זאת שטות מוחלטת.לגבי המומנט, אתה שוכח שמשום שמדובר בכלי מוגבל, תיבת ההילוכים שלו לא מותאמת למנוע שיושב מתחת אלא לזה הלא מוגבל וכנראה שהMT03 הלא מוגבל, עם ההילוכים הקצרים, יוריד יותר מומנט לגלגלים מאשר הMT07 המוגבל.
ראשית, לא יצא לי לראות הרבה אופנועים כבדים שהתיבה שלהם "לא מותאמת" לסגנון רכיבה שבו אתה מעלה הילוך ב-4-6 אלף סל"ד.
שנית, באופנוע (בניגוד לרכב) קל מאוד לשנות את יחס ההינע הסופי, ולקצר/להאריך אותי לפי הצורך. במידה והיחס ירגיש קצר מדי לאופנוע מוגבל, אני נוטה להאמין שהמהנדס ביפן ידע לפתור את הבעיה הנ"ל בשינוי היחס הסופי. ואם הוא לא עשה את זה, הבעלים יכול לעשות את זה במקומו בעלות של עד 200 שקל. כך שהילוך שביעי לא יידרש כאן.


ציטוט ההודעה בתגובה