ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
פנה ליבואן, שיחת טלפון מספיקה, בקש שיפנו אותך למרכז שירות עבורך, וציין גם ממי קיבלת את התשובה שקיבלת.
ולשאלתך- כן, כל מוסך מורשה של היבואן צריך לקבל אותך ולטפל בך.

עם זאת- אל תתעקש ללכת למוסך שלא רוצה אותך. זה פתח לצרות. אם הוא נותן שירות חרא ולא בא לו עליך יש לו מספיק דרכים "לנקום" בך אם הוא יחויב לטפל בך.
יש לו רשימת סיבות לעכב אותך ולחייב אותך על דברים אחרים אם הוא ממש חרא. לדוגמא- להזיק לך לצמיג או לברקסים (דברים שאינם במסגרת האחריות), ולחייב אותך על תיקונם. במערכות בטיחותיות כאלה למיטב הבנתי יש לו הזכות לא לשחרר לך את הקטנוע מהמוסך אם לא תיקנת.
כמובן, מדובר על מקרי קיצון אבל אנחנו בישראל, הכל קורה פה.

טלפון ליבואן, תקליט את השיחה, תפעל עפ"י עצתם, ואם לא יפנו אותך מיד ובינתיים יקרה משהו תהיה לך הוכחה שאתה לא הזנחת.

שכחתי לציין,
בשיחת הטלפון למוקד של מוסך היבואן, כשנאמר לי שהם בספירות מלאי וכדאי לי לפנות למרכז שירות, אמרה המוקדנית כי חלק מהמוסכים יסרבו לקבל אותי, אבל הם צריכים.

מה זה אומר בעצם, שהיבואן יודע על מוסכים מורשים סוררים, נציגיו שמעוותים את ההסכם בניהם?
דבר כזה מקובל ועובר בשתיקה?

לצורך העניין, אני לא שולל הגשת תביעה בנושא במידה ומרכז השירות חרג מההסכם שעליו הוא חתום, שכן עלול להגרם לי נזק בשל הנזילה וכמובן הזמן שאותו בזבזתי בפנייתי למוסך שהיה אמור לטפל בי.
זה כמובן בלי להתייחס לעניין התשובה המזלזלת, הפגיעה האישית וכדומה.

- כמובן שלא אבחר לטפל במקום סורר שאינו מעוניין לקבל אותי, גם אם "יוכרח" על ידי היבואן.
עניין הנזק הצפוי לא נראה מופרך, כמו שרשמת, אנחנו בישראל.

תודה.