו את הבעיות?
    אין לזה באמת סוף כשאין נתונים ואל תשכח שמעבר ליצרן יש משמעות אדירה לדילרים עצמם והמוסכים ומרכיב ההנאה.
    יש כאלה שמנסים להוכיח שהב.מ.וו והאפריקות הם עגלות סופר שהם לא בדיוק העיפרון הכי מחודד אבל לצידם תמצא רוכבי KTM שרק משדרגים את האדוונצ'רים.
    מעבר לשאלה של עומק כיסים אף אחד לא היה נשאר עם כלי שעושה בעיות ובטח שלא ממשיך לקנות מדי שנה את אותו כלי. כלי במוסך זה יום עבודה, זה אין טיולים זה דרעק שאף אחד לא רוצה לחוות. אני מסכים שהיצרן זייף במקרה שלך בענק אבל יש צד נוסף למטבע וגם כמובן את אלת המזל. קנית ב.מ.וו ולפי השמועות (לא בדקתי) גם הם לא בדיוק לקחו אחריות על עניין החישוקים שקרסו.
    עם הזמן למדתי לקרוא פורומים כמו ניאו במטריקס, פורומים של קטמ מלאים בזוועות בממוצע יותר מפורומים אחרים, גם בפורומים של מוטו גוצי ראיתי הרבה פחות ואני מדבר על אופנועים של גג 3 שנים אחורה אלו שיותר מזה כבר אי אפשר להשוות כי זה מאד תלוי גם ברוכב וכמה התעלל בכלי.

    לא יודע אם אתה זוכר אבל למרות מה שהיה לי כמעט וקניתי את ה1090 אבל הפורם שלהם עשה לי פלאש באק שלא יכולתי להתעלם ממנו.

    האופנוע (1090) למרות שכבר לא מיוצר יותר לפי דעתי עדיין בין הטובים בקטגוריה אבל יש לי דרישות מינימום לאמינות והם באמת מינימום וקטמ לא עומדים בהם.

    מה שקרה בבמוו באמת מוזר כי לפחות בגרמניה אנשים קיבלו אופנוע חדש על פחות ובכלל השירות אם כי קר ומנוכר (כל סוכנות מטפלת באלפי רוכבים) עדיין נחשב בין הטובים בתעשייה, נראה איך זה יעבוד בשבילי.

  9. #204
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    פעם היה לי חלום. אדוונצ'ר 690R.
    כוח סוס מטורף (בהשוואה לקטגוריה) ומכלולים שהם שיא הטכנולוגיה.
    ואז שמעתי סיפורים מבעלים (לשעבר) וראיתי וולוגים בטיוב ...
    איך אומרים? ניגעלתי עד לשד עצומתי


    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    כמה ק''מ עבר הפילטר דלק
    מה שהוא אמר.

  10. #205
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    כמה ק''מ עבר הפילטר דלק
    25,000
    וטוב שאתה שואל כי יש כאן עוד משהו שאפשר להבין אם מסתכלים מהכיוון השני.
    פילטר סתום (לא משאבה תקולה וגם זה קורה) מעיד שהפילטר...-עובד. זאת תקלה הנדסית אם הפילטר היה מעביר את הג'יפה למנוע.
    חזרתי עכשיו מדרינק אצל חבר ברכיבה קצרה ואלימה. לא יודע כמה זמן אשאר עם הכלי הזה, בטוח שלא אשכח את הפאן.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #206
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עם הזמן למדתי לקרוא פורומים כמו ניאו במטריקס, פורומים של קטמ מלאים בזוועות בממוצע יותר מפורומים אחרים, גם בפורומים של מוטו גוצי ראיתי הרבה פחות ואני מדבר על אופנועים של גג 3 שנים אחורה אלו שיותר מזה כבר אי אפשר להשוות כי זה מאד תלוי גם ברוכב וכמה התעלל בכלי.

    לא יודע אם אתה זוכר אבל למרות מה שהיה לי כמעט וקניתי את ה1090 אבל הפורם שלהם עשה לי פלאש באק שלא יכולתי להתעלם ממנו.

    האופנוע (1090) למרות שכבר לא מיוצר יותר לפי דעתי עדיין בין הטובים בקטגוריה אבל יש לי דרישות מינימום לאמינות והם באמת מינימום וקטמ לא עומדים בהם.

    מה שקרה בבמוו באמת מוזר כי לפחות בגרמניה אנשים קיבלו אופנוע חדש על פחות ובכלל השירות אם כי קר ומנוכר (כל סוכנות מטפלת באלפי רוכבים) עדיין נחשב בין הטובים בתעשייה, נראה איך זה יעבוד בשבילי.
    אני מאמין להתרשמות שלך אבל פורומים לא משקפים בהכרח את המציאות. מה שצריך זה לחייב ולתגמל (בחקיקה) את המוסכים והדילרים להעביר מידע על בעיות וטיפולים שגרתיים בכל דגם, בכל שנתון ובכל מקום למאגר נתוני ציבורי. משם אפשר היה לגזור מדדים כמו עלות תחזוקה, בעיות נפוצות, שכיחות תקלות וכו'. אנחנו בלבנט כבר אבודים בגלל היעדר מודעות צרכנית אבל לא מבין למה זה עדיין לא קרה באיחוד האירופאי או בארה"ב ששם אנשים יודעים להעניש תאגידים שמזלזלים בלקוחות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  12. #207
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    ... 25,000
    וטוב שאתה שואל כי יש כאן עוד משהו שאפשר להבין אם מסתכלים מהכיוון השני.
    פילטר סתום (לא משאבה תקולה וגם זה קורה) מעיד שהפילטר...
    זה פחות או יותר הזמן הנכון להחליף פילטר באופנוע. ב-f700gs החליפו משאבת דלק במסגרת האחריות סביב הק''מ הזה (מחלה מוכרת). שם הפילטר הוא חלק מהמשאבה ולא מיועד להחלפה בכלל אבל לפי דיוויחים בפורומים ניתן להחליפו בפילטר של חברה אחרת ולשמור על המשאבה.

    באופנוע הנוכחי החלפתי שבוע שעבר אחרי 36,000 במסגרת טיפול שגרתי - הוא לא היה סתום אבל בהחלט היה מלוכלך.

    אני לא איש טכני אבל נראה לי שבגלל המיכל הקטן (שלא משאיר מקום לג'יפה לשקוע) והסל"ד הגבוה ביחס לרכב - המשאבה והפילטר עובדים הרבה יותר קשה. אם ברכב אפשר להחליף כל 100 באופנוע זה צריך להיות רבע מזה.

  13. #208
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אני מאמין להתרשמות שלך אבל פורומים לא משקפים בהכרח את המציאות. מה שצריך זה לחייב ולתגמל (בחקיקה) את המוסכים והדילרים להעביר מידע על בעיות וטיפולים שגרתיים בכל דגם, בכל שנתון ובכל מקום למאגר נתוני ציבורי. משם אפשר היה לגזור מדדים כמו עלות תחזוקה, בעיות נפוצות, שכיחות תקלות וכו'. אנחנו בלבנט כבר אבודים בגלל היעדר מודעות צרכנית אבל לא מבין למה זה עדיין לא קרה באיחוד האירופאי או בארה"ב ששם אנשים יודעים להעניש תאגידים שמזלזלים בלקוחות.
    יש משהוא דומה בגרמניה למכוניות, דו"ח שנתי שמסתמך על המוסכים, לא יודע איך הם משיגים את הנתונים.

    באופנועים יש מגזין שעושה מבחני דרכים של 50000 ק"מ שבסופם מפרקים את האופנוע ומודדים כל חלק כדי לראות את הבלאי, במוטו גוצי TT הם הצליחו גם לעלות על הנזילה מהדרייב שאפט.

  14. #209
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    הפורומים הם אומנם לא מדע מדוייק אבל בהחלט יכולים להוות מדד מסויים לאמינות ושירות.

    אם אדם אחד מתלונן זה משהו נקודתי

    כשזה הופך לדיון עם המון אנשים שמתלוננים ומספרים את החוויה השלילית שלהם אז כנראה שיש שם משהו מעבר לסתם תקלה ספורדית או שירות לקוי.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #210
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    בקוואסקי הבעיה היא לא באופנועים אלה דווקא ביבואן, עלות הטיפולים השוטפים יורדת לכשליש כשמזמנים מראש חלקים
    ומגיעים רק לטיפול שוטף, ברוב האופנועים החדשים אפילו שנתיים מעל תקופת האחריות הבעיות הם מינוריות ובטלות בשישים,
    שמעתי גם הרבה על כך שהיבואן לא עומד בתנאי האחריות, אבל לא על כך אני מתלונן.

    ב-KTM יש בעיות ידועות, היבואן לא מתכחש לתקופת האחריות אבל אם תוך תקופת האחריות יש כל כך הרבה בלגן מי ערב שבסופה
    זה לא ימשיך ויהיה יקר מאד.

    אין ספק שהיצרנים האירופאים עשו דרך יפה בנושאי האמינות, אבל עדיין ישנם הרבה יותר מדי נפילות אל מול המתחרים מהמזרח.
    אף אחד לא חף מטעיות ואני מודע לאופוזיציה האשכנזית ולשוחרי ה-"נשמה" "ייחודיות" אנטי עממיות ותרבות העדר.

    בסופו של יום ואחרי הכל מי שעומד במוסך מול מכונאי עם מברג נוטף שמן זה הבעלים שצריך לעשות חשבון עם עצמו למה אופנוע צעיר
    מבלה יותר מדי זמן במוסך מאשר בעליו הזקן בקופת חולים.

    אבל זה רק אני ואני דפוק.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. למכירה mv agusta brutale 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-03-2019, 15:35
  2. למכירה BRUTALE 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-09-2018, 13:21
  3. למכירה BRUTALE 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-07-2018, 09:54
  4. ברוטלה 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-07-2017, 08:05
  5. למכירה mv agusta brutale 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-01-2017, 08:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO