
נכתב במקור על ידי
600 ירושלמי
פנה ליבואן, שיחת טלפון מספיקה, בקש שיפנו אותך למרכז שירות עבורך, וציין גם ממי קיבלת את התשובה שקיבלת.
ולשאלתך- כן, כל מוסך מורשה של היבואן צריך לקבל אותך ולטפל בך.
עם זאת- אל תתעקש ללכת למוסך שלא רוצה אותך. זה פתח לצרות. אם הוא נותן שירות חרא ולא בא לו עליך יש לו מספיק דרכים "לנקום" בך אם הוא יחויב לטפל בך.
יש לו רשימת סיבות לעכב אותך ולחייב אותך על דברים אחרים אם הוא ממש חרא. לדוגמא- להזיק לך לצמיג או לברקסים (דברים שאינם במסגרת האחריות), ולחייב אותך על תיקונם. במערכות בטיחותיות כאלה למיטב הבנתי יש לו הזכות לא לשחרר לך את הקטנוע מהמוסך אם לא תיקנת.
כמובן, מדובר על מקרי קיצון אבל אנחנו בישראל, הכל קורה פה.
טלפון ליבואן, תקליט את השיחה, תפעל עפ"י עצתם, ואם לא יפנו אותך מיד ובינתיים יקרה משהו תהיה לך הוכחה שאתה לא הזנחת.