עמוד 3 מתוך 23 ראשוןראשון 1234513 ... אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 335

אשכול: ארפכשד ( KTM אדוונצ'ר 1090) בארץ הקודש

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    להבנתי יש כאן עניינים קשורים ולכן יוצרים בלבול מילולי.
    1- מערבולות רוח שנגרמות בגלל הואקום שבועת האוויר יוצרת- buffeting.
    2- רעשי רוח בקסדה.
    3- רוח בראש ובחזה (אוויר נקי).

    בעיה מס' 1 לעיתים בלתי נסבלת בגלל נדנוד מהיר של הראש עד לסכנה בטיחותית. לרוב לא קשורה לקסדה אלא לואקום שמושך לבועה שהרוכב נמצא בה זרמי אוויר מהצדדים ומלמטה. ניתן לבדוק ברכיבה את הכיוון או מקור הזרם ולפעמים הוספת כנפונים מקדימה עוזרת להזרים אוויר למקום אחר בבועה בצורה מתונה יותר.

    בעיה מס' 2 יכולה להיות קסדה אבל היא נובעת (כך נראה לי) מממגן רוח שמנקז את האוויר הדחוס לחלק העליון של הקסדה. ברכיבה בלי אטמים והנזק לאזניים מובטח.

    בעיה מס' 3 היא בעצם הפתרון של בעיות 1-2. הורדת מגן הרוח למצב נמוך או קיצורו מונעת רעשים ומערבולות. היא בעיה כי המגן לא מספק הגנה מפני גשם, קור, מעופפים ועצמים שעלולים להוציא לך עין גם דרך משקף הקסדה. זה קצת כמו להפוך את הכלי לנייקד לעומת אדוונצ'ר עם מגן רוח מתפקד.

    באופנועי שטח וספורט הבעיות לא מהותיות. בשטח אין מהירות שמייצרת הפרעות רוח ובספורט זה חלק מהחבילה. התנוחה מתאימה לשכיבה על המיכל לקטעים קצרים ומהירים ולרוב מדובר ברוכבי סולו. אופנועי ספורט-טורינג \ אדוונצ'ר משווקים ומתוכננים לגמוע מרחקים- כולל באוטוסטרדות. מדובר בכלים יקרים שמיועדים לקהל יעד מבוגר שלעיתים מתנהל עם מורכב ומזוודות באזור ה 120-140 קמ"ש.

    אלפי לקוחות אדוונצ'ר רוכשים פתרונות אפטרמרקט מחברות שתקציב מחלקת המו"פ שלהם לא מתקרב לאחוז ממחלקת המו"פ של KTM. פשוט הזוי שהרוכבים לא בדיוק מתלוננים או מקימים מהומות. מזכיר את תסמונת האישה המוכה- הכלי שלי הכי גדול אז הפאדיחות מתקבלות בהבנה. מדובר בכשל הנדסי כה נפוץ ומטופש שמתקבל בסלחנות תמוהה. אחרי שעות של קריאה נראה שהבעיה שכיחה בכל דגמי האדוונצ'ר (790-1090-1190-1290). בעיה כי מגן רוח נועד...להגן על הרוכב מפני הרוח.



    זה עניין של ציפיות, מי שמצפה שאופנוע יהיה כמו רכב קבריולט בדרך כלל התאכזב מכל מגן רוח.
    תראה את האמריקאים, כמעט בכל פורום לא משנה איזה אופנוע, לאמריקאים תמיד יש מגן רוח ענקי ומגוחך אבל זה הציפיות שלהם מרכיבה על אופנוע.

    בנוסף אין כאן מדע מדוייק ויש כאן המון משתנים, המשקף בקטמ כנראה התאים לרוכב המפעל שהוא בגובה מסוימם אם מעיל מסויים וקסדה מסויימת.
    בכל פורום יש מי שמתלונן על מגן הרוח

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    זה עניין של ציפיות, מי שמצפה שאופנוע יהיה כמו רכב קבריולט בדרך כלל התאכזב מכל מגן רוח.
    תראה את האמריקאים, כמעט בכל פורום לא משנה איזה אופנוע, לאמריקאים תמיד יש מגן רוח ענקי ומגוחך אבל זה הציפיות שלהם מרכיבה על אופנוע.

    בנוסף אין כאן מדע מדוייק ויש כאן המון משתנים, המשקף בקטמ כנראה התאים לרוכב המפעל שהוא בגובה מסוימם אם מעיל מסויים וקסדה מסויימת.
    בכל פורום יש מי שמתלונן על מגן הרוח
    הסרטונים הם רק דוגמא והסבר כללי לסוגיה.

    אם הדגם נמכר עם מגן רוח הוא אמור לעשות את העבודה בדיוק כמו מושב, פנס או מיכל דלק. זו התוצאה או הפונקציונליות הבסיסית שקובעת אם מדובר בכשל ואני לא מערבב טעם אישי. אם צבע לא מגן על הברזל או מתקלף או דוהה זה לא קשור אם אני מחבב את הגוון. האמריקאים עם הקסטומים וההארלי אמנם מקטרים אבל זה שהם שואפים ליותר הגנה (ופחות חרקים מעוכים) עדיין לא אומר שהמגן רוח עובד בצורה טובה.

    האבסורד בעיני ש-KTM ושאר היצרניות מחזיקות מפעלים, מסלולים, נהגי מבחן, עשרות מהנדסים ומעצבים ומוציאות בידיעה חלק פגום ברמה ההנדסית כשחברות עם הרבה פחות אמצעים מצליחות לספק מגני רוח טובים יותר. גם אם לא ימנעו רוח לגמרי הם לרוב עדיפים בעיני נמוכים, גבוהים שמנים ורזים. זה מה שדפוק בעניין, בעיני. אם אי אפשר היה לספק מגן רוח טוב יותר ניחא אבל אפשר ולא רק לחובבי הניתוק המקסימלי.

    המשתנים דווקא מצומצמים. מרחק וגובה רוכב בתנוחה הטבעית * + מבט מעל המשקף או מבעד למשקף. מהירות הרכיבה היא פקטור משני ** כי העניין הוא הכוונת הזרימה ביעילות. אם המכניקה עובדת, היא תספק הגנה בספיקה (מהירות רכיבה שהותאמה לאופנוע) הרלוונטית. זה בדיוק כמו שיפועי ניקוז של מים. כשהמישורים מוטים בצורה יעילה מי הגשם יזרמו ישירות למרזב. אם יש גשם חזק ובלתי צפוי זה תופעה חריגה (רוכב בצניחה חופשית מהרקולס) אם כמות המשקעים שכיחה ויש הצפות מדובר בכשל.

    * מרחק וגובה מקצה המשקף נותנים זווית. נראה שהמעצבים מעדיפים מגן רוח שמשתלב עם הסימטריה שבין זווית המזלג המיכל וכו' ולאו דווקא יעיל.
    ** משוואת ברנולי

    הסבר של יצרן מגן רוח חלופי.
    https://calsci.com/motorcycleinfo/Fairing.html

    שדרת הערבולים של פון קרמן
    נערך לאחרונה על ידי קידוזו; 23-12-2019 בשעה 22:57.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ועובדה שאין מגן רוח שכל הרוכבים יהיו מרוצים ממנו, אין מצב שזה יקרה כי גובה הרוכבים שונה , הקסדות שונות ועוד.
    על הנייר זה נראה קל וגם במנהרת הרוח עם העשן הלבן שנראה זורם לו בצורה חלקה אבל המציאות שונה.
    בקטמ SMT שהיה לי גם היו תלונות בפורומים ומבחינתי הוא עשה עבודה מעולה.

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    * מרחק וגובה מקצה המשקף נותנים זווית. נראה שהמעצבים מעדיפים מגן רוח שמשתלב עם הסימטריה שבין זווית המזלג המיכל וכו' ולאו דווקא יעיל.
    תשמע, אם ההנחה הרווחת שהמשקף הוא תמיד חרא לא משנה על איזה כלי אתה רוכב, למה להשקיע במשהו שבאמת יעבוד אבל יראה מכוער?
    מי שמנהל את הפרויקט יעדיף שהמשקף יראה טוב במקום שיעבוד אבל יהיה מכוער.

    ואז בתוספת 59.99 תקבל משקף אמיתי.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    תשמע, אם ההנחה הרווחת שהמשקף הוא תמיד חרא לא משנה על איזה כלי אתה רוכב, למה להשקיע במשהו שבאמת יעבוד אבל יראה מכוער?
    מי שמנהל את הפרויקט יעדיף שהמשקף יראה טוב במקום שיעבוד אבל יהיה מכוער.

    ואז בתוספת 59.99 תקבל משקף אמיתי.
    גם בתחום הafter market הם לא מצליחים לייצר משקף שמתאים לכולם שזה ההוכחה שגם שמנסים לייצר משקף ללא שיקולים של יופי (כי יש הרבה שנראים גועל נפש) עדיין זה לא זה.

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    תמיד התייחסתי ל-KTM בתערובת של הערצה וסלידה, כן אני מאלה ששמים את אמונם המלא בתוצרת היפנית כזו או אחרת,
    רכבתי על הבימר, אבל מעבר לכך אני שם את מבטחי בתוצרת המזרחית. אני יודע שאולי אני טועה, ברור לי שיוכיחו לי עכשיו
    באותות ומופתים את גודל טעותי יתנו דוגמאות ויבאו ציטוטים, סבבה עופו על זה לא יעזור לכם.

    אבל הבעיה של המשקף והגנת הרוח בדגמים האלה אינה בעיה אישית אם כ-ו-ל-ם מציינים אותה, אז אולי מישהו בחברה צריך
    להתעורר להבין מה הרוכבים שלהם רוצים וצריכים, ייצא בכבודו ממצב הקפיצות האנאלית וייתן להם מה שהם מבקשים?

    הגישה של "אנחנו מבינים יותר ממך מה אתה צריך" מבאסת.

    מצד שני יש את הרוכבים, ואני מכיר את רוב הסוגים, אופנוע זה לא כורסא נוחה בסלון שצופים בנוף שמוקרן על מסך בטלוויזיה
    XXX אינטש.

    אופנוע זה מכלול פשרות שמטרתם לתת לך את ההנאה הטובה ביותר למה שאתה אוהב, אז אם המחיר לרכישה
    הוא קצת רוח בפנים LET IT BE...או תשפר/תחליף אופנוע.

    הגישה שלי נסה כמה שיותר קח את מה שהרגיש לך הכי נכון, משם רק כביש פתוח חברה טובה והרבה גז.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ומה אם היצרן פשוט רוצה להרוויח?
    נשים משקף שיתאים להימלר אבל לא לגבלס.
    אז כל הגבלסים הקטנים ירכשו משקף מתאים.
    על הדרך נוסיף ידיות מתחממות שיתאימו ללני ריפנשטאהל וכדי שתגיע לרצפה גם קיט הנמכה.
    את הכיסא נעשה מחודד כדי שיתאים להיטלר אבל נמכור גם גרסת תיור כדי שהוא יוכל לטייל עם אווה בראון.

    אני מניח שיש גם מחשבה כלכלית מאחורי השיקולים של האוסטרים.

    ושושנים אני מסכים איתך הירוהיטו מג'נון ואם יהיה פגם בתיכנון היה עושה חרקירי.
    זה נכון עד לסוף שנות ה90 היום כולם זיפת.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    ומה אם היצרן פשוט רוצה להרוויח?
    נשים משקף שיתאים להימלר אבל לא לגבלס.
    אז כל הגבלסים הקטנים ירכשו משקף מתאים.
    על הדרך נוסיף ידיות מתחממות שיתאימו ללני ריפנשטאהל וכדי שתגיע לרצפה גם קיט הנמכה.
    את הכיסא נעשה מחודד כדי שיתאים להיטלר אבל נמכור גם גרסת תיור כדי שהוא יוכל לטייל עם אווה בראון.

    אני מניח שיש גם מחשבה כלכלית מאחורי השיקולים של האוסטרים.

    ושושנים אני מסכים איתך הירוהיטו מג'נון ואם יהיה פגם בתיכנון היה עושה חרקירי.
    זה נכון עד לסוף שנות ה90 היום כולם זיפת.
    נו באמת, אתה יודע כמה טעויות בארגונומיה בסיסית יש באופנועים יפנים?
    אי אפשר להתאים אופנוע לכל האנשים אפילו יצרנים שהוסיפו משקף מתכוון חשמלית מהכידון מקבל ביקורות שליליות מחלק מהרוכבים

  9. #39
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    נו באמת, אתה יודע כמה טעויות בארגונומיה בסיסית יש באופנועים יפנים?
    אי אפשר להתאים אופנוע לכל האנשים אפילו יצרנים שהוסיפו משקף מתכוון חשמלית מהכידון מקבל ביקורות שליליות מחלק מהרוכבים
    פעם האדם ידע להסתגל ולשרוד, היום הוא מחליף או מתלונן.

    משהו על ברזל ופלדה....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #40
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מתלונן מי מתלונן?
    אני אף פעם לא מתלונן.
    מודה לאל שחרא ולא יותר גרוע.
    תודה לאל פחות טוב מאתמול יותר טוב ממחר.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    מתלונן מי מתלונן?
    אני אף פעם לא מתלונן.
    מודה לאל שחרא ולא יותר גרוע.
    תודה לאל פחות טוב מאתמול יותר טוב ממחר.
    על ראש הגנב בוערת הכיפה....דיברתי באופן כללי על האנושות....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    על ראש הגנב בוערת הכיפה....דיברתי באופן כללי על האנושות....
    כבר הסכמנו בשירשור אחר שהוא לא באמת אופנוען

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כבר הסכמנו בשירשור אחר שהוא לא באמת אופנוען

    הוא אופנוען בשבי...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #44
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    שבי לא שבי.

    יש לו 2 גלגלים הוא אפילו עם הילוכים

    הוא יודע לחצות את הפקקים ביעילות

    לקחת אותי לכל מקום בזריזות

    ואם נופלים נפצעים

    זה אופנוע לכל דבר

    האמת הגרסה האוטומטית עושה לי עיינים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #45
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ועובדה שאין מגן רוח שכל הרוכבים יהיו מרוצים ממנו, אין מצב שזה יקרה כי גובה הרוכבים שונה , הקסדות שונות ועוד.
    על הנייר זה נראה קל וגם במנהרת הרוח עם העשן הלבן שנראה זורם לו בצורה חלקה אבל המציאות שונה.
    בקטמ SMT שהיה לי גם היו תלונות בפורומים ומבחינתי הוא עשה עבודה מעולה.
    הבנתי שמנהרות רוח פחות מועילות לפיתוח מגן רוח ומשמשות בעיקר להפחתת גרר. יש גם עניין של רוחות צד ולחצים שלאו דווקא משפיעים על תוצאות גרר.
    אני לא טוען שגודל אחד יספק לכולם הגנה מירבית אלא שאפשר לעשות מגן יעיל יותר אולי מתכוון (גובה +זווית) שישפר את המצב לכולם. גובה הרוכב + מרחק ממגן הרוח הם המשתנים העיקריים.


    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    תשמע, אם ההנחה הרווחת שהמשקף הוא תמיד חרא לא משנה על איזה כלי אתה רוכב, למה להשקיע במשהו שבאמת יעבוד אבל יראה מכוער?
    מי שמנהל את הפרויקט יעדיף שהמשקף יראה טוב במקום שיעבוד אבל יהיה מכוער.

    ואז בתוספת 59.99 תקבל משקף אמיתי.
    נראה שזה הסיפור. המפתיע שאוכלוסיית הרוכבים עם כל הדאווין של לדפוק את המערכת מקבלים את הכשל די בהכנעה.
    איפו התקופות שצרכנים עלו על בריקדות ושרפו את המועדון?


    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    פעם האדם ידע להסתגל ולשרוד, היום הוא מחליף או מתלונן.

    משהו על ברזל ופלדה....
    דמיין אוהל מושקע ויקר לטיולי מזג אוויר קיצוני שדולף בטפטוף קל. זה שהאוהל הממותג שוקל 122 גרם, מורכב ב- 3 שניות והופך לערסל אלקטרוני שטוען מצבר נייד זה נחמד ומרשים אבל אם הוא דולף זה די באסה. כאן יש מגן שלא מגן. זה הסיפור.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כבר הסכמנו בשירשור אחר שהוא לא באמת אופנוען
    אובג'קשיין!
    רכבתי מאחורי מפלצת הלוקי כשהוא מורכב עם ה NC בעליה למצוקי דרגות. אמנם מגרש ביתי וזה אבל רוכב שיודע את המלאכה.

    חנוכה שמח חם ומאיר לכולם.

אשכולות דומים

  1. למכירה mv agusta brutale 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-03-2019, 14:35
  2. למכירה BRUTALE 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-09-2018, 12:21
  3. למכירה BRUTALE 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-07-2018, 08:54
  4. ברוטלה 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-07-2017, 07:05
  5. למכירה mv agusta brutale 1090
    על ידי Guccii800 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-01-2017, 07:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO