תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: ייעוץ במעבר לאופנוע ראשון

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    רק שהתחרות בשוק של הA1 גרמה לזה שהיצרנים שיפרו מאוד את המכלולים בכלים האלה בגזרת ה300-400.
    הMT03 מגיע היום עם בולמים של KYB שהם ברמה אחרת ממה שיש בMT07. ההספק שהוא מוציא הוא מקסימלי (יש מגבלה חוקית ליחס כח/משקל והוא עומד במקסימום), היא לא צריכה קיט הנמכה והמחיר שלו נמוך ב20K.
    אם היא היתה שוקלת לקנות איזה F750GS מוגבל בזכות המכלולים והאלקטרוניקה אז הייתי אומר לה ללכת על זה. MT07 זה בזבוז כסף.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    רק שהתחרות בשוק של הA1 גרמה לזה שהיצרנים שיפרו מאוד את המכלולים בכלים האלה בגזרת ה300-400.
    הMT03 מגיע היום עם בולמים של KYB שהם ברמה אחרת ממה שיש בMT07. ההספק שהוא מוציא הוא מקסימלי (יש מגבלה חוקית ליחס כח/משקל והוא עומד במקסימום), היא לא צריכה קיט הנמכה והמחיר שלו נמוך ב20K.
    אם היא היתה שוקלת לקנות איזה F750GS מוגבל בזכות המכלולים והאלקטרוניקה אז הייתי אומר לה ללכת על זה. MT07 זה בזבוז כסף.
    למה את המתכוון כשאתה אומר שהמתלים ב-03 "ברמה אחרת"? שהם טובים יותר? על מה אתה מסתמך בקביעה הזאת?
    ההספק שה-03 מוציא הוא ממש לא "מקסימלי". 42 כ"ס.
    הנתון היותר מעניין זה נתון המומנט - מה הפער בשיא המומנט ובסל"ד שהוא מושג.
    בפשטות, שיא המומנט (57.5NM) מושג ב-07 מוגבל כבר ב-4000 סל"ד, בעוד שב-03 שיא המומנט (29.6NM) מושג ב-9000 סל"ד אסטרונומיים.
    לכן ברכיבה ב-07 אתה משייט ללא מאמץ בסל"ד ביניים בהילוך 6, בעוד שב-03 תצטרך למשוך הילוכים גבוה-גבוה כדי לעמוד בקצב.
    לכן סובייקטיבית, בשימוש יומיומי ה-07 ירגיש חזק בהרבה, חרף הפער הקטן "על הנייר" בהספק הסופי.
    שוב, לא באתי לקטול את ה-03. הוא אופנוע מתחילים טוב. אבל עם זאת, הוא עדיין בסיסי ומצועצע, וכמו כל הקטנים האלה - צורח בסל"ד גבוה בשיוט. זה לא מתאים לכל אחד.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למה את המתכוון כשאתה אומר שהמתלים ב-03 "ברמה אחרת"? שהם טובים יותר? על מה אתה מסתמך בקביעה הזאת?
    ההספק שה-03 מוציא הוא ממש לא "מקסימלי". 42 כ"ס.
    הנתון היותר מעניין זה נתון המומנט - מה הפער בשיא המומנט ובסל"ד שהוא מושג.
    בפשטות, שיא המומנט (57.5NM) מושג ב-07 מוגבל כבר ב-4000 סל"ד, בעוד שב-03 שיא המומנט (29.6NM) מושג ב-9000 סל"ד אסטרונומיים.
    לכן ברכיבה ב-07 אתה משייט ללא מאמץ בסל"ד ביניים בהילוך 6, בעוד שב-03 תצטרך למשוך הילוכים גבוה-גבוה כדי לעמוד בקצב.
    לכן סובייקטיבית, בשימוש יומיומי ה-07 ירגיש חזק בהרבה, חרף הפער הקטן "על הנייר" בהספק הסופי.
    שוב, לא באתי לקטול את ה-03. הוא אופנוע מתחילים טוב. אבל עם זאת, הוא עדיין בסיסי ומצועצע, וכמו כל הקטנים האלה - צורח בסל"ד גבוה בשיוט. זה לא מתאים לכל אחד.
    לגבי הבולמים אני מסתמך על הביקורות שקראתי דוגמת זאת (הMT03 החדש הוא יישור קו עם הR3 של השנה שעברה):
    https://www.cycleworld.com/2019-yama...t-ride-review/
    לגבי המומנט, אתה שוכח שמשום שמדובר בכלי מוגבל, תיבת ההילוכים שלו לא מותאמת למנוע שיושב מתחת אלא לזה הלא מוגבל וכנראה שהMT03 הלא מוגבל, עם ההילוכים הקצרים, יוריד יותר מומנט לגלגלים מאשר הMT07 המוגבל.

    לגבי ה9000 סל"ד האסטרונומיים. מבט על דיינו מראה שלאופנוע יש עקומת מומנט רחבה מאוד. המנתק יושב באיזור ה12.5K, בין 7K ל11K יש לך אחלה גמישות סביב שיא המומנט וברגע שקולטים שהמנוע חי בתחום כל כך רחב, אתה לא ממהר להחליף הילוכים. 7-8K למנוע שעובר את ה12K זה לא ממש מאמץ.
    דווקא בMT07 המוגבל יש צורך להחליף הרבה הילוכים כדי לשמור את המנוע בסל"ד נמוך כי בסל"ד גבוה ההגבלה הורגת את המנוע ואין עם מה לעבוד. רק שאז אתה מגיע למהירות שיוט ואתה תקוע משום שגם בהילוך שישי אתה נמצא בסל"ד כזה שבו ההגבלה מסרסת את המנוע ואין לך הילוך שביעי שיוריד אותך לאיזור "חי". זה משחק בנדמה לי.

    אתה הרי מכיר אותי עם הSV650 המוגבל והCB300R. אני אכלתי את השטויות האלה על הבשר שלי... אופנוע פשוטי מוגבל זה לא כיף וזה חבל על הכסף.

אשכולות דומים

  1. ייעוץ לאופנוע ראשון
    על ידי Ayzenico בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-06-2019, 02:52
  2. התלבטות במעבר לאופנוע דו"ש
    על ידי שמאי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 09-07-2018, 12:21
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 13:36
  4. ייעוץ לקטנוע ראשון
    על ידי Tal dimant בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-09-2016, 23:55
  5. ייעוץ לגבי כלי ראשון a1
    על ידי naor6096 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 14:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO