זאת בדיוק הסיבה שעד עכשיו, לא היה נורטונים בארץ.
בעוד שבארה"ב ובאירופה יש שוק שלם של אנשים עם כסף, שמוכנים לשים אותו על מה שמוצא חן בעינם - בישראל העם פרקטי יותר. תמיד מחפשים עסקה טובה, ואם כבר אתה משקיע סכום כסף גדול על משהו, אז זה חייב להיות עם מקדם "שופוני" מהגיהנום.
הנורטון הוא לא "עסקה טובה". הוא לא אופנוע שנועד לשמש ככלי תחבורה יעיל והגיוני. ה"שופוני" שלו הוא למבינים בלבד, מי שלא מהתחום - יעריך שזה אופנוע שמקביל ל-SV650.
הנורטון הוא אופנוע בוטיק שמעיד בראש ובראשונה על הטעם של בעליו, ושנועד לספק חווית רכיבה ייחודית.
כמוצר בוטיק שנבנה בעבודת יד באירופה, הוא עולה הרבה יותר מכלים מקבילים בייצור המוני.
אנסה להמחיש את זה עם דוגמה מעולם הביגוד:
מעיל עור שנתפר באיטליה בעבודת יד בסדנה קטנה אך ידועה באירופה יכול בקלות לעלות 2500 יורו, בעוד שמעיל עור זהה ביצור תעשייתי ושל מותג מוכר יעלה שליש מזה.
באירופה, יש מספיק אנשים שמוכנים לשלם על ייחודיות, גם אם היא לא בולטת לעין. 99% אחוז מהאנשים לא ישימו לב בכלל שמשהו מיוחד במעיל שלך - אבל הוא מייצג את הטעם שלהם ולהם זה מספיק.
בישראל, אנשים שבמקום לרכוש מעיל עור של DIESEL (סתם זרקתי) ישלמו פי 3 על מעיל צנוע ולא צעקני בעבודת יד של סדנה קטנה, ייתפסו ככאלה שצריכים "לבדוק מפלס שופוני בדם או להתאשפז".
אנחנו כחברה לא בשלים למוצרי בוטיק (ואני מתכוון לבוטיק אמיתי, לא ל"רהיטי יוסי" שהבוטיק בהם מסתכם בזה שהם יותר עקומים מאיקאה). אנחנו פרקטיים מכדי לזרוק כסף על התאמת הסביבה לטעם האישי שלנו. לכן רובינו המוחלט נוסע ברכבים סטנדרטיים, רוכב על אופנועים סטנדרטיים, לובש בגדים סטנדרטיים וגר בבתים סטנדרטיים ומכוערים להחריד.