עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 23 מ 23

אשכול: ייעוץ במעבר לאופנוע ראשון

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    רק שהתחרות בשוק של הA1 גרמה לזה שהיצרנים שיפרו מאוד את המכלולים בכלים האלה בגזרת ה300-400.
    הMT03 מגיע היום עם בולמים של KYB שהם ברמה אחרת ממה שיש בMT07. ההספק שהוא מוציא הוא מקסימלי (יש מגבלה חוקית ליחס כח/משקל והוא עומד במקסימום), היא לא צריכה קיט הנמכה והמחיר שלו נמוך ב20K.
    אם היא היתה שוקלת לקנות איזה F750GS מוגבל בזכות המכלולים והאלקטרוניקה אז הייתי אומר לה ללכת על זה. MT07 זה בזבוז כסף.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    רק שהתחרות בשוק של הA1 גרמה לזה שהיצרנים שיפרו מאוד את המכלולים בכלים האלה בגזרת ה300-400.
    הMT03 מגיע היום עם בולמים של KYB שהם ברמה אחרת ממה שיש בMT07. ההספק שהוא מוציא הוא מקסימלי (יש מגבלה חוקית ליחס כח/משקל והוא עומד במקסימום), היא לא צריכה קיט הנמכה והמחיר שלו נמוך ב20K.
    אם היא היתה שוקלת לקנות איזה F750GS מוגבל בזכות המכלולים והאלקטרוניקה אז הייתי אומר לה ללכת על זה. MT07 זה בזבוז כסף.
    למה את המתכוון כשאתה אומר שהמתלים ב-03 "ברמה אחרת"? שהם טובים יותר? על מה אתה מסתמך בקביעה הזאת?
    ההספק שה-03 מוציא הוא ממש לא "מקסימלי". 42 כ"ס.
    הנתון היותר מעניין זה נתון המומנט - מה הפער בשיא המומנט ובסל"ד שהוא מושג.
    בפשטות, שיא המומנט (57.5NM) מושג ב-07 מוגבל כבר ב-4000 סל"ד, בעוד שב-03 שיא המומנט (29.6NM) מושג ב-9000 סל"ד אסטרונומיים.
    לכן ברכיבה ב-07 אתה משייט ללא מאמץ בסל"ד ביניים בהילוך 6, בעוד שב-03 תצטרך למשוך הילוכים גבוה-גבוה כדי לעמוד בקצב.
    לכן סובייקטיבית, בשימוש יומיומי ה-07 ירגיש חזק בהרבה, חרף הפער הקטן "על הנייר" בהספק הסופי.
    שוב, לא באתי לקטול את ה-03. הוא אופנוע מתחילים טוב. אבל עם זאת, הוא עדיין בסיסי ומצועצע, וכמו כל הקטנים האלה - צורח בסל"ד גבוה בשיוט. זה לא מתאים לכל אחד.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    למה את המתכוון כשאתה אומר שהמתלים ב-03 "ברמה אחרת"? שהם טובים יותר? על מה אתה מסתמך בקביעה הזאת?
    ההספק שה-03 מוציא הוא ממש לא "מקסימלי". 42 כ"ס.
    הנתון היותר מעניין זה נתון המומנט - מה הפער בשיא המומנט ובסל"ד שהוא מושג.
    בפשטות, שיא המומנט (57.5NM) מושג ב-07 מוגבל כבר ב-4000 סל"ד, בעוד שב-03 שיא המומנט (29.6NM) מושג ב-9000 סל"ד אסטרונומיים.
    לכן ברכיבה ב-07 אתה משייט ללא מאמץ בסל"ד ביניים בהילוך 6, בעוד שב-03 תצטרך למשוך הילוכים גבוה-גבוה כדי לעמוד בקצב.
    לכן סובייקטיבית, בשימוש יומיומי ה-07 ירגיש חזק בהרבה, חרף הפער הקטן "על הנייר" בהספק הסופי.
    שוב, לא באתי לקטול את ה-03. הוא אופנוע מתחילים טוב. אבל עם זאת, הוא עדיין בסיסי ומצועצע, וכמו כל הקטנים האלה - צורח בסל"ד גבוה בשיוט. זה לא מתאים לכל אחד.
    לגבי הבולמים אני מסתמך על הביקורות שקראתי דוגמת זאת (הMT03 החדש הוא יישור קו עם הR3 של השנה שעברה):
    https://www.cycleworld.com/2019-yama...t-ride-review/
    לגבי המומנט, אתה שוכח שמשום שמדובר בכלי מוגבל, תיבת ההילוכים שלו לא מותאמת למנוע שיושב מתחת אלא לזה הלא מוגבל וכנראה שהMT03 הלא מוגבל, עם ההילוכים הקצרים, יוריד יותר מומנט לגלגלים מאשר הMT07 המוגבל.

    לגבי ה9000 סל"ד האסטרונומיים. מבט על דיינו מראה שלאופנוע יש עקומת מומנט רחבה מאוד. המנתק יושב באיזור ה12.5K, בין 7K ל11K יש לך אחלה גמישות סביב שיא המומנט וברגע שקולטים שהמנוע חי בתחום כל כך רחב, אתה לא ממהר להחליף הילוכים. 7-8K למנוע שעובר את ה12K זה לא ממש מאמץ.
    דווקא בMT07 המוגבל יש צורך להחליף הרבה הילוכים כדי לשמור את המנוע בסל"ד נמוך כי בסל"ד גבוה ההגבלה הורגת את המנוע ואין עם מה לעבוד. רק שאז אתה מגיע למהירות שיוט ואתה תקוע משום שגם בהילוך שישי אתה נמצא בסל"ד כזה שבו ההגבלה מסרסת את המנוע ואין לך הילוך שביעי שיוריד אותך לאיזור "חי". זה משחק בנדמה לי.

    אתה הרי מכיר אותי עם הSV650 המוגבל והCB300R. אני אכלתי את השטויות האלה על הבשר שלי... אופנוע פשוטי מוגבל זה לא כיף וזה חבל על הכסף.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    לגבי המומנט, אתה שוכח שמשום שמדובר בכלי מוגבל, תיבת ההילוכים שלו לא מותאמת למנוע שיושב מתחת אלא לזה הלא מוגבל וכנראה שהMT03 הלא מוגבל, עם ההילוכים הקצרים, יוריד יותר מומנט לגלגלים מאשר הMT07 המוגבל.
    זאת שטות מוחלטת.
    ראשית, לא יצא לי לראות הרבה אופנועים כבדים שהתיבה שלהם "לא מותאמת" לסגנון רכיבה שבו אתה מעלה הילוך ב-4-6 אלף סל"ד.
    שנית, באופנוע (בניגוד לרכב) קל מאוד לשנות את יחס ההינע הסופי, ולקצר/להאריך אותי לפי הצורך. במידה והיחס ירגיש קצר מדי לאופנוע מוגבל, אני נוטה להאמין שהמהנדס ביפן ידע לפתור את הבעיה הנ"ל בשינוי היחס הסופי. ואם הוא לא עשה את זה, הבעלים יכול לעשות את זה במקומו בעלות של עד 200 שקל. כך שהילוך שביעי לא יידרש כאן.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    זה כבר עמוק כמו שלולית ממוצעת בבאר שבע.
    ראשית, אין שום בעיה להעלות הילוך ב4-6K סל"ד, רק שאז אתה מגיע להילוך השישי ואופסי נתקעת.
    שנית, כל הארכה של היחס הסופי תגרור הארכה של ההילוך הראשון ואז המהנדס היפני לא יאבד את הלקוח במהלך שיוט ב6000 סל"ד אלא בכל עצירה ותחילת תנועה. זה יכול להגמר רק בחרקירי.

    אנחנו ממחזרים את הדיון הזה כבר כמה וכמה פעמים. לא סגרנו כבר שאתה לוקח איזה SV650 מוגבל לנסיעת מבחן?

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    זה כבר עמוק כמו שלולית ממוצעת בבאר שבע.
    ראשית, אין שום בעיה להעלות הילוך ב4-6K סל"ד, רק שאז אתה מגיע להילוך השישי ואופסי נתקעת.
    שנית, כל הארכה של היחס הסופי תגרור הארכה של ההילוך הראשון ואז המהנדס היפני לא יאבד את הלקוח במהלך שיוט ב6000 סל"ד אלא בכל עצירה ותחילת תנועה. זה יכול להגמר רק בחרקירי.

    אנחנו ממחזרים את הדיון הזה כבר כמה וכמה פעמים. לא סגרנו כבר שאתה לוקח איזה SV650 מוגבל לנסיעת מבחן?
    בוא נשאל את כרובי האם הוא יפנק לי אחד...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #22
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2019
    הודעות
    15
    נתעלם מהעבודה שה07 הוא הכלי הכי חרוש ומאוס בארץ לרגע, ונתייחס לזה שאת 155 ו60 קילו ושוקלת להעלות על כלי מוגבל שהוא כבד ודי גדול לעומת הקטגוריה, טעות לדעתי , גם הcb500f יהיה לך גדול וכבד מניסיון יש לי את הכלי הזה, mt03 וz300 האופציות הכי טובות שנאמרו פה, z400 יקר אבל אם יש לך תקציב הכי טוב בפער.

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    מצד אחד אני חושב שאין מניעה מMT07 מונמך ושהתגובות נגד כיוון שמוגבל קצת קיצוניות (בסה"כ למוגבל יש שוק גדול יותר כמשומש מאשר A)...

    יחד עם זאת המיימדים ומשקל כן משחקים תפקיד מבחינת התנהלות ביום יום מה גם כשמדובר באופנוע ראשון ואני נוטה להסכים שיהיה נכון יותר לפזול לכלים קלים ונוחים יותר להתנהלות כגון הונדה CB300R או KTM דיוק 390.

אשכולות דומים

  1. ייעוץ לאופנוע ראשון
    על ידי Ayzenico בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-06-2019, 01:52
  2. התלבטות במעבר לאופנוע דו"ש
    על ידי שמאי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 09-07-2018, 11:21
  3. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-05-2017, 12:36
  4. ייעוץ לקטנוע ראשון
    על ידי Tal dimant בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-09-2016, 22:55
  5. ייעוץ לגבי כלי ראשון a1
    על ידי naor6096 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 24-06-2016, 13:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO