ואם כבר עסקינן,
כבר נשפכו מילים בלי סוף על חשיבות של בקרות למיניהן, ועדיין...
יצא לי לעשות את המעבר בכלים מ"אין בקרת אחיזה" ל- "יש בקרת אחיזה".
כשאתה רוכב על כלי שתפקידו תחבורה בלבד (האופנוע הנוכחי שלי), אני מניח שזה דבר טוב.
כשאתה רוכב על אופנוע כמו ה-z, שבהגדרה אמור לעורר חיוכים בקסדה, הרי שבקרת אחיזה היא מבאסת והייתי מוותר (אם ניתן לנתק, כמו למשל בsrv שהיה לי, אז שכחו מזה). אגב, גם abs לגלגל האחורי באופנועי כיף צריך אופציה לביטול בעיני.
אני לא הייתי משדרג כלי רק בגלל בקרת אחיזה.