עמוד 15 מתוך 23 ראשוןראשון ... 51314151617 ... אחרוןאחרון
תוצאות 211 עד 225 מ 335

אשכול: ארפכשד ( KTM אדוונצ'ר 1090) בארץ הקודש

  1. #211
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בקוואסקי הבעיה היא לא באופנועים אלה דווקא ביבואן, עלות הטיפולים השוטפים יורדת לכשליש כשמזמנים מראש חלקים
    ומגיעים רק לטיפול שוטף, ברוב האופנועים החדשים אפילו שנתיים מעל תקופת האחריות הבעיות הם מינוריות ובטלות בשישים,
    שמעתי גם הרבה על כך שהיבואן לא עומד בתנאי האחריות, אבל לא על כך אני מתלונן.

    ב-KTM יש בעיות ידועות, היבואן לא מתכחש לתקופת האחריות אבל אם תוך תקופת האחריות יש כל כך הרבה בלגן מי ערב שבסופה
    זה לא ימשיך ויהיה יקר מאד.

    אין ספק שהיצרנים האירופאים עשו דרך יפה בנושאי האמינות, אבל עדיין ישנם הרבה יותר מדי נפילות אל מול המתחרים מהמזרח.
    אף אחד לא חף מטעיות ואני מודע לאופוזיציה האשכנזית ולשוחרי ה-"נשמה" "ייחודיות" אנטי עממיות ותרבות העדר.

    בסופו של יום ואחרי הכל מי שעומד במוסך מול מכונאי עם מברג נוטף שמן זה הבעלים שצריך לעשות חשבון עם עצמו למה אופנוע צעיר
    מבלה יותר מדי זמן במוסך מאשר בעליו הזקן בקופת חולים.

    אבל זה רק אני ואני דפוק.
    הכל נכון

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #212
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    801
    אני חושב ש- KKatkov הסביר שהם מניאקים, בונים מנועים שאי אפשר לתקן משהו בלי לשלוף הכל.

    הונדה, אגב, היחידים שבנו בעקביות מנועי אופנועים עם שסתומים הידראוליים, אם כי לדעתי הם כבר לא משתמשים בזה למעט בצ'ופרים שלהם :/

  3. #213
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    הפורומים הם אומנם לא מדע מדוייק אבל בהחלט יכולים להוות מדד מסויים לאמינות ושירות.

    אם אדם אחד מתלונן זה משהו נקודתי

    כשזה הופך לדיון עם המון אנשים שמתלוננים ומספרים את החוויה השלילית שלהם אז כנראה שיש שם משהו מעבר לסתם תקלה ספורדית או שירות לקוי.
    כן, אבל מצד שני מדובר בבעיית ניקוז. כי אלה שסובלים משירות ואמינות מגיעים להתלונן. לכל אלה שמבסוטים אין סיבה להגיע לשם ולכן קשה לדעת מה חלקם בחגיגה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יש משהוא דומה בגרמניה למכוניות, דו"ח שנתי שמסתמך על המוסכים, לא יודע איך הם משיגים את הנתונים.

    באופנועים יש מגזין שעושה מבחני דרכים של 50000 ק"מ שבסופם מפרקים את האופנוע ומודדים כל חלק כדי לראות את הבלאי, במוטו גוצי TT הם הצליחו גם לעלות על הנזילה מהדרייב שאפט.
    כיוונתי לנתוני הרכב שנאספים בגרמניה. מגזינים ורוב ערוצי היוטיוב מדווחים אמת שמתאימה להם. כמה מגזינים יקטלו אופנוע גרוע ויסתכנו בהזמנה להשקה בטנריף או במרוקו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    זה פחות או יותר הזמן הנכון להחליף פילטר באופנוע. ב-f700gs החליפו משאבת דלק במסגרת האחריות סביב הק''מ הזה (מחלה מוכרת). שם הפילטר הוא חלק מהמשאבה ולא מיועד להחלפה בכלל אבל לפי דיוויחים בפורומים ניתן להחליפו בפילטר של חברה אחרת ולשמור על המשאבה.

    באופנוע הנוכחי החלפתי שבוע שעבר אחרי 36,000 במסגרת טיפול שגרתי - הוא לא היה סתום אבל בהחלט היה מלוכלך.

    אני לא איש טכני אבל נראה לי שבגלל המיכל הקטן (שלא משאיר מקום לג'יפה לשקוע) והסל"ד הגבוה ביחס לרכב - המשאבה והפילטר עובדים הרבה יותר קשה. אם ברכב אפשר להחליף כל 100 באופנוע זה צריך להיות רבע מזה.
    אני גם לא טכנולוג גדול אבל ברור לי שאפשר לפתור את הצטברות הלכלוך עם פילטרים פשוטים, גסים וזולים יותר. פועלת אצלי משאבה טבולה בחצר שנסתמת כל אביב מהתפרצות של אצה חוטית. אם הייתי ממש סובל מהעניין והיתה לי קצת יותר סבלנות הייתי עוטף אותה בעוד שכבה של רשת דקיקה והייתי פותר את הבעיה. כרגע זה ניקיון ידני של רבע שעה בשנה אז אני מתעצל. למהנדסים של היצרנים זה שטויות והחליטו שלא צריך להתאמץ.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בקוואסקי הבעיה היא לא באופנועים אלה דווקא ביבואן, עלות הטיפולים השוטפים יורדת לכשליש כשמזמנים מראש חלקים
    ומגיעים רק לטיפול שוטף, ברוב האופנועים החדשים אפילו שנתיים מעל תקופת האחריות הבעיות הם מינוריות ובטלות בשישים,
    שמעתי גם הרבה על כך שהיבואן לא עומד בתנאי האחריות, אבל לא על כך אני מתלונן.

    ב-KTM יש בעיות ידועות, היבואן לא מתכחש לתקופת האחריות אבל אם תוך תקופת האחריות יש כל כך הרבה בלגן מי ערב שבסופה
    זה לא ימשיך ויהיה יקר מאד.

    אין ספק שהיצרנים האירופאים עשו דרך יפה בנושאי האמינות, אבל עדיין ישנם הרבה יותר מדי נפילות אל מול המתחרים מהמזרח.
    אף אחד לא חף מטעיות ואני מודע לאופוזיציה האשכנזית ולשוחרי ה-"נשמה" "ייחודיות" אנטי עממיות ותרבות העדר.

    בסופו של יום ואחרי הכל מי שעומד במוסך מול מכונאי עם מברג נוטף שמן זה הבעלים שצריך לעשות חשבון עם עצמו למה אופנוע צעיר
    מבלה יותר מדי זמן במוסך מאשר בעליו הזקן בקופת חולים.

    אבל זה רק אני ואני דפוק.
    כנראה שהיפנים יותר אמינים אבל מי יודע למדוד עד כמה. סובארו לדוגמא סבלה ממוניטין גרוע שנים אחרי שהוציאו דגמים שהפכו לסמל אמינות. יותר מכך אותם הדגמים שנחשבים עד היום לאמינים סבלו ממחלות כרוניות. בטנדר DL המיתולוגי החלפתי המון ציריות ובאזור ה 200,000 גם מנוע. כן, החלקים והטיפול זולים אבל זה הדגם שנחשב סמל לאמינות. כדי להוסיף מיונז לוווסאבי- היו לי 2 צרפתיות ברצף שעשו 250,000 ק"מ בלי כשהתקלות היחידות היו בחיישני קירבה והמתזים. הטיפולים היו יחסית יקרים. רק להחליף מנורה, חצי שעה עם שני יועצי כנף. רוצה לומר יונית, אנא עארף. אולי תמצא אותי על ורסיס או אנדורו יפני. ימים יגידו.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #214
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    801
    לא ידעתי שיש דבר כזה פילטר דלק.

    יצא לך להחליף ב-NC? לדעתי לא ברשימת הטיפולים השוטפים בכלל..

  5. #215
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    אני חושב ש- KKatkov הסביר שהם מניאקים, בונים מנועים שאי אפשר לתקן משהו בלי לשלוף הכל.

    הונדה, אגב, היחידים שבנו בעקביות מנועי אופנועים עם שסתומים הידראוליים, אם כי לדעתי הם כבר לא משתמשים בזה למעט בצ'ופרים שלהם :/
    שסתומים הידראולים זה הארלי דווידסון מאז ומתמיד.

    רק תיקון קטן, בשני המקרים השסתומים הם מכניים אבל הlifters הם הדראוליים
    נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 04-05-2020 בשעה 21:34.

  6. #216
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    Kaz . בטוח שיש פילטר דלק בNC וכנראה זה לא ברשימת הטיפולים של אף יצרן. דלק מלוכלך? זבש"ך.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #217
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בזד/ורסיס 1000 החלפת פילטר אמורה להתבצע כל 24 לפי הוראות יצרן. קיט פילטר בארץ עולה בסביבות 700 שח בפרטיליה 170 ש"ח. בטיפול 24 ממילא מפרקים מיכל דלק כדי להחליף פלגים כך שההחלפה של הפילטר מוסיפה בערך עוד 20 דקות לטיפול.

  8. #218
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    Kaz . בטוח שיש פילטר דלק בNC וכנראה זה לא ברשימת הטיפולים של אף יצרן. דלק מלוכלך? זבש"ך.
    קיים ולדברי המכונאי שלי אפילו חשוב להחלפה, גם בגלל איכות הדלק בארץ וגם בגלל כמות האבק שמסתובבת באוויר,
    כמות הטינופת שיוצאת משם אדירה בכל קנה מידה. דבר שעלול לגרום לפגיעה במשאבת הדלק היקרה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    בזד/ורסיס 1000 החלפת פילטר אמורה להתבצע כל 24 לפי הוראות יצרן. קיט פילטר בארץ עולה בסביבות 700 שח בפרטיליה 170 ש"ח. בטיפול 24 ממילא מפרקים מיכל דלק כדי להחליף פלגים כך שההחלפה של הפילטר מוסיפה בערך עוד 20 דקות לטיפול.
    האמת פרוק המשאבה מצריך פירוק משני של משאבת הדלק, קיט ההחלפה כולל גם אטמים חדשי
    שבחום הישראלי טוב לרענן בעם בכמה שנים, א' ידידי ואנוכי צוברים קילומטראז' גבוה יחסית ולכן
    החלפת הפילטרים מתבצעת פעם בשלוש ארבע שנים רוכב שצובר פחות ק"מ יכול לעשות זאת כל
    כמה שנים על פי שיקול דעת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #219
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    27
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בקוואסקי הבעיה היא לא באופנועים אלה דווקא ביבואן, עלות הטיפולים השוטפים יורדת לכשליש כשמזמנים מראש חלקים
    ומגיעים רק לטיפול שוטף, ברוב האופנועים החדשים אפילו שנתיים מעל תקופת האחריות הבעיות הם מינוריות ובטלות בשישים,
    שמעתי גם הרבה על כך שהיבואן לא עומד בתנאי האחריות, אבל לא על כך אני מתלונן.

    ב-KTM יש בעיות ידועות, היבואן לא מתכחש לתקופת האחריות אבל אם תוך תקופת האחריות יש כל כך הרבה בלגן מי ערב שבסופה
    זה לא ימשיך ויהיה יקר מאד.

    אין ספק שהיצרנים האירופאים עשו דרך יפה בנושאי האמינות, אבל עדיין ישנם הרבה יותר מדי נפילות אל מול המתחרים מהמזרח.
    אף אחד לא חף מטעיות ואני מודע לאופוזיציה האשכנזית ולשוחרי ה-"נשמה" "ייחודיות" אנטי עממיות ותרבות העדר.

    בסופו של יום ואחרי הכל מי שעומד במוסך מול מכונאי עם מברג נוטף שמן זה הבעלים שצריך לעשות חשבון עם עצמו למה אופנוע צעיר
    מבלה יותר מדי זמן במוסך מאשר בעליו הזקן בקופת חולים.

    אבל זה רק אני ואני דפוק.
    מצטער אבל מניסיוני, לא שותף לסטיגמה ש ל KTM בעיות ידועות. אדוונצ'ר קט"מ שלישי שלי (1290) ללא כל בעיות מיוחדות והנאה צרופה נטו.
    רכישת אופנוע אינה השקעה נבונה או בטוחה.. התמורה שאני מצפה לקבל מהאופנוע זה הפאן פקטור שלו. לא רוצה כלי משעמם בעל אמינות גבוהה..

  10. #220
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי pakapaka צפיה בהודעה
    מצטער אבל מניסיוני, לא שותף לסטיגמה ש ל KTM בעיות ידועות. אדוונצ'ר קט"מ שלישי שלי (1290) ללא כל בעיות מיוחדות והנאה צרופה נטו.
    רכישת אופנוע אינה השקעה נבונה או בטוחה.. התמורה שאני מצפה לקבל מהאופנוע זה הפאן פקטור שלו. לא רוצה כלי משעמם בעל אמינות גבוהה..
    ובאיזה עולם הורסיס 1000 משעמם?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #221
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי pakapaka צפיה בהודעה
    מצטער אבל מניסיוני, לא שותף לסטיגמה ש ל KTM בעיות ידועות. אדוונצ'ר קט"מ שלישי שלי (1290) ללא כל בעיות מיוחדות והנאה צרופה נטו.
    רכישת אופנוע אינה השקעה נבונה או בטוחה.. התמורה שאני מצפה לקבל מהאופנוע זה הפאן פקטור שלו. לא רוצה כלי משעמם בעל אמינות גבוהה..
    גם אני חושב בדיוק כמוך, יש לאירופאים ולאמריקאים (אני גם חובב הארלי) ערך מוסף שחסר בחלק מהאופנועים תוצרת יפן.
    אבל מכוון שאני לא רוכב רק ליד הבית ויוצא גם לטיולים של שבוע בדרכים אני לא יכול להרשות לעצמי להיתקע באמצע שום מקום.
    הקטמ SMT בהחלט אופנוע רגיש ופעמיים בזמן שהיה ברשותי סיים על גרר וכל זה ב25000 קילומטרים הראשונים בחייו.
    יצא לי גם לפשפש בתוכו ונראה שהיו הרבה פשרות כדי לתת את ה"ready to race" שהם מדברים עליו.
    בנוסף לזה היו כמה בעיות חוזרות ונשנות שהם התעקשו לא להוציא ריקול.

    סטיסטית אצלך קטמ אמינים ואני מאחל לך שזה ימשיך ככה כי האופנועים עצמם מעולים

  12. #222
    פקהפקה, אם אתה מחליף כל שנה/שנתיים אופנוע, הסיכוי שלך להיפגע מאי אמינות נמוך מאוד.

    זה לחלוטין לא אומר ש-KTM אמינים, מה גם שלפי הרשתות החברתיות, לכאורה ישנן המון בעיות ומחלות ידועות, לאורך השנים לאנשי הקטום.

    רק בריאות

  13. #223
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    801
    להחליף את כל המשאבה בגלל פילטר? הזיה, נשמע כמו משהו ש-BMW יעשו..


    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שסתומים הידראולים זה הארלי דווידסון מאז ומתמיד.

    רק תיקון קטן, בשני המקרים השסתומים הם מכניים אבל הlifters הם הדראוליים
    הבעיה שאתה מקבל גם את שאר ההארלי

    תמיד אומרים lifters, אני עד היום לא יודע מה ההבדל.. כביכול השסתומים מקבלים התנגדות מקפיצים מצד אחד, וה-lifters מאזנים אותם מצד שני?

  14. #224
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    להחליף את כל המשאבה בגלל פילטר? הזיה, נשמע כמו משהו ש-BMW יעשו..



    הבעיה שאתה מקבל גם את שאר ההארלי

    תמיד אומרים lifters, אני עד היום לא יודע מה ההבדל.. כביכול השסתומים מקבלים התנגדות מקפיצים מצד אחד, וה-lifters מאזנים אותם מצד שני?
    יש לך שם שסתומים רגילים עם קפיץ אבל במקום גל זיזים שמסתובב עם שרשרת טיימינג יש מוטות (ליפטרים) שזזים בעזרת כח הידראולי ומוזיזים נדנדים שדוחפים את השסתומים פנימה (החזרה כמובן עם הקפיץ)

  15. #225
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    27
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    פקהפקה, אם אתה מחליף כל שנה/שנתיים אופנוע, הסיכוי שלך להיפגע מאי אמינות נמוך מאוד.

    זה לחלוטין לא אומר ש-KTM אמינים, מה גם שלפי הרשתות החברתיות, לכאורה ישנן המון בעיות ומחלות ידועות, לאורך השנים לאנשי הקטום.

    רק בריאות

    סליחה, אבל איך שדובר על סתימת דלק (בכלל עקב פילטר מלוכלך..), ישר קפצו פה עם חוסר אמינות. סטיגמה או לא?..ובל נשכח שרוב רוכבי האדוונצ'ר מבלים בעיקר על הכביש. הקטומים עובדים בתנאי קשים יותר ומבלים בממוצע יותר מאחרים בשטח, בעיקר כי הם יכולים..וזה כמובן מגיע עם תג מחיר תחזוקתי שבעיניי ומניסיוני הוא הגיוני.

אשכולות דומים

  1. למכירה mv agusta brutale 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-03-2019, 15:35
  2. למכירה BRUTALE 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-09-2018, 13:21
  3. למכירה BRUTALE 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-07-2018, 09:54
  4. ברוטלה 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-07-2017, 08:05
  5. למכירה mv agusta brutale 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-01-2017, 08:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO